Αρχείο ημέρας 1 Οκτωβρίου, 2009

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ – ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 06-shedule.jpg

  • Αλεξοπούλου – Πετράκη, Φρ. (2005). Φίλοι;   …φως φανάρι. Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Αυτζής, Μ. (2004). Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Βαρελλά, Α. (2002). Τα παπουτσάκια που λένε παραμύθια. Αθήνα: Άγκυρα
  • Γκρέκου, Γλ. (2004). Ο Φοίβος… και ο άλλος Φοίβος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Γουίλλις, Τζ. (2001). Η Αργυρώ γελάει. Αθήνα: Πατάκης.
  • Καραγιάννη, Θ. (2007). Ο Τρυφερούλης Μικροφτερούλης. Αθήνα: Φαντασία.
  • Παπαδιαμάντης, Α. (1999). Γουτού Γουπατού. Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Σταματοπούλου, Ι. (2005). ΜΟΖΑ Η ΓΑΤΑ – Μια μαγική νύχτα. Αθήνα: Κέδρος
  • Σταματοπούλου, Ι. (2005). ΜΟΖΑ Η ΓΑΤΑ – Η μάγισσα Αμπουλίνα. Αθήνα: Κέδρος
  • Σταματοπούλου, Ι. (2005). ΜΟΖΑ Η ΓΑΤΑ – Η λευκή Μόλι. Αθήνα: Κέδρος
  • Σταματοπούλου, Ι. (2005). ΜΟΖΑ Η ΓΑΤΑ – Το βουνό των νάνων. Αθήνα: Κέδρος
  • Φραγκιά, Μ. (2007). Ο Δαχτυλοκούτσικος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ψαραύτη, Λ. (2003). Ο Θωμάς. Αθήνα: Άγκυρα.
  • Weninger, Br. (2006). Ένας για όλους και όλοι για έναν. Αθήνα: Πατάκης.
  • Wojtowicz, J. (2007). Τα Παιδιά Των Λουλουδιών. Αθήνα: Επόμενος Σταθμός.

ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

3266350842_7e6d3a683c.jpg 

  • Cantin, M. (2000). «Η Πριγκίπισσα Σίφουνας». Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Dohaney, R. (2003). «Τίνκα. Το μικρότερο προβατάκι του κόσμου». Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Fries, C. (1999). «Ο γείτονας μας το γουρούνι». Αθήνα: Ζεβρόδειλος.
  • Lobe, M. (1985). «Ο μικρός Εγώ είμαι Εγώ». Ατλαντίς – Πεχλιβανίδης.
  • Mertens, D. (2001). «Ένα ευγενικό και θαρραλέο κοτόπουλο». Αθήνα: Ζεβρόδειλος.
  • Moss, M. (2001). «Η επίθεση της ψείρας». Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Pennart, G. (1998). «Ο καλόκαρδος Λύκος». Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Pennart, G. (1999). «Το Γεύμα των Λύκων». Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Pittar, G. (2004). «Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο». Αθήνα: Σαββάλας.
  • Pittar, G. (2004). «Η Μίλι, η Μόλι και ο Άλφ». Αθήνα: Σαββάλας.
  • Seuling, B. (1991). «Δεν είμαι τόσο αλλιώτικος από τους άλλους». Αθήνα: Δωρικός.
  • Stehr, F. (1998). «Λύκε – Λύκε … σ’ αγαπώ». Αθήνα: Μίνωας.
  • Αργυρίου, Μ. (2007). «Ο μαγικός ήχος της σιωπής». Αθήνα: Διάπλαση.
  • Βαλάση, Ζ. (1996). «Το Τεσσεροφύλλι: Ελληνικές Λαϊκές Παραδόσεις». Αθήνα: Κέδρος.
  • Βαλέτα-Βασιλειάδου Μ. (2000). Η παράξενη φα-φάλαινα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Βαλέτα-Βασιλειάδου, Μ. (2002). «Το σκατζοχοιράκι με τα κατσαρά μαλλιά». Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Βασιλείου, Λ. (1999). «Ο Μίμης ο Πατούσας». Αθήνα: Μίνωας.
  • Γεωργέλλη, Κλ. (2003). «Το μικρό μαύρο καλαμαράκι». Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Γεωργέλλη, Κλ. (2003). «Το μικρό μαύρο καλαμαράκι ψάχνει χρώματα». Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Γιάνις, Χ. (1999). «Η πριγκίπισσα και η κολοκύθα». Αθήνα: Κάστωρ.
  • Γουόρντ, Ν. (2002). «Λύκος έξω από την πόρτα». Αθήνα: Άγκυρα.
  • Γρηγοριάδου-Σουρέλη, Γ. (1982). «Παιχνίδι χωρίς κανόνες». Αθήνα: Πατάκης. 
  • Δάρδα-Ιορδανίδου, Α. (2007). «Χοντρή σαν μπαλόνι». Αθήνα: Διάπλαση.
  • Δημουλίδου, Χρ. (2005). «Ο πρασινοπασχαλιάς». Αθήνα: Λιβάνης.
  • Διακαινισάκη, Π. (2003). «Ας βγάλουμε άλλη φωτογραφία». Αθήνα: Κέδρος.
  • Έλσνερ, Γκ. & Σλίπχακ, Μ. (1999). «Χιόνι που πέφτει». Αθήνα: Σύγχρονοι Ορίζοντες.
  • Ηλιόπουλος, Β. (1999). «Τριγωνοψαρούλης». Αθήνα: Πατάκης.
  • Ηλιόπουλος, Β. (2000). «Τριγωνοψαρούλης εναντίον Μεγάλου Καρχαρία». Αθήνα: Πατάκης.
  • Ηλιόπουλος, Β. (2002). «Ο Δικός μας Άγιος Βασίλης». Αθήνα: Πατάκης.
  • Καλογεροπούλου, Ξ. (1982). «Οδυσσεβάχ». Αθήνα: Ιθάκη.
  • Καμαράτου-Γιαλούση, Ει. (2004). «Ο μυτόγκας». Αθήνα: Σύγχρονη Εποχή.
  • Καραγιάννη, Μ. (2004). «Ερυθρούλης, το κόκκινο αστέρι». Αθήνα: Διάπλαση.
  • Κέιβ, Κ. (1996). «Το Κάτι Άλλο». Αθήνα: Πατάκης.
  • Κορνιέλ, Π. (2001). «Βαρέθηκα να είμαι ιπποπόταμος». Αθήνα: Εμπειρία Εκδοτική.
  • Κριεζή, Μ. (1993). «Αχ, γιατί να είμαι Γάτα». Αθήνα: Άμμος.
  • Κρόουθερ, Κ. (1998). «Ο Μαύρος Κότσυφας κι ο Άσπρος Γλάρος». Αθήνα: Σύγχρονοι Ορίζοντες.
  • Μακ Κι, Ντ. (1996). «Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας». Αθήνα: Πατάκης.
  • Μάστορη Β. (2001). «Τα μαγικά μου αυτιά». Αθήνα: Πατάκης.
  • Μερίκα, Λ. (2005). «Γοργώ και Χουζούρης». Αθήνα: Ψυχογιός.
  • Μπλάκλεϊ, Π. (1994). «Η Μαύρη Κότα». Αθήνα: Άμμος.
  • Μυρωνάκη, Β. (2002). «Το καβουράκι που ήθελε να αγαπάει». Αθήνα: Άγκυρα.
  • Νευροκοπλή, Β. (2008).  «Το παραμύθι της μουσικής». Αθήνα: Λιβάνης.
  • Νικλ, Π. (χχ). «Η ιστορία του καλού λύκου». Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Νικολούδη, Φ. (2000). «Το χαρούμενο λιβάδι». Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Παπαθανασοπούλου, Μ. (2001). «Τι κι αν είμαι ασβός». Αθήνα: Πατάκης.
  • Πατ, Τ. (2003). «Σταμάτα να με πειράζεις». Αθήνα: Modern Times.
  • Πριόβολου, Ε. (2002). «Ένα χελωνάκι χωρίς καβούκι». Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ραμπελέ, Φρ. (2003). «Ο Γαργαντούας». Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ρουσάκη, Μ. (2001). «Η Μέλπω η μοναδική». Αθήνα: Παπαδόπουλος.
  • Σαβουαζά, Ε. (2001). «Ο νάνος και η Γαριδούλα». Αθήνα: Σύγχρονοι Ορίζοντες.
  • Σαρή, Ζ. (1991). «Το γαϊτανάκι». Αθήνα: Πατάκης.
  • Σέλφερ, Ο. (2002). «Ο άνθρωπος με την κόκκινη μύτη». Αθήνα: Μίνωας.
  • Σιβροπούλου, Ρ. (2007). «Ο Μοναχούλης Τραμπάλας». Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Σλεντς, Κ. & Χέμπροκ, Α. (2000). «Η Μιμή με τα μεγάλα αυτιά». Αθήνα: Σύγχρονοι Ορίζοντες.
  • Συρζέ, Α., Ποζάν Φ. (1995). «Εγώ είμαι ο πιο πονηρός». Αθήνα: Πατάκης 1995.
  • Τριβιζάς, Ευγ. (1993). «Τα τρία μικρά λυκάκια». Αθήνα: Μίνωας.
  • Χατζοπούλου-Καραβία, Λ. (2001). «Το σχολείο του κόσμου, The school of the world». Αθήνα: Φυτράκης.
  • Χορτιάτη, Θ. (1996). «Του λαγού που ξέρει τόσα, λάχανο του τρων τη γλώσσα». Αθήνα: Καστανιώτης.
  • Χουρμουζιάδου, Ε. (2003). «Μια ιστορία από τα σύννεφα». Αθήνα: Κέδρος.
  • Χρηστίδη, Λ. (2002). «Η Λευκή και η Μαύρη Σοκολάτα». Αθήνα: Ανεμόμυλος.

ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

viotiainweb3.jpg

  • http://www.specialeducation.gr : Η ιστοσελίδα αυτή αποτελεί μια χρήσιμη πηγή άντλη­σης έγκυρων πληροφοριών και ειδήσεων που αφορούν την εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη χώρα μας.
  • http://www.e-chίId.gr/ForeisEidίkesAnagkesAthίna.asp : Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα της Ελληνικής Παιδια­τρικής Εταιρείας υπάρχει αναλυτική λίστα με φορείς, οργανώσεις και σωματεία που ασχολούνται με τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • http://www.disability.gr/portal/modules.php?name=News&file=article&sid=2594  :  Στο συγκεκριμένο δικτυακό τόπο υπάρχει πληροφο­ριακό υλικό για κάθε είδους αναπηρία. Επίσης υπάρχει οργανωμένη και εξειδικευμένη ψηφιακή βιβλιοθήκη, με την πιο ολοκληρωμένη συλλογή νομοθεσίας, οδηγός για τον πολίτη με αναπηρία και χιλιάδες τίτλοι άρθρων και βιβλίων online.
  • http://www.auth.gr/virtualschool/2.23/Praxis/DaraisDisabilitylnSociety.html  : Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα υπάρχει άρθρο που ασχολείται με τα άτομα με  ειδικές ανάγκες και τη θέση τους στην κοινωνία.           
  • http://www.rc.teipir.gr/sepsite/genίka.htm : Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα υπάρχει αναλυτική ­βιβλιογραφία, νόμοι και προεδρικά διατάγματα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • http://www.medlook.net.cy/category.asp?category=120 : Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα υπάρχουν άρθρα (παιδιά με πνευματική καθυστέρηση, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες), τα οποία αναφέρονται σε θέματα που αφορούν τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • http://195.251.20.34/amea-ekd.asp : Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα υπάρχουν μελέτες-­έρευνες, βοηθήματα-εργαλεία που παρήχθησαν στο πλαίσιο του Έργου: «Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη προγραμμάτων εφαρμογής ΣΕΠ σε επίπεδο σχολικής μονάδας και ΚΕΣΥΠ για άτομα με αναπηρίες και κοινωνικώς αποκλεισμένα άτομα».
  • http://www.newhorizons.org/spneeds/inclusion/collaboration/frontcollab.html : Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα υπάρχει πληροφοριακό υλικό για διάφορα θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. συμπερί­ληψη, αυτισμός).
  • www.disabled.gr : Ηλεκτρονικό περιοδικό για κάθε αναπηρία.
  • www.dyslexia.gr : Σελίδα για τη Δυσλεξία.
  • www.dea.gr : Τράπεζα πληροφοριών του Υπουργείου Παιδείας.
  • www.iliaktida.gr : Ένωση Γονέων και Φίλων Ατόμων με Σύνδρομο Down.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

books08_290_0_77158_96224i.jpg 

  • Ζαφειράτου, Ε. (1994). «Γνωριμία με την κώφωση». Αθήνα: Έλλην.
  • Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (1996). «Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
  • Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (2000). «Ένταξη: ουτοπία ή πραγματικότητα». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
  • Κυπριωτάκης, Α. (1989). «Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους». Αθήνα: Ψυχοτεχνική.
  • Κυπριωτάκης, Α. (2001). «Μια παιδαγωγική, ένα σχολείο για όλα τα παιδιά». Αθήνα: Τυπωθήτω.
  • Μπάρδη, Π. (1985). «Νοητική καθυστέρηση, φύση-αιτιολογία- αντιμετώπιση». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Μπεχλιβανίδης, Χ. (1984). «Το σύνδρομο του παιδικού αυτισμού». Αθήνα: Γαληνός.
  • Μπίρτσας, Χρ. (1990). «Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με ειδικές ανάγκες». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Μπουρσιέ, Α. (1996). «Αντιμετώπιση της ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ». Αθήνα: Κέδρος.
  • Νιτσόπουλος, Μ. (1984). «Αυτισμός και σχολική φοίτηση, οικογένεια και σχολείο». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Παπασπύρου, Χ. (2000). «Ένταξη των κωφών στη γενική εκπαίδευση: επίλυση γλωσσικού προβλήματος». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (1998). «Νοητική υστέρηση». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2001). «Παιδιά με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες». Αθήνα: Ατραπός.
  • Σούλης, Σ. (2002). «Από το σχολείο του διαχωρισμού σ’ ένα σχολείο για όλους». Αθήνα: Τυπωθήτω.
  • Τσιαντής, Γ. (1987). «Σύγχρονα θέματα παιδοψυχιατρικής» [Β’ τόμος (α’ και β’ μέρος)]. Αθήνα: Καστανιώτης.
  • Χέρμπερτ, Μ. (1992). «Ψυχολογικά προβλήματα παιδικής ηλικίας». Αθήνα:  Ελληνικά γράμματα. 

ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ – ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

book-of-services.jpg 

  • Αβραμίδου, Μ. (1988). «Γράμμα στο μοναχικό αδερφό μου». Αθήνα: Πατάκης. (Αυτισμός)
  • Βελς, Ρ. (1991). «Τα φτερά του δράκου». Αθήνα: Ψυχογιός. (Νοητική στέρηση)
  • Ζουμπουλάκη, Δ. (1993).  «Το κορίτσι του φεγγαριού». Αθήνα: Επικαιρότητα. (Δυσλεξία)
  • Κέλερ, Ε. (1979). «Η ιστορία της ζωής μου». Αθήνα: Μίνωας. (Προβλήματα όρασης)
  • Κοντολέων, Μ. (1992).  «Ο αδερφός της Ασπασίας». Αθήνα: Πατάκης. (Δυσκολίες λόγου)
  • Λάντα, Μ. (1989). «Τσαν το φάντασμα». Αθήνα: Σύγχρονη Εποχή. (Προβλήματα συναισθηματικά)
  • Λένεν, Τ. (2001). «Με τα μάτια της καρδιάς». Αθήνα: Σύγχρονοι Ορίζοντες. (Προβλήματα όρασης)
  • Μάρρα, Ειρ. (1987). «Το μυστικό τραγούδι της Μάτας». Αθήνα: Κέδρος. (Προβλήματα ακοής)
  • Μάρρα, Ειρ. (1992).  «Ο μικρός Ντουπ». Αθήνα: Γνώση. (Κινητικά προβλήματα)
  • Μπαρμπώ, Φ. (1988). «Ο τυφλοπόντικας». Αθήνα: Νεφέλη. (Προβλήματα συμπεριφοράς)
  • Σέλινγκ, Μπ. (1991). «Δεν είμαι τόσο αλλιώτικος από τους άλλους». Αθήνα: Δωρικός. (Κινητικά προβλήματα)
  • Σκανδάλης, Χ. (1986). «Το βιβλίο ενός τυφλού». Αθήνα: Χρήσιμα βιβλία (Προβλήματα όρασης)
  • Τζώρτζογλου, Ν. (1986). «Η Αργυρώ». Αθήνα: Κέδρος. (Κινητικά προβλήματα)
  • Τσοκοπούλου, Ι. (1991). «Είναι ο γιος μου». Αθήνα: Καστανιώτης. (Σύνδρομο Down)
  • Χέλφτ, Κλ. (2003). «Μια αδελφούλα με ειδικές ανάγκες». Αθήνα: Άγκυρα. (Κινητικά προβλήματα)

ΣΧΟΛΕΙΟΦΟΒΙΑ

1163psycho1.jpg 

  • Αμπαριώτη, Α. (2002). Αχ, αυτή η πρώτη μέρα στο σχολείο. Αθήνα: Κέδρος.

  • Ηλιόπουλος, Β. (2005). Ο Φώκος νόμιζε ότι μισούσε το σχολείο. Αθήνα: Πατάκη.

  • Μπουλώτης, Χρ. (2007). Πετάει, πετάει το σχολείο. Αθήνα: Παπαδόπουλος.

  • Ρούχμαν, Κ. (2003). Να πάω… … ή να μην πάω στον παιδικό σταθμό;. Αθήνα: Πατάκη.

  • Ρώσση – Ζαΐρη, Ρ. (2006). ΠΑΚΙ πρώτη μέρα στο σχολείο. Αθήνα: Μίνωας.

  • Φόσσετ, Ντ.- Μπουαρύ, Β. (1995). Δε θέλω να βγω στο πίνακα. Αθήνα: Πατάκη.

  • Χέμμερλε, Σ.- Τραπ, Κ. (2004). Σήμερα πηγαίνουμε στο νηπιαγωγείο. Αθήνα: Πατάκη.

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

goneis-paidia3.gif

 

  • Καΐλα, Μ.- Ξανθάκου, Γ. (1988). Η ψυχαναλυτική προσέγγιση του παραμυθιού. Επιθεώρηση παιδικής λογοτεχνίας. Αθήνα: Καστανιώτης.

  • Μαλαφάντης, Κ. (2006). Το παραμύθι στην εκπαίδευση. Αθήνα: Ατραπός.

  • Νάσαινας, Γ. (2001). Η παιδική λογοτεχνία στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Άργος: Ελλέβορος.

  • Παπανιλολάου Ρ., Τσιλιμένη Τ. (1998). Η παιδική λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο. Αθήνα: Καστανιώτης.

  • Ροντάρι, Τζ. (1994). Γραμματική της φαντασίας. Αθήνα: Τεκμήριο.

  • Σακελλαρίου, Χ. (1995). Το παραμύθι χτες και σήμερα. Αθήνα: Πατάκη.

  • Σπινκ, Τζ. (1990). Τα παιδιά ως αναγνώστες. Αθήνα: Καστανιώτης.

ΣΧΟΛΕΙΟΦΟΒΙΑ

anagnostiko.jpg

 

  • Εμπερλάιν, Δρ. Γκ. (1980). Φοβίες και άγχη στα παιδιά. Αθήνα: Νότος.

  • Καΐλα, Μ.- Πολεμίκος, Ν.- Ξανθάκου, Γ. (1994). Η Σχολική Φοβία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • Ματσανιώτης, Ν. (1992). Εμείς και το παιδί μας. Αθήνα: Χριστάκης.

  • Μπουλουγούρης, Γ. (1992). Φοβίες και η αντιμετώπιση τους. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • Παρασκευόπουλος, Ι. Ν. (1984). Εξελικτική Ψυχολογία. (4 τόμοι). Αθήνα: Αυτοέκδοση.

  • Πιάνου, Κ. Χ. (1989). Ψυχοκοινωνικές διαταραχές και η αντιμετώπιση τους. Ιωάννινα: Αυτοέκδοση.

  • Herbert, M. (1992). Ψυχολογικά προβλήματα παιδικής ηλικίας. (2 τόμοι). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • Marks, I. M. (1991). Νικήστε τις φοβίες. Αθήνα: Λήθη.

ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

2550952070_11f9838b41_b.jpg

 

  • Κακίση – Παναγοπούλου, Λ. (1994). Και όμως ζωγραφίζουν – η ζωγραφική των παιδιών και ο κόσμος τους. Αθήνα: Δελφοί.
  • Κρότι, Ε. & Μάνι, Α. (1996). Πώς να ερμηνεύουμε τα παιδικά σχέδια. Η κρυφή γλώσσα των παιδιών. Αθήνα: Καστανιώτη.
  • Κυριακίδης, Α. Π. (2008). Το Παιδικό Ιχνογράφημα. Αποκαλύπτει την Αρμονία ή Δυσαρμονία στην Οικογένεια. Αθήνα: Επτάλοφος.
  • Malchiodi, A. C. (2001). Κατανοώντας τη ζωγραφική των παιδιών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Μπέλλας, Θρ. (2000). Το Ιχνογράφημα του Παιδιού. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ξανθάκου, Γ. (2007). Σχεδιάζοντας μια Φανταστική Οικογένεια… Αθήνα: Ατραπός.

