Στο πλαίσιο της ψυχοκοινωνικής ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας, κατά τη διάρκεια του Γ΄τριμήνου, η κοινωνική λειτουργός κ.Ευαγγελία Νάσιου υλοποίησε ομαδικές βιωματικές δραστηριότητες στα πρωϊνά τμήματα του Νηπιαγωγείου που αφορούσαν:
- στην ευαισθητοποίηση για τον αυτισμό
- στη διαχείριση του φόβου από το βιβλίο«Ένα βιβλίο γεμάτο συναισθήματα»
- στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της φαντασίας και της ελεύθερης έκφρασης
- στην φιλία,την καλή συμπεριφορά και τα οφέλη της, μέσω διήγησης και δραματοποίησης παραμυθιού«Το λιοντάρι και το ποντίκι»
Ολοκληρώνοντας, στο πλαίσιο του αναστοχασμού αναφορικά με τα θέματα που έχει πραγματευτεί η κάθε ομάδα, καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς καθώς και τις δραστηριότητες που έχουν υλοποιηθεί, οι μαθητές/τριες εξέφρασαν τα συναισθήματά τους, ζωγράφισαν ότι τους άρεσε ή τους έκανε εντύπωση και ακολούθησαν ομαδικές ψυχοκινητικές δραστηριότητες με στόχο τον ομαλό αποχωρισμό.
Η ανατροφοδότηση από τους/τις μαθητές/τριες ήταν ιδιαίτερα θετική, γεγονός που υποδηλώνει την ανάγκη ψυχοσυναισθηματικής έκφρασης και ενίσχυσης των κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων.