Η συμβολή στην κοινότητα του Scratch

Scratch Προγραμματισμός

scratch_mitΤο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch είναι έτσι δομημένο ώστε τα έργα να είναι προσπελάσιμα από τους χρήστες του Διαδικτύου. Το σύνθημά του είναι: Φαντάσου, Προγραμμάτισε, Μοιράσου.

Ακολουθούν οι συλλογές Scratch έργων που έχω δημιουργήσει καθώς και εκείνες των μαθητών μου στο Δημοτικό σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου.

1. Απλά παιχνίδια:

  • μια διαδρομή ζικ-ζακ
  • το κυνήγι των πεταλούδων
  • προσοχή στ’ αυγά
  • πινγκ-πονγκ με μια ρακέτα

2. Το Δ1 Scratch-άρει (σχολ. έτος 2013-14)

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 του Δημοτικού σχολείου Ποσειδωνίας δημιούργησαν τα παιχνίδια τους. Απολαύστε τα! Κάθε παιχνίδι ξεκινάει όταν κάνετε κλικ στο σημαιάκι. Σε κάθε παιχνίδι υπάρχει μία φιγούρα που μετακινείται με τα βελάκια και κυνηγάει τις άλλες. Ασφαλώς κερδίζει όταν τις αγγίξει όλες σε συγκεκριμένο χρόνο, διαφορετικά χάνει.

3. Οι λαβύρινθοι της ΣΤ’ (σχολ. έτος 2013-14)

Αυτοί είναι οι λαβύρινθοι της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου Ποσειδωνίας. Οι μαθητές μας, χωρισμένοι σε ομάδες, δημιούργησαν τους λαβυρίνθους τους. Η φγούρα που μετακινείται με τα βελάκια είναι αρκετά μικρή για να χωράει ανάμεσα στα τοιχώματα. Ευχόμαστε να φτάσετε κάποτε στο άλλο άκρο. (Κάνετε κλικ στη σημαία για να ξεκινήσει το παιχνίδι).

4. Τα παιχνίδια του Ε1 (σχολ. έτος 2013-14)

Δεν θα μπορούσε να λείπει η Ε’ τάξη από την προσπάθεια προγραμματισμού. Φυσικά λοιπόν, κι αυτά τα παιδιά scratch-αραν. Κυνηγείστε στις φιδούρες τους. Προσοχή! Ο χρόνος που έχετε στη διάθεσή σας είναι περιορισμένος!
Καλό παιχνίδι!

5. Οι αριθμομηχανές της ΣΤ’ τάξης (σχολ. έτος 2014-15)

Τα Scratch έργα σ’ αυτήν τη συλλογή υλοποιήθηκαν από τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου Ποσειδωνίας στο πλαίσιο της Εβδομάδας του Κώδικα (CodeWeek).
Κάθε ένα Scratch έργο παρουσιάζει μία αριθμομηχανή των τεσσάρων πράξεων. Σας καλούμε να χρησιμοποιήσετε όποια αριθμομηχανή σας αρέσει περισσότερο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *