Οι μικροί μαθητές κι οι μικρές μαθήτριες μέσα σε ένα νοηματοδοτούμενο πλαίσιο ξεκινούν να περιγράψουν το σχολείο τους το οποίο γνωρίζουν καλά. Θέτουν ερωτήματα κι απαντούν χρησιμοποιώντας λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης.
Στόχοι: οι μαθητές κι οι μαθήτριες να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν ένα κεντρικό θέμα και τα επιμέρους θέματα που προκύπτουν. Να ασκηθούν στη διατύπωση ερωτημάτων και στην καταγραφή απαντήσεων. Να βελτιώσουν την ικανότητά τους στην πληκτρολόγηση και στη χρησιμοποίηση των σημείων στίξης. Να αντιληφθούν ότι εισάγουμε εικονίδια σχετικά με τις έννοιες που διαπραγματευόμαστε. Να αναγνωρίσουν την αξία της συνεργασίας σε ομάδες αλλά και τον σεβασμό στον συμμαθητής τους ή/και στη συμμαθήτριά τους. |
|