Στο πλαίσιο της ψυχοκοινωνικής ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας, κατά τη διάρκεια του Β΄τριμήνου, η κοινωνική λειτουργός κ.Βασιλική Καραγιάννη, υλοποίησε ομαδικές βιωματικές δραστηριότητες στα πρωϊνά τμήματα του Νηπιαγωγείου μέσα από παραμύθια, ιστορίες , παιχνίδια ρόλων, τραγούδια, παιχνίδια.
Οι δράσεις που υλοποιήθηκαν αφορούσαν:
- στην ανάπτυξη επικοινωνίας, συνεργασίας, αλληλοβοήθειας, επίλυσης συγκρούσεων – παραμύθι«Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε», «Οι λέξεις δεν είναι γα να πληγώνουμε»,
- στην καλλιέργεια συναισθηματικής νοημοσύνης, ενσυναίσθησης, στην αξία της ευγενούς άμιλλας – παραμύθι «Δώσ’ μου το χέρι σου»
- στην καλλιέργεια υγιών κοινωνικών συμπεριφορών – παραμύθι «Τοποτίπ, με πειράζουν στο σχολείο»,
- στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών/τριών,
- στην αποδοχή της διαφορετικότητας,
- στην εκπαίδευση σε θετικές κοινωνικές συμπεριφορές-παραμύθι«Η μέρα που έγινα και γω λύκος».

