Στερεότυπα εκπαιδευτικών

classroom_math

Διάλογος μεταξύ μιας μαθήτριας Γ’ Λυκείου και ενός ερευνητή, με κύριους άξονες της συζήτησης τη διδασκαλία στην τάξη, τη συμπεριφορά των μαθητών και των καθηγητών, την επίδοση στα μαθηματικά κλπ. Μέσα από το διάλογο φαίνονται συνήθη στερεότυπα των εκπαιδευτικών που έχουν σχέση με τις αντιλήψεις τις προσδοκίες και τις πρακτικές τους.

Διαβάστε το διάλογο εδώ

Πηγή: Παράγοντες που επηρεάζουν τη μαθηματική επίδοση (Διπλωματική)

του συναδέλφου Σαλά Άρη