Πλαστικοποιημένες φιγούρες με αυτοκόλλητο, πλαστικοποιημένα ρούχα με αυτοκόλλητο, κλεψύδρα
Στις αγορίστικες φιγούρες συμμεταβάλλονται τα χαρακτηριστικά ύψος – πλάτος, ενώ στις κοριτσίστικες, μεταβάλλονται αντίστροφα. Τα νήπια χωρίζονται σε δύο ομάδες. Πρέπει πριν τελειώσει ο χρόνος να ντύσουν σωστά όλες τις κούκλες και έπειτα να τις βάλουν στη σειρά.
Σήμερα παίξαμε τον τεμπέλη δράκο. Γύρισα το κουκλοθέατρο στο πλάι και το σκέπασα με ένα μεγάλο υφαντό χαλί που βρήκα στην αποθήκη. Η σπηλιά του δράκου ήταν έτοιμη.
Επίσης, η γαντόκουκλα που είχα πάρει από τα παιδικά γιαουρτάκια με το δράκο που φοράει ένα σκουφί ήταν ιδανική για να υποδυθεί τον τεμπέλη δράκο.
To τραγούδι του είναι αγαπημένο των παιδιών
Το πρωί που ήρθαν τα παιδιά έβαλα το τραγούδι να ακούγεται και έστησα τη σπηλιά. Τα παιδιά, όπως ήταν αναμενόμενο, μπήκαν κατευθείαν μέσα στη σπηλιά, αλλά μερικά βγήκαν έξω καθώς φοβήθηκαν το σκοτάδι. Δραματοποιήσαμε το τραγούδι και στη συνέχεια ήρθε στο νηπιαγωγείο μας ο τεμπέλης δράκος, που είναι πολύ νυσταγμένος και πολύ τεμπέλης. Όλη μέρα μένει μέσα στη σπηλιά και βγαίνει μόνο για να φάει και να πιει νερό από το ποτάμι. Έχει όμως ένα παράπονο. Φοβάται πολύ το σκοτάδι. Τι να κάνει για να έχει φως η σπηλιά του;
Τα παιδιά του λένε να πάρει φακό. Έτσι εμφανίζω το φακό, κάνουνε μια δοκιμή, αλλά βλέπουν ότι το φως που βγάζει είναι λιγοστό. Άλλη λύση; Το φαναράκι που έχουμε, απαντάνε τα παιδιά, κι έτσι ανάβουν και το φαναράκι, που φωτίζει αρκετά τη σπηλιά.
Ο δράκος τους ζητάει να του βρούνε κι άλλες λύσεις σε περίπτωση που του τελειώσουν οι μπαταρίες. Γι αυτό ζητάει από τα παιδιά να γράψουν στους φίλους του τους ιππότες μια λίστα με πράγματα που θα τον βοηθήσουν να φωτίσει τη σπηλιά του και να μη φοβάται πια. Τα παιδιά του είπαν:
Να βάλει φωτοστέφανο
Να πάρει παπούτσια που φωτίζουν
Να βάλει τα λαμπάκια από το χριστουγεννιάτικο δέντρο
Να πάρει φώτα από τα αυτοκίνητα
Να βάλει κεριά
Να πάρει μια πυγολαμπίδα για παρέα
Να βάλει μια τηλεόραση
Και μια πολύ καλλιτεχνική τους πρόταση: «Να πετάξεις στον ουρανό, να μαζέψεις τα αστέρια, να τα βάλεις σε ένα ωραίο βάζο και να τα έχεις για να σε φωτίζουν».
Σήμερα διαβάσαμε μια ιστορία για ένα αρκουδάκι που φοβόταν το σκοτάδι. Ο μπαμπάς αρκούδος του έφερε φαναράκια μικρούτσικα και πιο μεγάλα, κι ακόμα πιο μεγάλα, αλλά αυτό και πάλι φοβόταν. Γι αυτό ο αρκούδος πήρε το αρκουδάκι στην αγκαλιά του, του έδειξε τον ουρανό και του είπε πως τα αστέρια και το φεγγάρι φωτίζουν τη νύχτα για να μη φοβάται.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗΣ
Τα παιδιά γίνονται τα φαναράκια που είναι μέσα στη ντουλάπα. Όση ώρα παίζει η μουσική αυτά παίζουν και χορεύουν. Μόλις όμως ο αρκούδος ανοίξει την πόρτα, μένουν ακίνητα κι αμίλητα. Ο αρκούδος πρέπει να τους βάλει στη σειρά
Σε δεύτερη φάση, τα παιδιά γίνονται ο αρκούδος και βάζουν τα φαναράκια – αντικείμενα στη σειρά. Αιτιολογούν την επιλογή τους.
Αξιολόγησης
Ζωγραφίζουν το αρκουδάκι με τα φαναράκια του στη σειρά
Σήμερα μας επισκέφθηκαν οι γονείς, και αφού παίξαμε τα παιχνίδια με το εργαστήρι του Άγιου Βασίλη και το μαγικό κουτί των λέξεων, καθίσαμε όλοι μαζί στα τραπέζια και δημιουργήσαμε. Φτιάξαμε πήλινα γούρια, ρόδια και πέταλα. Σας παρουσιάζω τα έργα τέχνης:
Το διασκεδάσαμε και το συνιστούμε σε όλα τα νηπιαγωγεία…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή