Τη φετινή σχολική χρονιά 2024 – 2025, υλοποιήθηκαν τρεις δειγματικές διδασκαλίες στην πέμπτη τάξη. Τις διδασκαλίες παρακολούθησαν οι δάσκαλοι των μεγάλων τάξεων Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ με κατάλληλη τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων.
Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου του 2024 πραγματοποιήθηκε από τη συντονίστρια μεγάλων τάξεων και δασκάλα του τμήματος Ε1΄, Αγγελική Πούντζα, η πρώτη δειγματική διδασκαλία στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών. Το μάθημα ήταν σχετικό με τη διαστολή και τη συστολή των υγρών. Το εκπαιδευτικό σενάριο μαθήματος που παρουσιάστηκε οργανώθηκε έτσι ώστε να αξιοποιηθούν λειτουργίες της διαδραστικής οθόνης και να ακολουθηθούν τα βήματα μιας πειραματικής διαδικασίας με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών.
Την Τετάρτη 2 Απριλίου του 2025 έγινε η υλοποίηση από τη δασκάλα του Ε1΄ τμήματος της δεύτερης δειγματικής διδασκαλίας στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών. Το μάθημα πραγματεύεται τη λειτουργία και χρήση του διακόπτη σε ένα κύκλωμα συνεχούς ρεύματος όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες αλληλεπίδρασαν με το περιεχόμενο λογισμικού προσομοίωσης του Phet Colorado μέσα από τη χρήση της διαδραστικής οθόνης.
Στο πλαίσιο της μεντορικής καθοδήγησης και του ενδοσχολικού συντονισμού, την Τρίτη 8 Απριλίου του 2025 υλοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία από τον Δάσκαλο της Δ΄ τάξης, κ. Ανδρικόπουλο Βασίλειο, με τίτλο: “Ενεργητική ακρόαση και επικοινωνία: Κίνητρα και εμπόδια”.
Στη διδασκαλία αξιοποιήθηκε η τεχνική της ιδεοθύελλας για την είσοδο στη και έξοδο από τη διδακτική συνθήκη. Κατά τη μεθόδευση της διδασκαλίας εφαρμόστηκαν δύο βιωματικές δραστηριότητες, με στόχο να αναγνωριστούν τα κίνητρα και εμπόδια της επικοινωνίας, οι άξονες ενεργητικής ακρόασης και οι δυνατότητες και δυσχέρειες υλοποίησης αποτελεσματικής επικοινωνίας στη σχολική τάξη.
Όλες οι διδασκαλίες αποτιμήθηκαν μέσω παρατήρησης με τη χρήση κλίμακας διαβαθμισμένων κριτηρίων.






