Οι μικροί μαθητές μας έρχονται σε επαφή με την Αποθήκευση, κι όχι μία φορά αλλά πολλές φορές και μέσα από διαφορετικά περιβάλλοντα. Άλλοτε έχοντας συμπληρώσει κείμενο σε επεξεργαστή κειμένου, άλλοτε έχοντας συμπληρώσει κείμενο σε μια παρουσίαση, άλλοτε έχοντας ζωγραφίσει ή απλά έχοντας σύρει εικονίδια για να δημιουργήσουν μια απεικόνιση, σ’ όλες αυτές τις καταστάσεις μπορούμε να καταλήξουμε με μια αποθήκευση.
Για τις μικρές ηλικίες θέτουμε δυο πράγματα που χρειάζεται να προσέξουμε:
- Πού αποθηκεύεις;
- Με ποιο όνομα;
ας στρώσουμε τραπέζι |
|
Στόχοι: οι μαθητές να ασκηθούν στο σύρε – κι άφησε και να έρθουν σε επαφή με την αποθήκευση. |
|