Αρχείο κατηγορίας Γενικά

Εκδρομή της Γ’ τάξης στο Παπαστράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου και στο πάρκο του Αγρινίου

Την Πέμπτη 15 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ’1 και Γ’2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Παπαστράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου και στο πάρκο της πόλης. Στο Μουσείο, τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δράσεις Ανακύκλωσης από τους Μαθητές της Α’ Τάξης

Οι μαθητές της πρώτης τάξης (Α1 και Α2) συμμετείχαν ενεργά σε δράσεις ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”, με θέμα την ανακύκλωση. Ξεκινώντας από το σχολείο, πραγματοποίησαν πορεία μέχρι την κεντρική πλατεία της πόλης, κρατώντας πλακάτ με δικά τους … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Στοματική υγιεινή με την Α’ τάξη

Η εκπαιδευτική δράση που πραγματοποιήθηκε με τους μαθητές της Α’ Δημοτικού είχε ως βασικό της σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τη σημασία της στοματικής υγιεινής, καθώς και την υιοθέτηση σωστών συνηθειών φροντίδας των δοντιών από μικρή … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Συμμετοχή του Σχολείου μας σε Αγώνες Στίβου

Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχε το σχολείο μας στους αγώνες στίβου για μαθητές Δημοτικών Σχολείων της Αιτωλοακαρνανίας, που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 20 Μαΐου 2025 στο ΔΑΚ Αγρινίου. Στους αγώνες συμμετείχαν συνολικά 20 μαθητές της Στ΄ τάξης συνοδευόμενα από τον εκπαιδευτικό Φυσικής … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Κάτω Μυρτιά και τη Λίμνη Τριχωνίδα (Tμήματα Γ1-Γ2)

Την Τρίτη 8 Απριλίου 2025, οι μαθητές των τμημάτων Γ’1 και Γ’2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην Κάτω Μυρτιά και στη λίμνη Τριχωνίδα. Στο πλαίσιο της επίσκεψης συνεργαστήκαμε με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Θέρμου και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη των Τμημάτων Α1 και Α2 στο Κοινωνικό Οδοντιατρείο του Δήμου Αγρινίου

Την Τετάρτη 7 Μαΐου τα τμήματα Α1 με εκπαιδευτικό την κυρία Τάτση Παναγιώτα και Α2 με εκπαιδευτικό την κυρία Χατζησάββα Κατερίνα, στα πλαίσια Αγωγής Υγείας στα σχολεία πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Κοινωνικό Οδοντιατρείο του Δήμου Αγρινίου αξιοποιώντας το πρόγραμμα του Κοινωνικού … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

«Στοματική υγεία και διατροφή»- Δράση Υγείας από την 1η ΤΟΜΥ Αγρινίου

Την Παρασκευή 28 Μαρτίου στα τμήματα Α1 με εκπαιδευτικό την κυρία Τάτση Παναγιώτα και Α2 με εκπαιδευτικό την κυρία Χατζησάββα Κατερίνα, στα πλαίσια Αγωγής Υγείας στα σχολεία πραγματοποιήθηκε δράση με θέμα: «Στοματική υγεία και διατροφή». Για την υλοποίησή της προσήλθε … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εκδρομή Στ τάξης στο Αγγελόκαστρο

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Καλό Πάσχα!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Πάσχα στο σχολείο μας

Λίγο πριν τις διακοπές του Πάσχα, οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια σειρά από πασχαλινές δραστηριότητες που μας έφεραν πιο κοντά στη φύση, στην παράδοση και στη χαρά της συνεργασίας. Οι μαθητές μας … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε