Μεθοδολογία, παρατηρήσεις, ασκήσεις, εφαρμογές και προβλήματα.
Γενικές παρατηρήσεις για τα ποσοστά:
α) οι μαθητές της α΄ Γυμνασίου, σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, μεταφέρουν από το Δημοτικό ένα φόβο για τα ποσοστά, τα θεωρούν δύσκολα και δεν έχουν κατανοήσει τη σημασία τους και τη χρησιμότητά τους,
β) το σχολικό βιβλίο πιστεύω ότι είναι ανεπαρκές στο αντίστοιχο κεφάλαιο,
γ) μετά το πέρας της α΄ Γυμνασίου τα ποσοστά δεν διδάσκονται πλέον και ταυτόχρονα χρειάζονται αρκετά όχι μόνο στα Μαθηματικά αλλά και στη Φυσική, τη Χημεία κλπ.
δ) Τα ποσοστά είναι απαραίτητα στη καθημερινή ζωή και κυρίως στις οικονομικές συναλλαγές (φόροι, λογαριασμοί, τράπεζες, καταθέσεις, δάνεια κλπ).
ε) για την αποτελεσματική διδασκαλία των ποσοστών χρειάζεται μια μεθοδική, βήμα προς βήμα προσέγγιση.
Δείτε το φυλλάδιο εδώ
Το φυλλάδιο με βοήθησε να μάθω καλύτερα τα ποσοστά. Αν μπορείτε να βάλετε και τις τελικές απαντήσεις στις άλυτες ασκήσεις για να ξέρουμε αν η απάντησή μας είναι σωστή.
Μιχάλης, μαθητής α΄ γυμνασίου.
Γεια σου Μιχάλη, πράγματι οι τελικές απαντήσεις – υποδείξεις είναι απαραίτητες για τους μαθητές. Μελλοντικά θα τις επισυνάψω.