Αρχική » 2025 (Σελίδα 6)
Αρχείο έτους 2025
Διαδικτυακή συνάντηση Δικτύου Νηπιαγωγείων με την συγγραφέα κ.Έλενα Δολλόγλου-Τολιοπούλου
Την Δευτέρα 12 Μαΐου 2025, στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, με θέμα τη φιλαναγνωσία και του αφιερώματος στη γιορτή της μητέρας (11Μαΐου 2025), οι μαθητές/τριες του Δικτύου Νηπιαγωγείων (3ο,8ο,10ο) Βέροιας, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν και να «ταξιδέψουν» με την αφήγηση μιας γλυκιάς και τρυφερής ιστορίας με τίτλο «Πάστα Φλώρα» από το ομώνυμο βιβλίο, από την συγγραφέα, εικονογράφο κ.Έλενα Δολλόγλου-Τολιοπούλου. Αφού απαντήθηκαν οι ερωτήσεις των μαθητών/τριών από την συγγραφέα, με έναυσμα την ιστορία του βιβλίου, οι μαθητές/τριες «γέμισαν» τα δικά τους βαζάκια εκφράζοντας τις σκέψεις τους με τρυφερά, γλυκά λόγια και πολύ γεύση Αγάπης!
Γιορτή της Μητέρας!
Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, κάθε χρόνο είναι αφιερωμένη στο σημαντικό, πολύτιμο και πολυαγαπημένο πρόσωπο της ζωής μας, τη ΜΗΤΕΡΑ!
«Μητέρα λέξη μαγική, πολύτιμο πετράδι,
ένα στολίδι της ψυχής και της ζωής το χάδι»
Δημιουργίες αφιερωμένες στην Μητέρα, στην Μανούλα, στην Μαμά!

Χρόνια Πολλά σε όλες τις Μανούλες!
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο”Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” 2024-2025
Στο πλαίσιο συμμετοχής μας στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο”Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” το σχολικό έτος 2024-2025, υλοποιήθηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Ασφαλώς στο διαδίκτυο εγώ, τους κανόνες δεν ξεχνώ!» με βασικό στόχο την ασφαλή πλοήγηση – χρήση του διαδικτύου, λαμβάνοντας υπόψη ότι το Διαδίκτυο ένα ελκυστικό, πλούσιο σε υλικό, δημιουργικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον περιβάλλον χρειάζεται να χρησιμοποιείται με σύνεση και προσοχή.
Αξιοποιώντας ψηφιακές ιστορίες – παραμύθια για το διαδίκτυο από τον ιστότοπο του saferinternet4kids.gr, οι μαθητές/τριες του Ολοήμερου Προγράμματος γνώρισαν τις δυνατότητες του Διαδικτύου, προβληματίστηκαν, εκφράστηκαν, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν εικονογραφώντας και ηχογραφώντας κανόνες ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου στην ταινία που ακολουθεί:
Ομαδικά παιχνίδια στην αυλή!
Διάφορα ομαδικά, συνεργατικά παιχνίδια στον αύλειο χώρο του σχολείου, με τους/τις μαθητές/τριες όλων των τμημάτων, αξιοποιώντας κάθε φορά με διαφορετικές ομάδες, τα επιδαπέδια παιχνίδια φιδάκι, κουτσό, διαδρομές, κάνε ότι κάνω που δημιουργήθηκαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς 2024-2025 από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου.
Καλή Πρωτομαγιά!
Καλωσορίζοντας τον Μάϊο, τον μήνα των λουλουδιών, παρουσιάστηκε το έθιμο του μαγιάτικου στεφανιού με πανάρχαιες ρίζες, μια σύνθεση λουλουδιών του αγρού ή του κήπου πλεγμένη σε στεφάνι που συνηθίζεται να τοποθετείται στις πόρτες των σπιτιών για υγεία, καλή τύχη, ευτυχία, ευφορία και συνεχίζεται να τηρείται ως τις μέρες μας.
