Ας στρώσουμε τραπέζι

Α' - Β' τάξη Γνωρίζω - χειρίζομαι τον υπολογιστή (Α'-Β') Δημιουργώ κι εκφράζομαι με τη ζωγραφική στο Δημοτικό

αποθήκευσεςΟι μικροί μαθητές μας έρχονται σε επαφή με την Αποθήκευση, κι όχι μία φορά αλλά πολλές φορές και μέσα από διαφορετικά περιβάλλοντα. Άλλοτε έχοντας συμπληρώσει κείμενο σε επεξεργαστή κειμένου, άλλοτε έχοντας συμπληρώσει κείμενο σε μια παρουσίαση, άλλοτε έχοντας ζωγραφίσει ή απλά έχοντας σύρει εικονίδια για να δημιουργήσουν μια απεικόνιση, σ’ όλες αυτές τις καταστάσεις μπορούμε να καταλήξουμε με μια αποθήκευση.

Για τις μικρές ηλικίες θέτουμε δυο πράγματα που χρειάζεται να προσέξουμε:

  • Πού αποθηκεύεις;
  • Με ποιο όνομα;

στρώνουμε τραπέζι

ας στρώσουμε τραπέζι
 Στόχοι: οι μαθητές να ασκηθούν στο σύρε – κι άφησε και να έρθουν σε επαφή με την αποθήκευση.
  1. Δίνουμε στους μαθητές μας ένα φύλλο εργασίας αλλά ασφαλώς δίνουμε τις οδηγίες και προφορικά και τις δείχνουμε με τον βοντεοπροβολέα.
  2. Revelation NAtural Art: Οι μαθητές μας χρησιμοποιούν το Revelation Natural Art για να «στρώσουν τραπέζι» αλλά και για να ασκηθούν στην αποθήκευση.

Αφήστε μια απάντηση