Ιούν 15

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-2018

ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ……….ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

     Ανατολική Ρωμυλία-Βόρεια Θράκη. Ανατολική Θράκη. Κοιτίδες  ελληνισμού και πολιτισμού στο πέρασμα του χρόνου. Αγχίαλος. Μια μικρή γωνιά Ελλάδας στον Εύξεινο Πόντο που άκμαζε και προετοίμαζε το αύριο.

     Ξαφνικά ο χρόνος παγώνει. Το ημερολόγιο γράφει 30 Ιουλίου 1906. Φωτιές και καπνός κυκλώνουν την πόλη. Μανιασμένος όχλος σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα του . Λεηλατεί περιουσίες, κόπους και αναμνήσεις. Οι Αγχιαλίτες χάνουν τα πάντα. Ανήμποροι και κυνηγημένοι, επιβιβάζονται σε πλοία και αναχωρούν για την μητέρα πατρίδα , με στόχο να στήσουν την ζωή τους από την αρχή. Το ολοκαύτωμα της Αγχιάλου είναι γεγονός.

     Την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018 στις 7.30 το απόγευμα οι μνήμες ξαναζωντάνεψαν στην αποχαιρετιστήρια  γιορτή λήξης του Σχολείου μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την  τιμή και την ευκαιρία  να λάβουν μέρος σε μία εκδήλωση ιστορικού ενδιαφέροντος για τον ελληνισμό και η αυλή μας πλημμύρισε από μουσικές, χρώματα, αφηγήσεις, μουσικοκινητικά δρώμενα, παραδοσιακούς και ευρωπαϊκούς χορούς, ήθη και έθιμα της παλιάς Αγχιάλου, προκαλώντας έντονα συναισθήματα και ρίγη συγκίνησης στους παρευρισκόμενους.

     Παράλληλα με τη γιορτή λήξης λειτούργησε λαογραφική έκθεση στο ισόγειο του σχολείου μας. Τα εκθέματα που ήταν εργόχειρα, έγγραφα, φωτογραφίες, βιβλία και αντικείμενα, προέρχονταν από την Παλιά Αγχίαλο αλλά και από τη Νέα Αγχίαλο μέχρι τη δεκαετία 1950-1960. Στόχος της έκθεσης αυτής ήταν να δώσει το πολιτισμικό στίγμα των Αγχιαλιτών και να υπογραμμίσει την αυθεντικότητα και ανθεκτικότητα των χαρακτηριστικών τους στο ιστορικό γίγνεσθαι. Επίσης, με τον τρόπο αυτό προσπαθήσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές του σχολείου μας, αλλά και τις οικογένειές τους, ώστε είτε να συνειδητοποιήσουν την καταγωγή τους , είτε να γνωρίσουν την ιστορία των ανθρώπων που έχτισαν τη Νέα Αγχίαλο.

     Πραγματικά συγκινητικό ήταν το γεγονός πως πολλά από τα εκθέματα πέρασαν από μάνα σε κόρη και από γιαγιά σε εγγονή για να βγουν από τα μπαούλα και να μας ξυπνήσουν μνήμες και ιστορίες των παιδικών μας χρόνων.

     Ευχαριστούμε θερμά όλους αυτούς που αναφέρονται  παρακάτω, διότι μας τίμησαν και μας εμπιστεύτηκαν τα οικογενειακά τους κειμήλια , ώστε να πλαισιώσουμε μ’ αυτά την έκθεση και κατ’ επέκταση τη γιορτή λήξης του σχολείου μας.

  1. Ερρινάκη Μαργκοσιάν Καλλιρρόη
  2. Παπαναστασίου Βασιλική
  3. Καρναμπατλόγλου – Τσουκαλά Σουλτάνα
  4. Ζώτη Δημήτριο
  5. Ζώτη Ιουλία
  6. Στάικου – Παρδάλη Κωνσταντίνα
  7. Φιλιππίδη ή Διαμαντένια Βασιλική
  8. Ζώτη Χρυσάνθη
  9. Ζώτη Στυλιανό
  10. Καραντενίζη – Δάινα Παρασκευή
  11. Τσιούνη – Δάινα Ζαφειρία
  12. Λάζογλου Μπέτη
  13. Ντουρβάνα Βασιλική
  14. Διαμαντένια Ελισσάβετ
  15. Διαμαντένια – Καραμπίνη Κασσάνδρα
  16. Καπνιά – Καραθόδωρου Ελένη
  17. Χαροντάκη Ευαγγελία
  18. Δεληκώστα Κωνσταντίνο
  19. Καραντενίζη – Πολυμενίδη Κλεοπάτρα
  20. Αιμονιώτη Άννα
  21. Φιλιππίδη Αικατερίνη
  22. Ταβέλη Γεώργιο

    Πληροφορίες για τα δρώμενα της γιορτής αντλήσαμε από μία μεγάλη συλλογή βιβλίων που αναφέρονται στην Παλιά και Νέα Αγχίαλο των κ.κ  Γ. Διονυσίου, Μ. Διονυσίου, Κ. Εμμανουηλίδου, Δ. Μαυρομάτης, Α. Κατσιγιάννη, Α. Κιλμπασάνης, Φ. Γαλούση.

      Ευχαριστούμε επίσηςτην κ. Φ. Γιαννώτη για τη δωρεάν   φωτογραφική  κάλυψη  της γιορτής και τον Σύλλογο Αγχιαλιτών Αθήνας για την στήριξή του.

      Μετά τη γιορτή ακολούθησε μουσική εκδήλωση με παλιές και νέες επιτυχίες του  ελληνικού ρεπερτορίου,  από το μουσικό σχήμα του συμπολίτη μας Στέλιου Μουτζούρη.

   

 

Ιούν 13

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΤΕΡΒΙΛ»

 Η θεατρική παράσταση της  ΣΤ΄τάξης του Σχολείου μας  στην αγγλική γλώσσα είναι ένας όμορφος και εδραιωμένος πλέον θεσμός, μέσω του οποίου οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή με αυθεντικό κείμενο της αγγλικής λογοτεχνίας ενώ παράλληλα γνωρίζουν σημαντικά πολιτιστικά στοιχεία του αγγλόφωνου κόσμου.

 Και το σημαντικότερο παιδαγωγικά και μαθησιακά, μέσω μιας εξαιρετικά ευχάριστης και δημιουργικής δραστηριότητας, οι μαθητές και οι μαθήτριες εξασκούνται στη χρήση της αγγλικής γλώσσας.

 Τη Δευτέρα 11 Ιουνίου η ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας παρουσίασε τη θεατρική παράσταση «Το Φάντασμα του Κάντερβιλ» του Ιρλανδού συγγραφέα Όσκαρ Ουάιλντ.

 Η ιστορία διαδραματίζεται στην όμορφη αγγλική ύπαιθρο, κοντά σε μια παλιά πόλη, το Άσκοτ. Εκεί, στον πύργο Κάντερβιλ, ζει ένα φάντασμα 300 ετών από μια παλιά αγγλική οικογένεια. Το φάντασμα είναι γνωστό στην περιοχή και έχει τρομοκρατήσει πολλούς ανθρώπους. Όμως τα πράγματα αλλάζουν, όταν έρχεται να κατοικήσει στον πύργο μια αμερικανική οικογένεια, και αρχίζουν τα προβλήματα για το φάντασμα από την πρώτη μέρα!

 Μια αστεία και διασκεδαστική ιστορία που ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους!

 Να πώς σχολίασαν οι ίδιοι οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης¨:

«Το θεατρικό ήταν τέλειο, γιατί κάναμε όλοι σκληρή δουλειά και νομίζω ότι φάνηκε ο κόπος μας.»

«Για τη θεατρική παράσταση στα αγγλικά δυσκολευτήκαμε, γιατί ήμασταν πολλά παιδιά, αλλά τελικά έγινε πολύ ωραίο θεατρικό και θα το θυμόμαστε.»

« Ενωθήκαμε μεταξύ μας και δώσαμε την καρδιά μας σ’ αυτή την παράσταση. Σκίσαμε! Όλοι μας έδιναν συγχαρητήρια.»

«Όλοι οι γονείς και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και γέλασαν. Η θεατρική παράσταση ήταν πολύ αστεία.»

« Ήταν πολύ ωραία και ευχάριστη εμπειρία.»

« Οι γονείς μας συγκινήθηκαν, γέλασαν και ένιωσαν περήφανοι γι’ αυτό που παρουσιάσαμε. Η δασκάλα των Αγγλικών νομίζω πως έμεινε ευχαριστημένη από την επίδοσή μας στο θεατρικό.»

« Αυτή η παράσταση ήταν απίστευτη. Είχε αγωνία και πολύ γέλιο και έδωσε χαρά σε όλους που την παρακολούθησαν. Εμείς οι μαθητές και οι δασκάλες κάναμε πολύ μεγάλη προσπάθεια.»

«Η θεατρική παράσταση ήταν υπέροχη. Κάποιοι ρόλοι ταίριαζαν ακριβώς με το χαρακτήρα κάποιων παιδιών!»

«¨Ήταν μια φανταστική εμπειρία για όλους μας. Όχι μόνο εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιό μας στα αγγλικά, αλλά και περάσαμε χρόνο με τους συμμαθητές για ένα κοινό σκοπό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κ. Ματάκια, την κ. Μπουρτζή και όλους τους δασκάλους που βοήθησαν να πραγματοποιηθεί η παράσταση.»

 «Η παράστασή μας ήταν πολύ πετυχημένη. Τα αγγλικά μας ήταν άψογα και δε διστάσαμε καθόλου να μιλήσουμε. Κάποιοι ρόλοι είχαν τόση πλάκα που δεν μπορούσαμε να συγκρατήσουμε τα γέλια μας πίσω από τη σκηνή!»

Ευχόμαστε στους απόφοιτους πλέον μαθητές μας να έχουν υγεία, χαρές και επιτυχίες στη ζωή τους!

                                           Κατερίνα Ματάκια

                               Εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας

Ιούν 08

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ ΛΗΞΗΣ

Ιούν 08

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ 2017-2018

Μαΐ 17

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΩΝ «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» 2018

Σας ενημερώνουμε ότι η β’ φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικών Δημοτικού «Αριστοτέλης» 2018, θα διεξαχθεί το Σάββατο 19 Μαΐου 2018 (10:00 – 11:30), στο εξεταστικό κέντρο του 9ου Γυμνασίου Βόλου (Συγκρότημα Μουρτζούκου, Χείρωνος 53, Βόλος 38333, http://9gym-volou.mag.sch.gr).

 

 

Μαΐ 16

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Πλησιάζοντας προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές και οι δάσκαλοι της Ε’ τάξης ευχαριστούν τους   κ. Κοσμά Ευάγγελο, Αξιωματικό Πολεμικής Αεροπορίας – Μετεωρολόγο και τον κ. Κουρκουβάτη Νεκτάριο, αγιογράφο για την παρουσίαση χρήσιμων και απαραίτητων θεμάτων που βοήθησαν στην ενημέρωση και εμπέδωση των γνώσεων μας, για μια χρονιά ακόμη.

Πολύζου Χριστίνα, δασκάλα Ε1

Αναστοπούλου Αθανασία, δασκάλα Ε2

 

Μαΐ 04

ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΤΣΟΥ ΜΑΚΡΗ

Τη Δευτέρα 30 Απριλίου για μια ακόμη χρονιά, η Β΄ τάξη του σχολείου μας, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Λαογραφικό Κέντρο του Κ. Μακρή.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του Λαογραφικού Κέντρου το οποίο στεγάζεται στη διώροφη μονοκατοικία του λαογράφου Κ. Μακρή.

Μοναδικές τοιχογραφίες, ξυλόγλυπτα, αντικείμενα καθημερινής χρήσης, κεραμικά, όπλα, μουσικά όργανα, κοσμήματα μοναδικής ομορφιάς, κίνησαν το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών οι οποίοι έφυγαν από το χώρο του λαογραφικού κέντρου αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.

Με πολύχρωμες ζωγραφιές  αποτύπωσαν στο χαρτί την αλησμόνητη εμπειρία τους.

Αντωνίου Σοφία, δασκάλα Β1

Γαλάνη Κατερίνα, δασκάλα Β2

Μαΐ 03

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

  1. Στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων εγγράφονται μαθητές, απόφοιτοι των Δημοτικών Σχολείων, ύστερα από επιλογή. Η διαδικασία επιλογής διενεργείται κατά το χρονικό διάστημα από 15 μέχρι 30 Ιουνίου κάθε σχολικού έτους και σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 11η Σεπτεμβρίου κάθε σχολικού έτους.
  2. Ο αριθμός των τμημάτων καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπ/σης που εκδίδεται την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου ύστερα από πρόταση του Συλλόγου διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου και εισήγηση της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα κριτήρια για τον καθορισμό του αριθμού των τμημάτων είναι: η κτηριακή υποδομή του σχολείου, το υπάρχον μόνιμο διδακτικό προσωπικό, ο αριθμός των υποψηφίων και γενικότερα όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του. Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα γενικής παιδείας είναι εικοσιτέσσερις (24) μαθητές. Η κατανομή των μαθητών στα τμήματα γενικής παιδείας, όταν η τάξη λειτουργεί με δύο ή περισσότερα τμήματα, καθορίζεται με βάση την αλφαβητική σειρά των μαθητών. Για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε Μουσικά Σχολεία και την κατανομή τους σε τμήματα ισχύει το άρθρο 11 του ν. 4452/2017 (Α΄ 17). Για την εφαρμογή του ανωτέρω άρθρου ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα είναι εικοσιτέσσερις (24) μαθητές.
  3. Οι γονείς – κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής οφείλουν να υποβάλουν μία αίτηση, μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους κατά το χρονικό διάστημα από 2 μέχρι 31 Μαΐου κάθε έτους. Η συμμετοχή των υποψηφίων μαθητών στην επιλογή για φοίτηση σε Μουσικό Σχολείο δεν στερεί το δικαίωμα υποβολής αίτησης για συμμετοχή στις διαδικασίες εισαγωγής σε άλλο Πρότυπο Γυμνάσιο, Πειραματικό Γυμνάσιο ή Καλλιτεχνικό Σχολείο.

Δείτε το ΦΕΚ εδώ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΘΑΝΑΣΗΣ

Μαΐ 02

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

Στις 27/4/2018 μας επισκέφτηκαν από την Πρόταση Ζωής η κ. Γώγου Ζωή επιστημονική υπεύθυνη του κέντρου, η κ. Μπακατσέλου Μαρία ψυχολόγος,η κ. Πετροπούλου Γεωργία κοινωνιολόγος, η κ. Σωτηροπούλου Δήμητρα κοινωνική λειτουργός  και πραγματοποίησαν με τους μαθητές της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης ένα βιωματικό εργαστήρι.

Αφού έγινε η παρουσίαση των μαθητών στην υπεύθυνη, χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες. Κάθε ομάδα είχε από ένα θέμα για συζήτηση με παράλληλη καταγραφή των απόψεων των μελών της τους.

Συγκεκριμένα:

Η 1η ομάδα βρήκε για ποιους λόγους συνήθως μαλώνουμε.

Η 2η ασχολήθηκε με το πώς αντιδρούμε συνήθως όταν τσακωνόμαστε.

Η 3η ομάδα συζήτησε για το πώς νιώθουμε όταν τσακωνόμαστε .

Η 4η ομάδα κατέγραψε τα βήματα επίλυσης των συγκρούσεων,

‘Όλα καταγράφηκαν στον πίνακα και συζητήθηκαν με  τα παιδιά και τον ψυχολόγο.

Έγινε μια εξαιρετική δουλειά και ευχαριστούμε τις κυρίες από την Πρόταση Ζωής που μας βοήθησαν να καταλάβουμε ένα μικρό κομμάτι του εσωτερικού μας κόσμου.

Πολύζου Χριστίνα, δασκάλα Ε1

Αναστοπούλου Αθανασία, δασκάλα Ε2

Ζαρκάδας Ιωάννης, δάσκαλος ΣΤ1

Τσάμη Φωτεινή, δασκάλα ΣΤ2

Απρ 26

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2018-2019

2 – 18 ΜΑΪΟΥ 2018

     Ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 (α), του άρθρου 7, του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109/Α/1-8-2017) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Αίτηση – Δήλωση εγγραφής (χορηγείται από το Σχολείο)

β. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.

  • Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016).
  • Για τους αλλοδαπούς μαθητές χρειάζεται Πιστοποιητικό γέννησης ή Οικογενειακής κατάστασης επίσημα μεταφρασμένο.

γ. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

δ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ.

  • (Το έντυπο θα χορηγείται από το σχολείο για να συμπληρωθεί από τον/την παιδίατρο)
  • Μπορείτε να το κατεβάσετε χτυπώντας εδώ

ε. Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.

 

Οι εγγραφές θα γίνονται στο σχολείο από 2  έως 18 Μαΐου 2018.

Ώρες 08:00 – 09:30  και 13:15 – 14:00

                          

Επισημαίνεται ότι τη σχολική χρονιά 2018-2019 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου

θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν  από 1-1-2012 έως 31-12-2012.

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΘΑΝΑΣΗΣ

Απρ 19

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ … ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΣ

Πριν χρόνια τα παιχνίδια ήταν η αιτία να μαζεύονται τα παιδιά στις αλάνες γεμίζοντας τις γειτονιές με φωνούλες  μέχρι αργά το βράδυ. Η ευρηματικότητα, η κίνηση, η φαντασία, το γέλιο ήταν οι βασικοί κανόνες των παιχνιδιών. Στο σχολείο μας οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων, την ώρα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και με την καθοδήγηση των γυμναστριών τους, έμαθαν να παίζουν παραδοσιακά παιχνίδια που κάποτε έπαιζαν και οι γονείς τους.

Έτσι  για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι.

Διασκέδασαν και ενθουσιάστηκαν παίζοντας…………..

  • περνά –περνά η μέλισσα
  • δεν περνάς  κυρά- Μαρία
  • το δαχτυλίδι
  • η  μικρή Ελένη
  • αμπάριζα
  • το τζαμί
  • τα σκλαβάκια
  • κυνηγητό
  • κλέφτες και αστυνόμους
  • βασιλιά –βασιλιά με τα 12 σπαθιά
  • κουτσό
  • σχοινάκι
  • τα μήλα
  • τυφλόμυγα
  • το μαντηλάκι
  • το κορόιδο
  • σπασμένο τηλέφωνο
  • αλάτι ψιλό-αλάτι χοντρό
  • αγαλματάκια
  • τον γάτο και τον ποντικό
  • ένα λεπτό κρεμμύδι

Μαρία Μπουρτζή, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής

Μαρία Λιανού, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής

Μαρ 30

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Μαρ 27

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Την Παρασκευή 23/3/2018 γιορτάστηκε στο σχολείο μας η 197η Επέτειος της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Μέσα από θεατρικά κείμενα και δρώμενα, ποιήματα, τραγούδια και αφηγήσεις των μαθητών και των 2 τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης, ζωντάνεψαν τα ιστορικά γεγονότα και ο αγώνας των προγόνων μας, των ηρώων της επανάστασης, που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.

Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η κα Λαμπρινή Αρβανίτη, εκπαιδευτικός της Α’ τάξης.

Γονείς και μαθητές του Σχολείου παρακολούθησαν με ενθουσιασμό το υπέροχο αυτό αφιέρωμα και καταχειροκρότησαν στο τέλος όλους της συντελεστές της παράστασης, εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Επιλογή κειμένων: Ιωάννης Ζαρκάδας, Φωτεινή Τσάμη

Διδασκαλία: Ιωάννης Ζαρκάδας, Φωτεινή Τσάμη

Διδασκαλία τραγουδιών: Μαρίλη Κυριακοπούλου

Σκηνικά: Ιωάννης Ζαρκάδας, Φωτεινή Τσάμη, Αικατερίνη Φιλιππίδη

 

Μαρ 21

25η ΜΑΡΤΙΟΥ

      

Η εορταστική εκδήλωση του Σχολείου μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή

23 Μαρτίου 2018 και ώρα 08.30.

Παρακαλούνται οι γονείς να παραλάβουν τους μαθητές μετά το τέλος της γιορτής, στις 10.30 περίπου.

Το Ολοήμερο Σχολείο δε θα λειτουργήσει.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Μαρ 06

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ

Τις δυο τελευταίες εβδομάδες στο μάθημα της Φυσικής  Αγωγής οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας  έπαιξαν και διασκέδασαν με παραδοσιακά παιχνίδια ξένων χωρών. Έμαθαν από ποια χώρα ή ήπειρο προέρχονται, πώς παίζονται, με τι υλικά, ποιοι είναι οι κανόνες τους  και ποιες ομοιότητες ή διαφορές έχουν σε σχέση με τα δικά μας παραδοσιακά παιχνίδια.

ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ……..

  • Τον Βόα (ΓΚΑΝΑ-ΤΟΓΚΟ)
  • Τους τέσσερις αρχηγούς (ΝΙΓΗΡΙΑ)
  • Τα έθνη (ΤΣΕΧΙΑ)
  • Τα τσούνια (ΑΓΓΛΙΑ)
  • Το μπόουλιγκ με πέτρα (ΧΑΒΑΗ)
  • Το ψάρεμα στο σκοτάδι (ΚΙΝΑ)
  • Το σπέρνω-θερίζω φασόλια (ΧΟΝΓΚ-ΚΟΝΓΚ)
  • Τη σκυταλοδρομία (ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ)
  • Το  κλιμακωτό άλμα ( ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ)
  • Την στόχευση μέσα από στεφάνι (ΑΙΘΙΟΠΙΑ)
  • Τον κυνηγό και τους λαγούς (ΒΕΛΓΙΟ)
  • Την  αποφυγή  μπάλας (ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ)
  • Το κινέζικο τείχος (ΚΙΝΑ)
  • Τα ξυλάκια (ΠΑΚΙΣΤΑΝ)
  • Τις σφαίρες (ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ)

Μαρία Μπουρτζή, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής

Μαρία Λιανού, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής

Ιαν 26

ΕΟΡΤΗ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 30/1/2018, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών, όλοι οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 08:15, προκειμένου να μεταβούν με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους στον Ιερό Ναό του Αγίου Ραφαήλ για να παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας οι μαθητές θα επιστρέψουν στο σχολείο (γύρω στις 10:00) και θα αποχωρήσουν για τα σπίτια τους με ευθύνη των γονέων τους.

     Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει.                                   

                                                              ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ιαν 23

Η ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.7/219218/Δ1/13-12-2017, με θέμα: «Η τσάντα στο σχολείο», του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στο σχολείο. H τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως την Δευτέρα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας σε ειδική για το θέμα συνεδρίαση, αποφάσισε και όρισε τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οι μαθητές θα αφήνουν την τσάντα τους στο σχολείο. Αυτές είναι:

  • Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018
  • Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018
  • Παρασκευή 20 Απριλίου 2018
  • Παρασκευή 11 Μαΐου 2018
  • Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Τις ημέρες αυτές δε θα δίνονται ασκήσεις, φωτοτυπίες κτλ. ούτε θα προγραμματίζονται τεστ για τη Δευτέρα της εβδομάδας που ακολουθεί.

Ο Διευθυντής του σχολείου

Χρήστος Δασκαλοθανάσης

 

Ιαν 10

Δίκτυο ASPnet – UNESCO – HELLAS

Ταξίδι με οδηγό έναν αρχαιολόγο σε μια παλαιοχριστιανική Βασιλική

Ο κ. Πασχάλης Σταντζούρης, αρχαιολόγος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Μαγνησίας παρουσιάζει τη Βασιλική του Αγίου Δημητρίου των Χριστιανικών Θηβών στους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ Τάξης του Σχολείου μας

Με αφορμή τη συμμετοχή του Σχολείου μας στο Δίκτυο ASPnet της UNESCO HELLAS με αντικείμενο την υιοθεσία ενός μνημείου της περιοχής μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Τάξης αποφάσισαν να υιοθετήσουν την παλαιοχριστιανική Βασιλική του Αγίου Δημητρίου, που ανασκάφηκε την περίοδο 1924 – 1928 και αποτελεί έκτοτε βασικό σημείο πολιτιστικού ενδιαφέροντος της Νέας Αγχιάλου.

Το Πρόγραμμα ASPnet καλεί τα συμμετέχοντα σχολεία να δεσμευτούν για την υλοποίηση πιλοτικών προγραμμάτων με θεματικούς άξονες όπως:

  • Παγκόσμιες Ανησυχίες και ο Ρόλος του Συστήματος των Ηνωμένων Εθνών
  • ΕιρήνηκαιΑνθρώπιναΔικαιώματα
  • ΔιαπολιτισμικήΕκπαίδευση
  • ΕκπαίδευσηγιατηνΑειφόροΑνάπτυξη

Το Σχολείο μας έχει αναλάβει να υλοποιήσει δράση ως προς τον τέταρτο άξονα – Εκπαίδευση και Αειφόρος Ανάπτ

Στο πλαίσιο της δράσης προβλέπεται να υιοθετηθεί από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ Τάξης το μνημείο της παλαιοχριστιανικής Βασιλικής του Αγίου Δημητρίου και να αναπτύξουν ενέργειες πληροφόρησης του μαθητικού κοινού, των κατοίκων της Νέας Αγχιάλου αλλά και των επισκεπτών της περιοχής, αναδεικνύοντας έτσι έναν σημαντικό πολιτιστικό πόρο της περιοχής μας, συμβάλλοντας στο μέτρο των δυνατοτήτων μας στην αειφόρο ανάπτυξη της περιοχής μας.

Οι ενέργειες που θα αναπτύξει το «Βαρνάλειο» είναι οι ακόλουθες:

Α. Παρουσίαση του μνημείου από Ειδικό Αρχαιολόγο στο χώρο του Σχολείου

Β. Επίσκεψη και δομημένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο χώρο του μνημείου

Γ. Συλλογή και επεξεργασία υλικού

Δ. Ανάπτυξη εφαρμογών πληροφορικής (ιστοχώρος και αξιοποίηση της τεχνολογίας των QR codes) για την ανάδειξη και προβολή του μνημείου.

Το πρώτο βήμα της δράσης μας υλοποιήθηκε σήμερα, 20 Δεκεμβρίου 2017 με την επίσκεψη του κ. Πασχάλη Σταντζούρη, αρχαιολόγου της Εφορείας Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, στο Σχολείο μας.

Ο κ. Σταντζούρης προχώρησε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση του μνημείου στους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου μας, που κάλυψε το ιστορικό της ανασκαφής, ανέλυσε την αρχιτεκτονική του μνημείου και ανέδειξε τη λατρευτική λειτουργία του ναού.

Έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην παρουσίαση αρχιτεκτονικών όρων που ήδη γνώριζαν οι μαθητές και οι μαθήτριες από την ιστορία της Ε’ Δημοτικού και με πλούσιο φωτογραφικό υλικό μας «ξενάγησε» στο σημαντικό αρχαιολογικό μνημείο της περιοχής μας.

Η δράση έκλεισε με την υπόσχεση να συναντηθούμε στον αρχαιολογικό χώρο για την υλοποίηση των επόμενων βημάτων της δράσης.

Ζαρκάδας Ιωάννης, δάσκαλος ΣΤ1

Τσάμη Φωτεινή, δασκάλα ΣΤ2

Δεκ 21

ΕΥΧΕΣ

Δεκ 18

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Εν όψει των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων του Σχολείου μας, σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω

Εκκλησιασμός

Την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός. Η προσέλευση των μαθητών θα γίνει κανονικά 8:15, και θα σχολάσουν 13:15.

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Γιορτή Χριστουγέννων

Η γιορτή των Χριστουγέννων θα πραγματοποιηθεί στις 22 Δεκεμβρίου και ώρα 11:30 από τους μαθητές της Α’, Β’ και Γ’ τάξης. Όσοι γονείς επιθυμούν, μπορούν να παρακολουθήσουν τη γιορτή ερχόμενοι στο σχολείο στις 11:30. Το ημερήσιο πρόγραμμα θα διεξαχθεί κανονικά 08:15 – 13:15.

Κανονικά επίσης θα λειτουργήσει και το Ολοήμερο.

Ενίσχυση φιλανθρωπικού έργου του Σχολείου

Είθισται κάθε χρόνο την περίοδο των Χριστουγέννων το Σχολείο μας να αναλαμβάνει κάποια δράση προκειμένου να βοηθήσει συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Για φέτος επιλέχθηκε να ενισχυθεί το Κοινωνικό Παντοπωλείο της πόλης μας. Για το σκοπό αυτό παρακαλούμε να συνδράμετε ώστε το φιλανθρωπικό έργο του Σχολείου μας να συνεχιστεί και φέτος. Συγκεντρώνουμε τυποποιημένα τρόφιμα μακράς διάρκειας (ελαιόλαδο, όσπρια, ρύζι, ζυμαρικά, γάλα εβαπορέ, χυμούς, κλπ.), είδη ατομικής καθαριότητας και είδη βρεφανάπτυξης (πάνες, γάλα σκόνη, παιδικές κρέμες, μωρομάντηλα κλπ.). Η συλλογή τους θα γίνεται καθημερινά από 07:45-08:15 και 13:15-13:45 στον χώρο σίτισης του Ολοήμερου, μέχρι τις 21/12/2017.

                                               Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                    ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Παλαιότερα άρθρα «

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων