«Κοινή γιορτή Νηπιαγωγείου και Δημοτικού για την 25η Μαρτίου»
Σε κλίμα συγκίνησης και χαράς πραγματοποιήθηκε η συνεργασία του Νηπιαγωγείου με τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού, με την παρουσίαση του θεατρικού «Τα Ελληνάκια»,εμπνευσμένο από το ομώνυμο παραμύθι της Ευγενείας Φακίνου στο πλαίσιο του εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821. Η εκδήλωση ήταν ανοιχτή στους γονείς και τους συγγενείς των παιδιών, οι οποίοι παρακολούθησαν μια όμορφη γιορτή αφιερωμένη στην ιστορία και την παράδοσή μας. Το θεατρικό συνοδευόταν από ζωντανή μουσική με 2 μπουζούκια από το μουσικό κ. Ιωάννη Βιλιώτη και του Κωνσταντίνου, μαθητή της Δ’ και 2 κιθάρες από τη νηπιαγωγό μας την κ. Κατερίνα και του Σπύρου, μαθητή της ΣΤ ‘ Δημοτικού δημιουργώντας μια αυθεντική παραδοσιακή ατμόσφαιρα που ενίσχυσε τη βιωματική εμπειρία των παιδιών.
Στο τέλος της εκδήλωσης, οι μαθητές παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς, ενώ η γιορτή ολοκληρώθηκε με την παρέλαση των παιδιών, τιμώντας την εθνική επέτειο. Η συνεργασία μεταξύ Νηπιαγωγείου και μεγαλύτερων τάξεων του Δημοτικού συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών διαφορετικών ηλικιών. Τα μικρότερα παιδιά ένιωσαν ασφάλεια και οικειότητα, ενώ οι μεγαλύτεροι μαθητές ανέπτυξαν αίσθημα υπευθυνότητας και υποστήριξης. Παράλληλα, καλλιεργήθηκαν αξίες συνεργασίας, σεβασμού και ομαδικότητας, ενώ ενισχύθηκε η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο. Μέσα από κοινές δράσεις, το σχολείο λειτουργεί ως μια ενιαία κοινότητα μάθησης και πολιτισμού, όπου όλοι συμμετέχουν ενεργά και δημιουργικά.




















