Υπολογιστικό σύστημα – μονάδες εισόδου, εξόδου

Α' - Β' τάξη Γνωρίζω - χειρίζομαι τον υπολογιστή (Α'-Β') Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες (Α'-Β') στο Δημοτικό

υπολογιστικό σύστημα 1Το υπολογιστικό σύστημα αποτελείται από ορισμένες συσκευές. Έχοντας αυτές τις συσκευές μπροστά μας “επικοινωνούμε” με τον υπολογιστή. Ποιες είναι οι συσκευές και τι κάνει η κάθε μια το γνωρίζουμε. Καλούμαστε να τις ταξινομήσουμε: σε συσκευές εισόδου και συσκευές εξόδου, λαμβάνοντας υπόψη τη σχέση του ανθρώπου με τις συσκευές αυτές. Με τις συσκευές εισόδου εισάγουμε, εμείς οι χρήστες του συστήματος, δεδομένα στον υπολογιστή και με τις συσκευές εξόδου εξάγονται αποτελέσματα.

υπολογιστικό σύστημα 2
υπολογιστικό σύστημα –μονάδες εισόδου, εξόδου
Στόχοι:Οι μαθητές να αναγνωρίζουν τις μονάδες εισόδου – εξόδου. Να καταγράφουν, να οργανώνουν, να ανακαλούν, να αναλύουν και να οπτικοποιούν το υλικό που συλλέγουν, κατά τη διερεύνηση ενός θέματος με την αξιοποίηση εφαρμογής εννοιολογικής χαρτογράφησης.
  1. Κάνουμε, στην ολομέλεια της τάξης, μία ανασκόπηση των συσκευών τις οποίες έχουμε μπροστά μας και εξηγούμε τι κάνει η κάθε μία.
  2. Kidspiration: σε προδιαμορφωμένο αρχείο Kidspiration, στην ολομέλεια της τάξης, συζητάμε:
    1. πώς λέγεται κάθε συσκευή και το καταγράφουμε στο Kidspiration
    2. τι κάνει κάθε συσκευή και το καταγράφουμε στο Kidspiration
    3. κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά στην οθόνη αφής
  3. Kidspiration: σε προδιαμορφωμένο αρχείο Kidspiration, που έχουμε αποθηκεύσει σε κάθε υπολογιστή των μαθητών, ζητάμε από τους μαθητές μας:
    1. να κατατάξουν κατάλληλα τις συσκευές τοποθετώντας αυτές στο κατάλληλο πλαίσιο
    2. να γράψουν το όνομα της συσκευής και τι κάνει η κάθε μια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *