«Μια γιορτή γεμάτη αγάπη για τις μαμάδες μας!!!»
Για τη Γιορτή της Μητέρας, τα παιδιά μας μίλησαν με την καρδιά τους και είπαν γιατί αγαπούν τη μαμά τους. Τα λόγια τους έγιναν ένα τρυφερό βίντεο γεμάτο αγάπη, χαμόγελα και αλήθεια.
Στη συνέχεια, κάθε παιδί δημιούργησε το πορτρέτο της δικής του μαμάς, όπως τη βλέπει μέσα από τα μάτια της αγάπης του. Παράλληλα, μέσα από τη διαδικασία της ανακύκλωσης, χρησιμοποιήσαμε άχρηστα χαρτιά, φτιάξαμε καινούριο χειροποίητο χαρτί και φυτέψαμε μέσα σπόρους λουλουδιών, για να το χαρίσουμε στις μαμάδες μας. Ένα δώρο συμβολικό, ώστε να το φυτέψουν και να ανθίσει, όπως ανθίζει καθημερινά η αγάπη των παιδιών τους.
Και ολοκληρώσαμε με μια τεράστια κοινή ζωγραφιά που δημιούργησαν μαζί τα παιδιά του νηπιαγωγείου και του δημοτικού, αφιερωμένη σε όλες τις μαμάδες. Την κρεμάσαμε έξω από το σχολείο, για να γεμίσει ο χώρος χρώματα, αγάπη και παιδικές ευχές.
Στο τέλος, προσκαλέσαμε τις μαμάδες στο σχολείο για να παρακολουθήσουν το βίντεο, να παραλάβουν τα δώρα τους και να απολαύσουν ένα μικρό γλυκάκι. Τα παιδιά τούς αφιέρωσαν επίσης ένα τραγούδι, γεμάτο συναίσθημα και αγάπη.
Η συγκίνηση ήταν μεγάλη… Αγκαλιές, φιλάκια, χαμόγελα και μάτια βουρκωμένα από χαρά γέμισαν τον χώρο και μας θύμισαν πως η αγάπη της μητέρας είναι το πιο όμορφο λουλούδι στον κόσμο.






