Τα φθινοπωρινά φρούτα που τρώνε τα παιδιά στο δεκατιανό αλλά και στο μεσημεριανό γεύμα μας έδωσαν την αφόρμηση για ν’ασχοληθούμε με αυτά και να συνεχίσουμε την ενότητα << Φθινόπωρο >>.Τα παιδιά μας έφεραν από το σπίτι φρούτα αλλά και ξηρούς καρπούς του φθινοπώρου με τα οποία κάναμε πολλές δραστηριότητες.
Οι γωνιές που φτιάξαμε…
Τα ηλιοτρόπια που ήρθαν στο σχολείο μας έγιναν αφορμή για να μάθουμε περισσότερα γι’αυτά μέσου του Η/Υ και να διαβάσουμε το σχετικό μύθο.
Δραστηριότητα μαθηματικών και γλώσσας.
Δοκιμάζω γεύσεις ,προσπαθώ να καταλάβω ποιο φρούτο είναι…
Αντιστοιχίσεις μήλων και φύλλων.
Χωροχρονικές έννοιες : πάνω-κάτω
Το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Τα νήπια έκοψαν μήλα και φτιάξαμε μία μηλιά που την τραγουδήσαμε κιόλας.
Xορέψαμε το μήλο μου κόκκινο…
Αναφερθήκαμε στην έννοια του ολόκληρου του μισού και του τετάρτου με τα φρούτα…
με τα φύλλα των δέντρων…
με το φύλλο του χαρτιού…
και το φύλλο εργασίας.
Έφτιαξαν τσαμπιά σταφυλιού με τύπωμα φελλού.
Διαβάσαμε το παραμύθι :<< Η αλεπού και τα σταφύλια >> και το δραματοποιήσαμε.
Τεστ χρονικής εξέλιξης με το παραπάνω μύθο.
Όμορφες φθινοπωρινές εικόνες από την αυλή μας !
Ομαδική κατασκευή με φθινοπωρινούς θησαυρούς (φύλλα ). Το καβούκι της χελώνας φτιαγμένο με όμορφα φθινοπωρινά φύλλα.
Αφήστε μια απάντηση