Αρχική » Second Life » Εικονικοί κόσμοι: από τον ενθουσιασμό στην απογοήτευση (;)

Αύγουστος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Kατηγορίες

Ιστορικό

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Εικονικοί κόσμοι: από τον ενθουσιασμό στην απογοήτευση (;)

Σύμφωνα με μια ανάλυση του “κύκλου υπερβολής” (hype cycle) από τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση από την εταιρεία  Gartner, οι εικονικοί κόσμοι, όπως το Second Life, από την υπερβολή και τον ενθουσιασμό που αρχικά προκάλεσαν, οδηγούνται στην πρόκληση απογοήτευσης, περισσότερο στον επιχειρηματικό τομέα παρά στην πανεπιστημιακή εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο κύκλος της τεχνολογίας ξεκινάει από τον ενθουσιασμό και την υπερβολή, περνά στην απογοήτευση, μετά στην έμπνευση και επινόηση νέων τρόπων χρήσης και τέλος στην παραγωγικότητα, καθώς οι χρήστες μαθαίνουν πώς να τη χρησιμοποιούν για εκπαιδευτικούς στόχους.

Ενώ τα παιδαγωγικά οφέλη από τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην επαιδευτική πράξη είναι δεδομένα, παραμένει ζητούμενο ο καλύτερα δυνατός τρόπος εφαρμογής και αξιοποίησής τους.

πηγή: Zoë Corbyn, Threat to virtual worlds but silver lining for cloud email. Second Life out as techies embrace cloud email, Times Higher Education, 20 August 2009


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση