Πώς με λένε; Τι χρώμα έχουν τα μαλλιά μου και τα μάτια μου; Πώς λένε τους γονείς μου; Τι μ’ αρέσει να παίζω; Σ΄αυτά κι άλλα καλούνται οι μαθητές μας να απαντήσουν σε ένα προδιαμορφωμένο έγγραφο του Word. Η δουλειά είναι αρκετή αρκετή και θα χρειασθεί και να αποθηκεύσουν.
Περιγράφω τον εαυτό μου |
|
Στόχοι:Οι μαθητές μαθαίνουν:Με τη χρήση των κατάλληλων εφαρμογών μαθαίνουν να ανοίγουν και να κλείνουν εφαρμογές.Να γράφουν απλές προτάσεις. Να αποθηκεύουν και να ανακτούν το αρχείο με την εργασία τους.
Να αναγνωρίζουν ότι οι ΤΠΕ τους δίνουν τη δυνατότητα να διορθώνουν και να βελτιώνουν μια εργασία τους με σύντομο και αποτελεσματικό τρόπο. Να γνωρίζουν τρόπους εναλλαγής της γλώσσας.
|
- Επεξεργαστής κειμένου Word: προδιαμορφωμένο έγγραφο όπου περιγράφεται «ο εαυτός μου». Οι μαθητές ανοίγουν ένα αρχείο που βρίσκεται στην Επιφάνεια εργασίας και συμπληρώνουν λέξεις που αφορούν την περιγραφή του ευατού τους.
- Αποθήκευση.
- Δίνεται στους μαθητές παράλληλα ένα έγγραφο (φύλλο εργασίας) όπου τους ζητείται να το συμπληρώσουν. Το φύλλο εργασίας βοηθά στην διεκπεραίωση της εργασίας αλλά δίνει περιθώριο στους μαθητές να καταγράψουν θέματα γύρω από την αποθήκευση.
- Σε συνέχεια του προηγούμενου, μπορούμε να ζητήσουμε από τους μαθητές να γράψουν το όνομά τους με WordArt.
- Δεν ολοκληρώνεται το κείμενο σε μια διδακτική ώρα, οπότε θα μπουν και στη διαδικασία της ανάκτησής του την επόμενη διδακτική ώρα και θα αναγνωρίσουν για άλλη μια φορά την αξία της αποθήκευσης.
|