Στη Γαλλία μαθαίνουμε ότι διεξάγονται έντονες συζητήσεις για το ζήτημα της εξαίρεσης του μαθήματος της Ιστορίας από τον κορμό των υποχρεωτικών μαθημάτων για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, θετικής κατεύθυνσης.
Δείτε σχετικά: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=303981&dt=10/12/2009
Προσωπικά, δύναμαι να καταλάβω το να μην διδάσκεται το μάθημα της Ιστορίας. Αυτό που δεν δύναμαι να εννοήσω είναι το να μην γνωρίζουν Ιστορία οι μαθητές, όταν ολοκληρώνουν τις σχολικές σπουδές τους. Και ακόμα κάτι: γιατί οι μαθητές της θετικής κατεύθυνσης να μην διδάσκονται Ιστορία; Με ποια λογική;