DIFFICULT FRIEND – ΕΝΑΣ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΦΙΛΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ TOY EΡΓΟΥ ΜΑΣ :
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ: Προωθητικές συναντήσεις
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: Σωματικός εκφοβισμός από την Κόκο στην Τίκι
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ: Λεκτικός εκφοβισμός από την Koko στον Ayu.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: Κοινωνικός Εκφοβισμός από την Koko στη Ceyo.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ: Εικονικό Bulling από την Koko στο Kapo
ΤΕΛΙΚΑ
Θα μιλήσουμε για 4 διαφορετικούς τύπους εκφοβισμού ανάλογα με το θέμα της ιστορίας μας. Θα πραγματοποιούμε συνάντηση με τους εταίρους μας στο τέλος κάθε μήνα για να αξιολογήσουμε και να σχεδιάσουμε τις εργασίες του επόμενου μήνα
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Το έργο μας θα περιλαμβάνει κοινές και συνεργατικές εργασίες κάθε μήνα. Στο τέλος του έργου, θα δημιουργήσουμε ένα χαρούμενο τέλος στην ιστορία του Bulling στο δάσος φιλίας.
ΣΥΣΤΗΝΟΜΑΣΤΕ
Τα παιδιά που συμμετέχουν στο etwinning πρόγραμμα συστήνονται στα αγγλικά ή στα ελληνικά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων!
ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
Πως φανταζόμαστε το δάσος της φιλίας; Το ζωγραφίζουμε και μαθαίνουμε τους ήρωες που ζουν σ’ αυτό: η Τίκι, ο Αγιού, η Σίου, ο Κάπο, αλλά και η Κόκο που μόλις μετακόμισε στο δάσος. Η Κόκο εκφοβίζει τους μικρούς κατοίκους του δάσους με αποτέλεσμα αυτοί να την αποφεύγουν και να αλλάζουν δρόμο κάθε φορά που τη βλέπουν.
Παίζουμε με τους ήρωες της ιστορίας μας
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ “ΟΧΙ” ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Το συνεργατικό βίντεο από όλους τους εταίρους!
Η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών μας!
«Mαγικές λέξεις μπρελόκ» κοινό έργο με τους εταίρους
Οι μαγικές λέξεις χτίζουν μια γέφυρα επικοινωνίας και ενισχύουν τους συναισθηματικούς δεσμούς. Οι θετικές φράσεις μπορούν να αυξήσουν την κατανόηση μεταξύ των ανθρώπων, να μειώσουν την αρνητικότητα και να αυξήσουν τα κίνητρα. Αυτές οι λέξεις επηρεάζουν θετικά τη συναισθηματική κατάσταση του άλλου ατόμου, αυξάνουν την ενσυναίσθηση και ενθαρρύνουν τη συνεργασία. Το αποτέλεσμα ενισχύεται όταν όχι μόνο οι λέξεις, αλλά και ο τονισμός και η γλώσσα του σώματος υποστηρίζουν αυτές τις μαγικές λέξεις. Οι σωστά επιλεγμένες λέξεις αυξάνουν την εμπιστοσύνη στην επικοινωνία, συμβάλλουν στην ενίσχυση των σχέσεων και ενισχύουν την αμοιβαία κατανόηση.
Τα παιδιά από όλες τις χώρες ζωγράφισαν από ένα κλειδί. Οι συνάδελφοι από τη Ρουμανία ανέλαβαν τις “μαγικές λέξεις” και το κοινό μας έργο με το κατάλληλο πρόγραμμα επεξεργασίας ήταν έτοιμο!