Υλικό υπολογιστικού συστήματος

Α' - Β' τάξη Γνωρίζω - χειρίζομαι τον υπολογιστή (Α'-Β') Δημιουργώ κι εκφράζομαι με τη ζωγραφική Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες (Α'-Β') στο Δημοτικό

Ένα τυπικό υπολογιστικό σύστημα αποτελείται από ορισμένες φυσικές μονάδες και καλούμε τους μικρούς μαθητές μας να μάθουν τα ονόματά τους και τις συνδέσεις τους.

hardware1 hardware2
Υλικό υπολογιστικού συστήματος
Στόχοι:Οι μαθητές να αναγνωρίζουν, να κατονομάζουν, να καταδεικνύουν και να περιγράφουν τη λειτουργία των κυριότερων φυσικών μονάδων ενός τυπικού υπολογιστικού συστήματος (κεντρική μονάδα, πληκτρολόγιο, ποντίκι, οθόνη, ηχεία, εκτυπωτής) και τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα.Παράλληλα: Οι μαθητές να έρθουν σε μια πρώτη επαφή  με έναν εννοιολογικό χάρτη και να χρησιμοποιήσουν τη Ζωγραφική ως μέσο αναπαράστασης της γνώσης.
  1. Επίδειξη των κυριότερων φυσικών μονάδων ενός τυπικού υπολογιστικού συστήματος που έχουν μπροστά τους οι μαθητές (κεντρική μονάδα, πληκτρολόγιο, ποντίκι, οθόνη, ηχεία, εκτυπωτής). – Καταιγισμός ιδεών για τη χρησιμότητα.
  2. PowerPoint:  Παρουσίαση των φυσικών μονάδων ενός τυπικού υπολογιστικού συστήματος.
  3. Kidspiration: παρουσιάζονται εικόνες των κυριότερων φυσικών μονάδων ενός τυπικού υπολογιστικού συστήματος και ζητείται από τους μαθητές να γράψουν τα αντίστοιχα ονόματα των φυσικών μονάδων και να τα συνδέσουν με την κεντρική μονάδα.
  4. Kidspiration: παρουσιάζονται τα ονόματα των φυσικών μονάδων ενός τυπικού υπολογιστικού συστήματος και ζητείται από τους μαθητές να εισάγουν τις εικόνες που τις θέτουν στα αντίστοιχα ονόματα. (έχουμε αποθηκεύσει τις εικόνες στην Επιφάνεια εργασίας). Στη συνέχεια κάνουν τις συνδέσεις.
  5. Ζωγραφική των Windows: Τα παιδιά ζωγραφίζουν το υπολογιστικό σύστημα. Παρότρυνση να τραβήξουν τις γραμμές που συνδέει τις επιμέρους συσκευές.

Αφήστε μια απάντηση