- Ζαφειράτου, Ε. (1994). «Γνωριμία με την κώφωση». Αθήνα: Έλλην.
- Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (1996). «Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
- Ζώνιου-Σιδέρη, Α. (2000). «Ένταξη: ουτοπία ή πραγματικότητα». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
- Κυπριωτάκης, Α. (1989). «Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους». Αθήνα: Ψυχοτεχνική.
- Κυπριωτάκης, Α. (2001). «Μια παιδαγωγική, ένα σχολείο για όλα τα παιδιά». Αθήνα: Τυπωθήτω.
- Μπάρδη, Π. (1985). «Νοητική καθυστέρηση, φύση-αιτιολογία- αντιμετώπιση». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
- Μπεχλιβανίδης, Χ. (1984). «Το σύνδρομο του παιδικού αυτισμού». Αθήνα: Γαληνός.
- Μπίρτσας, Χρ. (1990). «Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με ειδικές ανάγκες». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
- Μπουρσιέ, Α. (1996). «Αντιμετώπιση της ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ». Αθήνα: Κέδρος.
- Νιτσόπουλος, Μ. (1984). «Αυτισμός και σχολική φοίτηση, οικογένεια και σχολείο». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
- Παπασπύρου, Χ. (2000). «Ένταξη των κωφών στη γενική εκπαίδευση: επίλυση γλωσσικού προβλήματος». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
- Πολυχρονοπούλου, Στ. (1998). «Νοητική υστέρηση». Αθήνα: Αυτοέκδοση.
- Πολυχρονοπούλου, Στ. (2001). «Παιδιά με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες». Αθήνα: Ατραπός.
- Σούλης, Σ. (2002). «Από το σχολείο του διαχωρισμού σ’ ένα σχολείο για όλους». Αθήνα: Τυπωθήτω.
- Τσιαντής, Γ. (1987). «Σύγχρονα θέματα παιδοψυχιατρικής» [Β’ τόμος (α’ και β’ μέρος)]. Αθήνα: Καστανιώτης.
- Χέρμπερτ, Μ. (1992). «Ψυχολογικά προβλήματα παιδικής ηλικίας». Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σχολιάστε