-
Καΐλα, Μ.- Ξανθάκου, Γ. (1988). Η ψυχαναλυτική προσέγγιση του παραμυθιού. Επιθεώρηση παιδικής λογοτεχνίας. Αθήνα: Καστανιώτης.
-
Μαλαφάντης, Κ. (2006). Το παραμύθι στην εκπαίδευση. Αθήνα: Ατραπός.
-
Νάσαινας, Γ. (2001). Η παιδική λογοτεχνία στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Άργος: Ελλέβορος.
-
Παπανιλολάου Ρ., Τσιλιμένη Τ. (1998). Η παιδική λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο. Αθήνα: Καστανιώτης.
-
Ροντάρι, Τζ. (1994). Γραμματική της φαντασίας. Αθήνα: Τεκμήριο.
-
Σακελλαρίου, Χ. (1995). Το παραμύθι χτες και σήμερα. Αθήνα: Πατάκη.
-
Σπινκ, Τζ. (1990). Τα παιδιά ως αναγνώστες. Αθήνα: Καστανιώτης.