12 Γυμνάσιο Πάτρας

Δίπλα στο μαθητή

-Πρόγραμμα ΚΑΤΑ της Ουσιοεξάρτησης

Την Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2026, όλοι οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου και μαθητές/τριες της Β’ Γυμνασίου συμμετείχαν σε
“Πρόγραμμα ευαισθητοποίησης μαθητών/τριών Γυμνασίου ΚΑΤΑ της Ουσιοεξάρτησης”,
που υλοποιήθηκε σε δύο δίωρα από επιμορφωτές-μέλη του ΕΣΥΝ (Εθνικό Σύστημα Κατά των Ναρκωτικών).
Στόχος της δράσης είναι η πρωτογενής πρόληψη στις νέες ηλικίες. Αυτή εστιάζει στην πληροφόρηση αλλά και στην  εκπαίδευση των παιδιών σε προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες για να μπορούν να αντεπεξέρχονται στις προκλήσεις και τις δυσκολίες της ζωής. Να διαμορφώνουν θετική και συγκροτημένη προσωπικότητα που να μπορεί να πει όχι στα ναρκωτικά, ναι στη ζωή.
20260303 203717
20260303 203826
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων