Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Τάξης του σχολείου μας, συνεπαρμένοι από την ιστορία The fifty-cent piece, που παρουσιάζεται στο βιβλίο Αγγλικής Γλώσσας, πήραν την πρωτοβουλία να εργαστούν ατομικά ή και ομαδικά, προκειμένου να παρουσιάσουν ιστορίες που ερεύνησαν και σχετίζονται με μέρη που θεωρούνται από το ευρύ κοινό στοιχειωμένα. Το εν λόγω θέμα κινητοποίησε τα παιδιά και οδήγησε στη χρήση της τεχνολογίας, τόσο για τη συγκέντρωση του υλικού, όσο και την παρουσίασή του στο διαδραστικό πίνακα της τάξης!
Σχόλια – Comments