Ι.Ε.Π. Εργαστήρια δεξιοτήτων 4ος κύκλος – Δημιουργώ και καινοτομώ «Εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική»

Το πρόγραμμα έχει σκοπό να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, την μηχανική και την τεχνολογία. Να κατανοήσουν την διαδρομή του κύκλου του νερού. Να προβληματιστούν, να εξασκηθούν σε έναν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα.

Τα παιδιά αναζήτησαν στην βιβλιοθήκη μας σχετικά βιβλία

 » περισσότερα

«Πάμε Ανακύκλωση» 2020-2021

Ολοκληρώθηκε ο Σχολικός Μαραθώνιος «Πάμε Ανακύκλωση» για το σχολικό έτος 2020 – 2021

Οι μαθητές διαδίδουν το μήνυμα της ανακύκλωσης. Όλοι μαζί μπορούμε.

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και επιβράβευσης μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών για

 » περισσότερα

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο!

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο
με πόση εγω λαχτάρα σε προσμένω
γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό
αχ πόσο σ’αγαπώ

Να τρέξω πάλι στις χρυσές ακρογιαλιές
στη θάλασσα να κάνω χίλιες σκανταλιές
το κύμα ν’αψηφάω το ψηλό
αχ, πόσο το ποθώ

 » περισσότερα

I.E.Π. Εργαστήρια δεξιοτήτων 3ος κύκλος – Ενδιαφέρομαι και ενεργώ «Κι αν ήσουν εσύ»

Στον τρίτο κύκλο των εργαστηρίων μας ασχολούμαστε με την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των παιδιών και την διαμόρφωση διαπολιτισμικής συνείδησης. Κάνουμε δραστηριότητες που αναπτύσσουν την συναισθηματική νοημοσύνη, τις δεξιότητες και την ικανότητα των παιδιών να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και τα συναισθήματα των άλλων.

Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας στην ομάδα και γνωρίζουμε τον καθένα ξεχωριστά,

 » περισσότερα

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2ος κύκλος – Φροντίζω το περιβάλλον – Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης «Στη χώρα του μεσημεριανού» και «Στη χώρα του βραδινού»

Στη Χώρα του Μεσημεριανού: ψάρι και σαλάτα

Μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων, θα στηθεί η αλυσίδα «από την παραγωγή στην κατανάλωση», με την αναπαράσταση ενός εστιατορίου και την υπογράμμιση της υπεύθυνης κατανάλωσης, βάσει του μεγέθους των ψαριών και της εποχής. Συνδυαστικά, επανέρχεται το θέμα των λαχανικών, και συγκεκριμένα η κατανάλωση βάσει της εποχικότητας και της

 » περισσότερα