  • Τόμας, Γκ. & Σιλκ, Α. (1997). Η ψυχολογία του παιδικού σχεδίου. Αθήνα: Καστανιώτη.
  • Fleck – Bangert, R. (2007). Τα Παιδιά Στέλνουν Μηνύματα με τις Ζωγραφιές τους. Αθήνα: Θυμάρι.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

dietitian.jpg

 

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, Ν. (2001). Επιλέγω να φάω… ΠΑΤΑΤΑ. Αθήνα: Φυτράκη.

  • ΒΑΛΑΣΗ, Ζ. (1998). Δείπνο µε μάγισσες και κολατσιό µε δράκους. (Μια γαστριμαργική περιπλάνηση στα λαϊκά παραμύθια). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, Ε. (2002). Ο Χάρης στη χώρα των χορτάτων παιδιών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • ΒΕΡΟΥΛΗ, Α. (2008). Πέντε σωματοφύλακες κλεισμένοι στο ψυγείο. Αθήνα: Άγκυρα.

  • CHILD, L. (2004). Ποτέ, μα ποτέ στη ζωή μου δε θα φάω ντομάτα. Αθήνα: Πατάκη.

  • COX R. (2007). Όλα μην τα τρως, γιατί θα γίνεις παχουλός! Αθήνα: Άγκυρα.

  • ΔΑΓΚΩΝΑΚΗ, Α. & ΤΣΙΓΚΡΑ, Μ. (1997). Υγεία και Διατροφή στην Προσχολική ηλικία. Αθήνα: Εκδόσεις Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας.

  • ΖΑΡΑΜΠΟΥΚΑ, Σ. (1998). Ο Δαρείος. Αθήνα: Πατάκη.

  • ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, Α. (2000). Δημιουργική  μαγειρική για παιδιά και νέους. Αθήνα: Κέδρος.

  • ΚΟΟΥΛ, Τζ. (1995). Το μαγικό σχολικό μέσα στο ανθρώπινο σώμα. Αθήνα: Κέδρος.

  • ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ, Σ. (2000). Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Κολοτού­μπα. Αθήνα: Καστανιώτης.

  • ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΟΥ, Ε. (2005). Πόσο μ’ αρέσουν οι καραμελίτσες. Αθήνα: Κέδρος.

  • ΜΠΕΘΙΑ – ΚΑΜΠΑΝΑΡΗ, Ζ. (2005). Καυγάς στο μαγειριό. Αθήνα: Αιγέας.

  • ΡΑΣΕΛΜΑΝ, Α. (1996). Ο Μάκης ο Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι. Αθήνα: Άμμος.

  • ΡΑΣΕΛΜΑΝ, Α. (1994). Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη. Αθήνα: Άμμος.

  • ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΔΗΣ, Γ. (1999). Ο πρίγκιπας Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • ΣΗΦΑΚΑΚΗ, Ι. (2005). Τζίμης ο Τσίχλας. Αθήνα: Μεταίχμιο.

  • SCHUWER, Ph & GRISEWODB, D. (1993). Το σώμα. Αθή­να: Άμμος.

  • ΣΩΚΟΥ, Κ. (1994). Οδηγός αγωγής και προαγωγής της υγείας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

  • ΤΕΡΣΕΚΙΔΟΥ, Λ.(2006). Οι θησαυροτροφές. Αθήνα: Άγκυρα.

  • ΤΣΙΤΑΣ, Μ. (2005). Δε μου αρέσει το γάλα. Αθήνα: Ψυχογιός.

  • ΤΣΙΤΑΣ, Μ. (2005). Ποιανού είναι αυτή η σούπα. Αθήνα: Ψυχογιός.

  • ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, Π. (2002). Ο μικρός Ορέστης έχει ορέξεις και πόνο στην κοιλιά. Αθήνα: Άγκυρα.