Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας οργάνωσε και έστησε ένα πανέμορφο χριστουγεννιάτικο παζάρι. Οι πάγκοι στήθηκαν στο χώρο στου σχολείου και δόθηκε η ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να προμηθευτούν πρωτότυπες και γιορτινές δημιουργίες των γονέων των μαθητών και μαθητριών μας.
Τα έσοδα του παζαριού θα ενισχύσουν το ταμείο του συλλόγου και μέρος τους θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Ιδιαίτερη ήταν η προσφορά της προέδρου κ. Φιλιππάτου Μαρίνας και του μέλους του Δ.Σ. κ. Μητρόπουλου οι οποίοι με τη θετική τους διάθεση και το χαμόγελό τους έμειναν για ώρες πίσω από τους πάγκους με τις όμορφες δημιουργίες του συλλόγου.