Η 1η Μαϊου συνδέεται επίσης με την εργατική πρωτομαγιά, την γιορτή των εργατών που ξεσηκώθηκαν τον Μάϊο του 1886, στο Σικάγο της Αμερικής, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας και την καθιέρωση του ωραρίου εργασίας στις 8 ώρες.
Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου εκφράστηκαν μέσα από δραστηριότητες γλώσσας (σύνθεση λέξεων, οπτικοποίηση ποιημάτων για τον Μάϊο) ψυχοκινητικές δραστηριότητες με ρυθμικά μοτίβα, τραγούδια και εικαστικές δημιουργίες (σύνθεση στεφανιών, λουλουδιών).
Δημιουργία παραμυθοϊστορίας “Η δύναμη της φιλίας”
Η παραμυθοϊστορία “Η δύναμη της φιλίας” δημιουργήθηκε συμμετοχικά από τους/τις μαθητές/τριες των πρωϊνών τμημάτων του Νηπιαγωγείου, «ταξίδεψε» από τμήμα σε τμήμα και με την ολοκλήρωσή του αποτυπώθηκε σε ψηφιακό βιβλίο.
Oι μαθητές/τριες, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, χρησιμοποιώντας την τεχνική δημιουργικής γραφής, με εικονοκάρτες, επέλεξαν τους ήρωες της παραμυθοϊστορίας και δημιούργησαν το κείμενο. Ακολούθησε η εικονογράφηση του παραμυθιού σε ομάδες, η τιτλοφόρηση της ιστορίας μετά από ψηφοφορία των μαθητών/τριών και η δημιουργία του εξώφυλλου.Το έντυπο συνεργατικό έργο αναρτήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου.
Επίσκεψη κλιμακίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο Νηπιαγωγείο
Την Τρίτη 29 Απριλίου 2025, στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που αφορά στο σεισμό – φυσικές καταστροφές και της εφαρμογής του προγράμματος «Δράσεις Ενεργού πολίτη», υποδεχθήκαμε κλιμάκιο του Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βέροιας με το πυροσβεστικό τους όχημα για παρουσίαση-ενημέρωση, οργάνωση προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών.
Με αφετηρία το σήμα του Πυροσβεστικού Σώματος και τον εθνικό αριθμό έκτακτης ανάγκης 199, παρουσιάστηκε το έργο των πυροσβεστών με ερωτο – απαντήσεις των μαθητών/τριών, σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών (φωτιά, σεισμός, εγκλωβισμός, τροχαία ατυχήματα, διάσωση ζώων, πλημμύρες).
Ολοκληρώνοντας τη δράση στον αύλειο χώρο, οι μαθητές/τριες παρατήρησαν το πυροσβεστικό όχημα και τον εξοπλισμό του, απαντήθηκαν οι ερωτήσεις τους από τους υπεύθυνους της παρουσίασης και χρησιμοποίησαν με ενθουσιασμό την αντλία κατάσβεσης, ακούγοντας παράλληλα τη σειρήνα του πυροσβεστικού οχήματος.
Θερμές ευχαριστίες στο κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βέροιας και ιδιαίτερα στον κ.Μητσιοκάπα Γεώργιο για την ένθερμη προσέγγιση-διάδραση με τους μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου κατά την διάρκεια της παρουσίασης.
Πάσχα 2025 – Ευχές!
Οι μαθητές, μαθήτριες και ο Σύλλογος Διδασκουσών του Νηπιαγωγείου
Προσμένοντας την θρησκευτική εορτή του Πάσχα, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες με τραγούδια, ποιήματα, παιχνίδια, προσεγγίστηκαν πασχαλινά ήθη και έθιμα του τόπου μας, κάλαντα, γεγονότα που αντιστοιχούν στην Μεγάλη Εβδομάδα. Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου εκφράστηκαν λεκτικά και εικαστικά, δημιουργώντας ευχετήριες κάρτες, πασχαλινά καλαθάκια, διακοσμημένα αβγά με την τεχνική του γκοφρέ, λαζαράκια και άλλες αυτοσχέδιες χειροτεχνίες.
















