12 Γυμνάσιο Πάτρας

Δίπλα στο μαθητή

– Β’ ΤΑΞΗ

Σχολικό Έτος 2024-2025

Στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας, ασχολήθηκαν με το θέμα του Σχολικού Εκφοβισμού.

Τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν αφίσες ευαισθητοποίησης κατά του σχολικού εκφοβισμού, οι οποίες τοποθετήθηκαν στους κοινόχρηστους χώρους του σχολείου.

IMG ae3aa0e7e57ad77460b37117e9be2516 V

IMG 933f29171b2c635da5593057a1c95c56 V

IMG 0dd05fd03b2b4fd70bd4ec04490f36d9 V

IMG 48f5d8a759980e8758f47e22537e7f5a V

IMG 68daa24a4589020d64f56ff559ba3c29 V

IMG 49967c5a9b9cd1778c750fd57e1912c6 V

IMG 109208e0ac2e1c531b74a1ffc32cee0e V

IMG 74d8a7ba44e3b3f5615a84741eea04e0 V


Σχολικό Έτος 2023-2024

Στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας, ασχολήθηκαν με το θέμα:

 “Η σταφίδα το super food του τόπου μας”.

Έτσι ανακάλυψαν  τη σημαντικότητα της σταφίδας για την υγεία μας  και το ρόλο που διαδραμάτισε στο παρελθόν στη διαμόρφωση της τοπικής κοινωνίας, καθώς και στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Ταυτόχρονα πρότειναν τρόπους εκμετάλλευσης του τροφίμου σήμερα κάνοντας χρήση ορθών πρακτικών για ένα βιώσιμο περιβάλλον.

Ακολουθούν ομαδικές εργασίες μαθητών/τριών.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑΦΙΔΑ 2

Η σταφίδα 2

Β5 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ2 5 3 24

 

 

 


Σχολικό Έτος 2022-2023

Στο μάθημα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, τα τμήματα  Β1, Β2, Β3 και Β4 κατά την πραγματοποίηση του προγράμματος

<<Συμμετέχοντας στις Μαθητικές Κοινότητες>>

της  ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ  ΕΝΟΤΗΤΑΣ:

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ – ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ– ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

διενήργησαν έρευνα SWOT για την σχολική μας μονάδα.

Στόχος ήταν οι μαθητές/τριες να παρατηρήσουν, να κρίνουν και να κατανοήσουν τη σχολική μονάδα στην οποία ανήκουν, να νιώσουν σημαντικό μέρος της κοινότητας και να ενεργοποιηθούν θετικά για τη βελτίωση της ζωής τους μέσα σε αυτή.

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται στον πίνακα SWOT που ακολουθεί

Έρευνα SWOT 2023 (1)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων