Κοίτα κυρία! Ο χαρταετός μας έφτασε ως τον ουρανό!

“Τάραξε πάλι το νερό.
Σβήσε τα ίχνη μου πάλι.
Πες τους πως είμαι ένας ελεύθερος άνεμος που γυρνά μέσα στο μέλλον.”

                                  Νικηφόρος Βρεττάκος

Είμαστε από τους τυχερούς που ζούμε δίπλα στη θάλασσα!

20250304 10051120250304 100509

και μπορούμε να αφήσουμε τα ίχνη μας εκεί που σκάει το κύμα!

Η τάξη μας είναι υπαίθρια και μια Καθαρά Δευτέρα θα προσπαθήσουμε να πετάξουμε έναν χαρταετό

viber image 2025 03 06 12 49 42 936 viber image 2025 03 06 12 49 45 993

Γιατί ακριβώς όπως κι εμείς, οι χαρταετοί είναι φτιαγμένοι για να πετάνε

20250304 100641

και θα φτάσουνε πολύ ψηλά

20250304 10091820250304 10093820250304 101203

Αρκεί ο αέρας να φυσάει δυνατά εμπιστοσύνη, ενθάρρυνση και αγάπη

20250304 100520 20250304 100650

Τα παιδιά βρίσκουν τα πάντα μέσα στο τίποτα

20250304 100839 20250304 100840

Οι μεγάλοι συχνά ασχολούνται με το τίποτα ενώ έχουν τα πάντα

PAIDIKH CHARA 2 PAIDIKH CHARA

Ένας καλός φίλος, μια συναπαστική στιγμή και το μοίρασμα του φαγητού είναι αρκετά! Λίγη λαγάνα, ελιές,χαλβάς… Άλλωστε η ζωή είναι ωραία μέσα από τα απλά πράγματα!

20250304 103346 20250304 103408 20250304 103422 20250304 103515

Ένα παιδί ξέρει να απαιτεί αυτό που θέλει με όλη του τη δύναμη και να καταφέρνει αυτό που πριν έμοιαζε πολύ δύσκολο

viber image 2025 03 06 12 49 47 451

Πίσω στη μικρή μας τάξη με την κ. Ανδριάνα μιλήσαμε για το αυτοσχέδιο ημερολόγιο της Σαρακοστής

20250304 113554 20250304 113632

Ένα παιδί μπορεί να σου διδάξει να είσαι ευτυχισμένο χωρίς ιδιαίτερο λόγο

 

ALATOZYMH

γιατί είμαστε ευτυχισμένοι όταν πλάθουμε, μορφοποιούμε και δημιουργούμε

ALATOZYMH 2 ALATOZYMH 3

και με το αυτοσχέδιο ημερολόγιο μας θα μετρήσουμε τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα!

Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” από καρδιάς!

20250404 110834 20250404 11084820250403 205931

Σε μια εποχή που οι δυσκολίες και οι περιορισμοί στη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων είναι πιο έντονοι από ποτέ, εμείς στο σχολείο μας είχαμε την τύχη να βιώσουμε την πραγματική δύναμη της συνεργασίας και της προσφοράς. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, αλλά και πολλοί γονείς μεμονωμένα, στάθηκαν δίπλα μας με κάθε τρόπο, προσφέροντας απλόχερα τη στήριξή τους και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναβάθμιση του σχολικού μας περιβάλλοντος.

Με τη δική τους βοήθεια:

  • Αντικαταστάθηκε το φίλτρο νερού με πρωτοβουλία του κ. Μαρκάκη.
  • Αγοράστηκαν 7 στρώματα ύπνου για το ολοήμερο τμήμα (4 από τον Σύλλογο και 3 από τον κ. Δαφέρμο).
  • Το φαρμακείο του σχολείου μας εξοπλίστηκε πλήρως δύο φορές χάρη στην κ. Θωμαδάκη.
  • Η σχολική βιβλιοθήκη εμπλουτίστηκε με 70 νέους τίτλους βιβλίων.
  • Ο Άη Βασίλης ήρθε στο σχολείο και μοίρασε δώρα σε όλα τα παιδιά!
  • Καθαρίστηκαν τα χαλιά των τάξεων, δημιουργώντας έναν πιο υγιεινό και ευχάριστο χώρο για τα παιδιά.
  • Αγοράστηκαν υλικά και τοποθετήθηκε σωστά ο διαδραστικός πίνακας στην αίθουσα 3 με προσωπική εργασία του κ. Ταμπακάκη
  • Διοργανώθηκε μια υπέροχη παράσταση την Τσικνοπέμπτη με τον Μάγο Τετέλο και προσφέρθηκαν σουβλάκια σε όλα τα παιδιά.
  • Ολοκληρώθηκε η απαιτητική ανακαίνιση της αίθουσας 2: η παλιά ετοιμόρροπη ραφιέρα αντικαταστάθηκε με ένα κλειστό έπιπλο, ενώ τοποθετήθηκε και νέος πίνακας για τις εργασίες των παιδιών. Τα έπιπλα αγοράστηκαν από τον Σύλλογο και η τοποθέτηση έγινε από τους κ. Καράλη και Γκρίτζαλη.

Όλα αυτά δεν είναι απλώς παρεμβάσεις στον χώρο, είναι πράξεις αγάπης, φροντίδας και αληθινής συμμετοχής στη σχολική ζωή. Μαζί, με αλληλεγγύη και διάθεση προσφοράς, δημιουργούμε ένα σχολείο ζεστό, ασφαλές και ελκυστικό για τα παιδιά μας. Ένα περιβάλλον όπου η μάθηση ανθίζει.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Τα λαογραφικά μουσεία προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες για την ανάπτυξη των νηπίων. Μέσα από τα εκθέματά τους, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους με έναν τρόπο βιωματικό και διασκεδαστικό.

Παρατηρώντας παραδοσιακά αντικείμενα, όπως εργαλεία, ρούχα και παιχνίδια, τα νήπια αναπτύσσουν την περιέργεια και τη φαντασία τους. Μαθαίνουν για τον τρόπο ζωής των ανθρώπων στο παρελθόν, τις τέχνες και τα επαγγέλματα, διευρύνοντας τις γνώσεις τους για τον κόσμο.

Επιπλέον, η αλληλεπίδραση με τα μουσειακά αντικείμενα, ακόμα και αν είναι μόνο οπτική, ενισχύει την αισθητηριακή τους αντίληψη και την παρατηρητικότητά τους. Ακούγοντας ιστορίες και μύθους που συνδέονται με τα εκθέματα, αναπτύσσουν τον προφορικό τους λόγο και την κατανόηση.

Τέλος, η επίσκεψη σε ένα λαογραφικό μουσείο καλλιεργεί την αγάπη για την παράδοση και την εθνική τους ταυτότητα από μικρή ηλικία, βοηθώντας τα να κατανοήσουν τη σύνδεσή τους με το παρελθόν και να σεβαστούν την πολιτιστική τους κληρονομιά. Είναι μια ευκαιρία να μάθουν παίζοντας και να δημιουργήσουν όμορφες αναμνήσεις.

25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Σήμερα, στην καρδιά της άνοιξης, γιορτάζουμε μια πολύ σημαντική ημέρα για την πατρίδα μας, την 25η Μαρτίου. Μια ημέρα γεμάτη φως, ελπίδα και θάρρος!

Σαν μικροί εξερευνητές της ιστορίας, μάθαμε για τους γενναίους ανθρώπους που πριν πολλά χρόνια αποφάσισαν να αγωνιστούν για την ελευθερία της Ελλάδας. Φανταστήκαμε τους ήρωες και τις ηρωίδες που με πίστη και αποφασιστικότητα είπαν ένα μεγάλο «ΟΧΙ» σε όσους ήθελαν να τους στερήσουν την ανεξαρτησία τους.

20250320 095300 20250320 095337 20250320 095841

20250318 094400

 

Στο νηπιαγωγείο μας, αυτές τις μέρες, ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο μέσα από όμορφες ιστορίες, ζωγραφίσαμε σημαίες που κυματίζουν περήφανα και τραγουδήσαμε πατριωτικά τραγούδια που μας γεμίζουν χαρά και συγκίνηση.

viber image 2025 03 27 10 03 34 539viber image 2025 03 27 10 13 41 912

20250320 113101 20250320 114024 20250320 114046 viber image 2025 03 27 10 06 56 201

 

Και κάπως έτσι φτιάξαμε τη δική μας ψηφιακή πινακοθήκη! Μπορείτε να τη θαυμάσετε εδώ! Οι ζωγραφιές των παιδιών στο μουσείο! Ευχαριστουμε τις  φοιτήτριες του ΠΤΠΕ Μπαροτσάκη Όλια για τη δημιουργία της ψηφιακής ξενάγησης στο artsteps και την Μαίρη Γιαμαλή  για τη διδασκαλία τους στο τμήμα 1.

Μάθαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, μια άλλη σημαντική γιορτή που συμπίπτει με την Επανάσταση του 1821, και νιώσαμε τη διπλή χαρά αυτής της ημέρας.

Σήμερα, καθώς βλέπουμε τις γαλανόλευκες σημαίες να κυματίζουν, ας θυμηθούμε την αξία της ελευθερίας και της ενότητας. Ας κρατήσουμε στην καρδιά μας την ιστορία του τόπου μας και ας συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Χρόνια πολλά σε όλους! Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας!

Η γιορτούλα στο τμήμα 1

Χρόνια πολλά σε όλους!

Ευχαριστήριο προς το Library4all

20250312 100518

Οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά και οι γονείς του 9ου νηπιαγωγείου Ρεθύμνου εκφράζουν τις θερμές του ευχαριστίες προς το Library4all για τη γενναιόδωρη προσφορά 22 βιβλίων στη σχολική μας βιβλιοθήκη.

Η πολύτιμη αυτή δωρεά συμβάλλει ουσιαστικά στον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης μας, δίνοντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου και της γνώσης. Μέσα από τη σπουδαία δράση του, το Library4all προάγει τη φιλαναγνωσία και ενισχύει την πρόσβαση των παιδιών σε ποιοτικό εκπαιδευτικό υλικό, προσφέροντάς τους πολύτιμα εφόδια για το μέλλον.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη και την ευγενική σας προσφορά!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-26

.png

Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Τα όρια του σχολείου μας σύμφωνα με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι:



Λήψη αρχείου

 

Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους γονείς  μετα την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής και να επικοινωνούν  με την Προϊσταμένη του σχολείου στο τηλέφωνο 2831022381 ή στο email mail@9nip-rethymn.reth.sch.gr για ραντεβού.

Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης  κατά την επίσκεψη τους  στη σχολική  μονάδα είναι :

1.η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο).
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (δίνεται από το σχολείο)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

  • Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/ κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα
και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/
νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις
16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Etwinning- My world of science 2

gi8rGO8w 400x400 150x150 11000009616 2

Ο Φεβρουάριος ήταν ο τελευταίος μήνας του προγράμματος etwinning “My world of science”. Τον μήνα αυτόν γνωρίσαμε δύο πιο πρόσφατους επιστήμονες, τον Aziz Sancar και τον Demis Hassabis. O  Aziz Sancar είναι μοριακός βιολόγος και αφού μελέτησε το ανθρώπινο DNA ανακάλυψε τρόπους να  επιδιορθώνεται όταν αλλοιωθεί από κάποιες ασθένειες, όπως είναι ο καρκίνος του δέρματος. Αρχικά λοιπόν διαβάσαμε μια ιστορία για τη ζωή του και στη συνέχεια εξηγήσαμε τί είναι το DNA και προσπάθησαν τα παιδιά να το αναπαραστήσουν. Πρώτα το έκαναν ατομικά με πλαστελίνη και οδοντογλυφίδες και μετά κάναμε μια ομαδική κατασκευή.

535def51 a11a 466a 8164 144c55f5eb27ac6d4e89 7dd6 40f1 ad16 dc6f635d706aΟ

Ο τελευταίος επιστήμονας με τον οποίο ασχοληθήκαμε ήταν ο Demis Hassabis. Ο νεαρός αυτός επιστήμονας έκανε ανακαλύψεις που σχετίζονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Προσπαθήσαμε λοιπόν να καταλάβουμε τί είναι η τεχνητή νοημοσύνη και αναφερθήκαμε και στα ρομπότ, τα οποία στις μέρες μας εκτελούν εντολές που τους δίνει ο άνθρωπος. Ζωγραφίσαμε λοιπόν ένα φύλλο εργασίας με τίτλο: “Ζωγράφισε το δικό σου ρομπότ και δώσε του μια εντολή”, και τέλος φτιάξαμε τα δικά μας ρομποτάκια.

08ad8bed 1c5c 43d4 bc6e a1a9f6127ddf0f8e4fd1 79f9 40ed ac8f 3b750359e9ca

Αυτό το πρόγραμμα Etwinning τελείωσε την εβδομάδα των αποκριών και για το λόγο αυτό αποφασίστηκε από κοινού με τις άλλες χώρες να φτιάξουν τα παιδιά μάσκες με τους επιστήμονες που μάθαμε και να αποχαιρετιστούν φορώντας αυτές.

db2b65a5 bc94 4985 8ce0 0a971c0818ed

 

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού έγιναν πολλές συνεργατικές εργασίες με όλες τις χώρες που έλαβαν μέρος. Κάποιες από τις εργασίες αυτές βρίσκονται στα παρακάτω links:

Στο παρακάτω δημιουργήσαμε με το πρόγραμμα Colorilo μια συνεργατική ζωγραφιά για τον Αρχιμήδη και όλες οι ζωγραφιές παρουσιάστηκαν σε ένα ψηφιακό μουσείο.

 

Τέλος στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε ένα συνεργατικό βιβλίο που φτιάξαμε όλα τα σχολεία μαζί με θέμα τους επιστήμονες που μάθαμε.

Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο: Μια Μέρα Γεμάτη Χαρά και Γέλιο!

Η Τσικνοπέμπτη στο νηπιαγωγείο μας ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη χρώμα, χαρά και πολλές εκπλήξεις! Οι νηπιαγωγοί ετοίμασαν τις στολές των παιδιών, μεταμορφώνοντας το σχολείο σε ένα φανταστικό σκηνικό με “εισβολή εξωγήινων”, πιτζαμοήρωες που έφεραν δράση και τροχονόμους που προσπαθούσαν να βάλουν τάξη στο χαρούμενο χάος.

20250220 101547 20250220 101551

viber image 2025 02 23 15 53 09 79920250220 101336viber image 2025 02 23 16 04 06 346

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σύλλογο Γονέων που, όπως πάντα, έδωσε τον καλύτερό του εαυτό για να διασκεδάσουν τα παιδιά! Η παρουσία του μάγου Τετέλο ξετρέλανε τους μικρούς μας φίλους, καθώς με ταχυδακτυλουργικά κόλπα τους καθήλωσε και τους γέμισε ενθουσιασμό.

20250220 103828 20250220 104617 20250220 104651 20250220 104802 20250220 112710

Οι εκπλήξεις, όμως, δεν σταμάτησαν εκεί! Ο Σύλλογος Γονέων φρόντισε να τηρήσουμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, κερνώντας όλα τα παιδιά λαχταριστά σουβλάκια, πατάτες και πιτούλες. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η μαμά της Κάλλιας ετοίμασε πεντανόστιμα γλυκά, που μοιράστηκαν σε όλους.

viber image 2025 02 20 14 34 27 505 viber image 2025 02 20 14 34 27 683 viber image 2025 02 20 14 34 27 900 viber image 2025 02 20 14 34 55 352 viber image 2025 02 20 15 33 50 800 viber image 2025 02 20 15 33 51 076

Ήταν μια υπέροχη μέρα, γεμάτη χαμόγελα, μουσική και όμορφες στιγμές. Χωρίς την αμέριστη στήριξη και την προσφορά του Συλλόγου Γονέων, αυτή η γιορτή δε θα είχε την ίδια επιτυχία. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς και ανυπομονούμε για την επόμενη γιορτή μας!

Safer Internet Day-Ημέρα Ασφαλούς πλοήγησης

 

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1

 Τον δεύτερο μήνα, τη δεύτερη βδομάδα και την δεύτερη μέρα του χρόνου γιορτάζεται η Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου. Έτσι λοιπόν φέτος το τμήμα 3 από το σχολείο μας ενημερώθηκε και πήρε μέρος σε δράσεις σχετικά με το ασφαλές διαδίκτυο. Σε αυτό μας βοήθησε το σχετικό site που υπάρχει  https://saferinternet4kids.gr ,το οποίο περιλαμβάνει ενημερωτικό και παιδαγωγικό υλικό για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.  

Αρχικά έγινε μια έρευνα με ερωτήσεις στα παιδιά για το τί είναι Internet και αν το χρησιμοποιούν, καθώς και αν έχουν υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητό. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ευχάριστη θα έλεγα, τα περισσότερα παιδιά δεν ήξεραν τί είναι το Internet και δεν είχαν δικό τους κάτι από αυτά. Στη συνέχεια κάθε παιδί μας είπε τί του αρέσει να κάνει στον υπολογιστή ή στο τάμπλετ και το ζωγράφισε.

a07e7f0e ca03 4fdd b332 2841a8514e3d

Εξηγήσαμε πόσα πολλά πράγματα μας προσφέρει το Διαδίκτυο καθώς και πόσο συχνά το χρησιμοποιούμε στην τάξη για να βρούμε πληροφορίες για κάποιο θέμα ή για να ακούσουμε μουσική στο Youtube. Όμως αναφέραμε πως υπάρχουν και πολλοί κίνδυνοι όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά. Είδαμε λοιπόν στον προτζέκτορα κάποια σχετικά βίντεο, διαβάσαμε παραμύθια, παίξαμε ψηφιακά κουίζ και παζλ και συζητήσαμε για τους κινδύνους που υπάρχουν.

c8adebd1 8066 4c24 b05d ca6359476566557a0ffb 79a1 49e2 ba96 fcd56ff02c53 1



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Διαπιστώσαμε λοιπόν τους παρακάτω κανόνες:

1. Κάνω συμφωνία με τους γονείς μου για το πόση ώρα θα χρησιμοποιήσω τον υπολογιστή.

2. Δεν μοιράζομαι τα προσωπικά δεδομένα μου (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, διεύθυνση, κωδικούς).

3. Δεν πατάω οποιοδήποτε εικονίδιο μου εμφανιστεί χωρίς να ρωτήσω τους γονείς μου γιατί μπορεί να είναι ιός.

4. Δεν ανεβάζω στο διαδίκτυο φωτογραφίες δικές μου ή των φίλων μου.

5. Παίζω παιχνίδια που είναι για την ηλικία μου και

6. Δεν απαντάω σε μηνύματα που μπορεί να μου στείλει κάποιος χωρίς να ενημερώσω τους γονείς μου γιατί δεν ξέρουμε ποιος πραγματικά είναι.

Αφού συζητήσαμε για όλα τα παραπάνω αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία αφίσα για να ενημερώσουμε τους γονείς μας αλλά και τους μαθητές των άλλων τάξεων.

 

5eeb5fac 1c33 4cc0 b435 2b059c827a43

Τέλος για το ασφαλές διαδίκτυο κάναμε κάποιες δράσεις και με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα  Etwinning “My world of science”, κάτι το οποίο είναι απαραίτητο για τα προγράμματα αυτά καθώς γίνονται με συνεργασία πολλών χωρών και θέλει προσοχή στη χρήση του διαδικτύου.

Έτσι λοιπόν κάναμε ατομικά φύλλα εργασίας,

598c6f96 8d42 418c 8433 57eaace72925adc741e6 054f 432d 84f7 ae25a6e0716d

και συνεργατικά την παρακάτω αφίσα, ζωγραφίζοντας κάθε σχολείο και 1-2 γράμματα.

7c0a5d69 63c3 492d baaa 3272bf31add4

 

Η χρήση του διαδικτύου είναι κάτι αναπόφευκτο στη ζωή μας και ο τρόπος για να χρησιμοποιείται σωστά  αφορά μικρούς και μεγάλους. Για το λόγο αυτό, πριν δώσετε οθόνες στα παιδιά αφιερώστε κάποιο χρόνο πρώτα για να τα ενημερώσετε για την σωστή χρήση τους αλλά και τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από αυτά .