Ζωγραφίζουμε ανθρώπινες φιγούρες

Α' - Β' τάξη Δημιουργώ κι εκφράζομαι με τη ζωγραφική στο Δημοτικό

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ τάξης ζωγράφισαν ανθρώπινες φιγούρες, όμορφες και με… προσωπικότητα! Κάθε μια φιγούρα με το δικό της στυλ!

Στόχοι: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ τάξης να διαχειριστούν το ποντίκι. Να χρησιμοποιήσουν γεωμετρικά σχήματα ως μέρος της συνολικής φιγούρας της ζωγραφιάς τους. Να ασκηθούν στην αποθήκευση και στην ανάκτηση αρχείου. Να συνειδητοποιήσουν την αξία της αποθήκευσης. Να εκφραστούν μέσω της ζωγραφικής. Να συνεργαστούν στη διαχείριση του υπολογιστή και του κοινού τους χρόνου.

  1. Επεξήγηση της πορείας των εργασιών (στην ολομέλεια της τάξης): δημιουργία ανθρώπινων φιγούρων χρησιμοποιώντας κατ’ αρχάς γεωμετρικά σχήματα. Κάθε παιδί θα κάνει τη δική του φιγούρα αλλά τα παιδιά κάθε υπολογιστή θα μοιράζονται τον χρόνο, δηλαδή κάθε παιδί θα ζωγραφίζει λίγο, θα δίνει το ποντίκι στο άλλο παιδί κ.ο.κ.
  2. Ζωγραφική (των Windows): χωρίζουμε «νοητά» την οθόνη του υπολογιστή κι εξηγούμε ότι κάθε παιδί θα ζωγραφίσει στον δικό του «χώρο» δίνοντας το ποντίκι κάθε τόσο στον συμμαθητή του/ στη συμμαθήτριά του. Έτσι ολοκληρώνονται παράλληλα οι εργασίες.
  3. Διαχείριση του υπολογιστή: τα παιδιά είναι της Α’ τάξης και εφόσον δεν έχουν ακόμα εξοικειωθεί με τη γραφή και την ανάγνωση, η αποθήκευση γίνεται δίνοντας ως όνομα αρχείου έναν αριθμό. Η αποθήκευση του αρχείου γίνεται στην Επιφάνεια εργασίας ώστε να είναι πιο εύκολη η ανάκτηση του αρχείου κάθε φορά.
  4. Εκτύπωση: τα αρχεία εκτυπώνονται, επιμελούμαστε τις φιγούρες και τις δίνουμε στα παιδιά ως σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση