Αρχική » internet » Αντιμετώπιση εθισμού σε ηλεκτρονικά παιχνίδια

Αύγουστος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Kατηγορίες

Ιστορικό

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Αντιμετώπιση εθισμού σε ηλεκτρονικά παιχνίδια

Η πολύωρη ενασχόληση με ηλεκτρονικά παιχνίδια και εικονικά ψηφιακά περιβάλλοντα, όπως είναι τα massively multiplayer online games (MMOGs), όπου  οι χρήστες πολεμούν με φανταστικούς εχθρούς για να κερδίσουν όπλα και ανταμοιβές, μπορεί να οδηγήσει σε πολύ ισχυρό εθισμό, υποστηρίζουν οι ειδικοί.

Μια πρόσφατη αναφορά από το Σουηδικό Ίδρυμα Παιδικής Μέριμνας (Youth Care Foundation) θεωρεί ότι ο εικονικός κόσμος του World of Warcraft, ένα παιχνίδι όπου  οι χρήστες με τη μορφή μάγων, νάνων, ξωτικών και φανταστικών πλασμάτων πολεμούν  για να κερδίσουν όπλα και ανταμοιβές,  μπορεί να αποδειχθεί το περισσότερο “εθιστικός” από την κοκαΐνη (!). Παίζοντας παραπάνω από 16 ώρες οι χρήστες βλάπτουν σοβαρά την κοινωνική, ψυχική και σωματική τους υγεία.

Στο πλαίσιο αντιμετώπισης τέτοιων μορφών εθισμού ο Dr Richard Graham, σύμβουλος ψυχίατρος στο  Tavistock Centre του  Λονδίνου, ετοιμάζει ένα πρόγραμμα ώστε ιατρικό προσωπικό να δημιουργήσει τα δικά τους avatars μέσα στο παιχνίδι και να προσεγγίσει ευκολότερα τους εθισμένους νέους.

πηγή: Claudine Beaumont, Addiction therapists signing up to World of Warcraft, 24 Jul 2009, Τelegraph.co.uk


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση