Συνεργαζόμενοι με τις δασκάλες τους Θώμη Τριανταφύλλου και Λουίζα Ρούσσου των τμημάτων της Β’ τάξης στο θέμα της ανακύκλωσης, αναλάβαμε δράση: να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας μαζεύοντας πλαστικά καπάκια.
Σχετικά άρθρα: Εννοιολογικοί χάρτες για το πλαστικό και τα πλαστικά καπάκια
Ήδη υπήρχε ένας κάδος ανακύκλωσης καπακιών ο οποίος όμως είχε πάνω του αφίσες παλιές, “ταλαιπωρημένες” από τον καιρό και τον χρόνο. Χρειαζόταν να δημιουργήσουμε αφίσες στον κειμενογράφο για να διακοσμήσουμε εκ νέου τον κάδο.
Στόχοι: Οι μαθητές κι μαθήτριες της Β’ τάξης να αντιληφθούν την αξία της έκφρασης μέσω κειμενογράφου. Να ασκηθούν στη μορφοποίηση κειμένου (μέγεθος, χρώμα, στοίχιση). Να μάθουν να ανοίγουν φάκελο για να εισάγουν από εκεί εικόνες. Να διαχειριστούν τις εικόνες (μέγεθος, μετακίνηση). Να εισάγουν έτοιμα σχήματα και να τα τοποθετήσουν στο κείμενο. Να αποθηκεύσουν την εργασία τους και να την ανακτήσουν πολλές φορές. |
|
Όταν οι αφίσες ήταν έτοιμες πήγαμε στον κάδο ανακύκλωσης. Εκεί αφαιρέσαμε τις παλιές εργασίες και στη συνέχεια τοποθετήσαμε τις καινούργιες. Τι χαρά όταν ρίχναμε στον ανακαινισμένο κάδο πλαστικά καπάκι που ήδη είχαμε μαζέψει και τα είχαμε φυλάξει γι αυτή τη στιγμή! Αυτή μας τη δράση τη διαχέουμε σ’ όλο το σχολείο κι ελπίζουμε ότι τα παιδιά θα ανταποκριθούν…