Αρχείο μηνός Φεβρουάριος 2022

11ο παραμύθι: Ο Αρλεκίνος

27011c33 9da1 4a46 a7f6 8a04f45a82eb

Ο ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ

Συγγραφέας: ΣΑΡΗ ΖΩΡΖ

Ο Αρλεκίνος και η δύναμη της φαντασίας, της αγάπης, της αισιόδοξης στάσης απέναντι στη ζωή… Ένα αγόρι φτωχό, που πιστεύει πως δεν μπορεί να συμμετέχει στο γλέντι της Αποκριάς, μόνο να κοιτάζει από μακριά τους άλλους με τις φανταχτερές και πλούσιες στολές τους να διασκεδάζουν. Όμως πίσω του στέκει η μητέρα του. Η αγάπη και η έννοια της για τον γιό της, άγρυπνοι φρουροί, θα διώξουν μακριά του τη στενοχώρια. Το μαγικό μπαούλο ανοίγει, τα πολύχρωμα κουρέλια ενώνονται και η μητέρα Φαντασία χαρίζει στον γιό της την πιο όμορφη αποκριάτικη στολή.

10ο παραμύθι: ΠΟΥ ΠΑΣ, ΧΕΛΩΝΑΚΙ;

pou pas xelonaki

Συγγραφέας: ΚΑΣΤΡΗΣΙΟΥ ΚΑΛΛΙΩ

Εικονογράφηση: Χριστίνα Γαγγάδη

Εκδόσεις: Καλειδοσκόπιο

H Λάρα, μια νεαρή πράσινη χελώνα, γεννημένη στην παραλία της Λάρας, στον Ακάμα της Κύπρου, συναντά τη σοφή σαραντάχρονη Άννυ κάπου στη Μεσόγειο. Και η Άννυ είναι θαλάσσια χελώνα, μόνο που αυτή είναι καρέτα. Στη ζωή της έχει δει κι έχει μάθει πολλά. . . Αφηγείται, λοιπόν, στη Λάρα την ιστορία της και, ανάμεσα στα άλλα, της εξηγεί γιατί έχει. . . ανθρώπινο όνομα.

9ο παραμύθι: Ο ΓΛΕΝΤΖΟΦΛΕΒΑΡΟΣ

010100055231

Ο Γλεντζοφλέβαρος – Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη

Εκδότης Σαββάλας

Ο Φλεβάρης είναι πολύ στενοχωρημένος. Οι άνθρωποι χάρισαν στα έντεκα αδέρφια του από τριάντα ή τριάντα μία μέρες, ενώ σε εκείνον μονάχα είκοσι οκτώ!

Αισθάνεται μειονεκτικά έτσι κουτσός ανάμεσά τους και αποφασίζει να… φύγει!

Και τώρα τι θα γίνει; Δε θα ανθίσουν μυγδαλιές; Δε θα χαρούμε αλκυονίδες μέρες; Δε θα ’ρθει το καρναβάλι να χαρούν μικροί μεγάλοι;

Για να εξασφαλίσουν τα παιδιά υγιή κοινωνική ζωή θεμελιωμένη σε αποτελεσματικές σχέσεις, πρέπει να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, την ικανότητα δηλαδή να μπαίνουν στη θέση των άλλων, να κατανοούν και να αισθάνονται πράγματα με τον ίδιο τρόπο που τα βιώνει ένα άλλο άτομο. Την ανάγκη αυτή αναλαμβάνουν να καλύψουν τα εικονογραφημένα βιβλία της σειράς αυτής, που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη. Με την προτεινόμενη για γονείς και εκπαιδευτικούς προσέγγιση επιχειρούν να μυήσουν τα παιδιά στο να βλέπουν τον κόσμο με τα μάτια του άλλου, αφού μάθουν πρώτα να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα δικά τους συναισθήματα.