Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Απρ 20223

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (International Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2022 | Once Upon a Book

 

Με αφορμή την Π. Η παιδικού βιβλίου αναπτύξαμε διάφορες δράσεις. Στην ολομέλεια συζητήσαμε σχετικά με τα βιβλία.  Τα νήπια μίλησαν για το αγαπημένο τους βιβλίο. Τα παιδιά εξέφρασαν την άποψη τους στην ερώτηση:Τι είναι για σένα ένα βιβλίο;                                                                                                                                                                                      Διαβάσαμε ταξιδέψαμε και ζωγραφίσαμε το ποίημα της Μαρίας Γουμενοπούλου. Δημιουργήσαμε την  κατασκευή μας: με ένα βιβλίο ταξιδεύω…………………….

2 2

Μ' ένα βιβλίο στο χέρι – ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Εκτελούνται έργα… ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

DSC07067

DSC07069

Έπειτα από πρόσκληση που μας έγινε από τη Δημοτική βιβλιοθήκη Σιδηροκάστρου, την επισκεφθήκαμε την Παρασκευή 1 Απριλίου και πραγματοποιήσαμε δράσεις φιλαναγνωσίας με αφορμή το βιβλίο  το βιβλίο του Ντέιβιντ Μακκή: Οι κατακτητές. Η προετοιμασία για τη δραματοποίησης  έγινε στο σχολείο μας τις προηγούμενες μέρες.

Κατά την επίσκεψη μας στη βιβλιοθήκη αρχικά ξεναγηθήκαμε στο χώρο. Η κ βιβλιοθηκονόμος  μας μίλησε για το ρόλο της Δημοτικής βιβλιοθήκης  και τον τρόπο δανεισμού των βιβλίων .

Collage Fotor 1

3 2

Τα νήπια, ζωγράφισαν, ξεφύλλισαν βιβλία στο χώρο του παιδικού τμήματος……

DSC07030

DSC07029

DSC07031

Στη συνέχεια παρουσιάσαμε τη δραματοποίηση του πραμυθιού………….

Ήταν κάποτε μια μεγάλη χώρα που την κυβερνούσε ένας Στρατηγός. Οι άνθρωποι πίστευαν ότι ο τρόπος που ζούσαν ήταν ο καλύτερος. Είχαν έναν πολύ δυνατό στρατό και είχαν και το κανόνι. Κατά καιρούς ο Στρατηγός έπαιρνε το στρατό του και έκανε, επιθέσεις στις γειτονικές χώρες. «Είναι για το καλό τους», έλεγε. «Για να γίνουν σαν κι εμάς». Οι άλλες χώρες αντιστέκονταν – ο Στρατηγός, όμως, πάντα τις κατακτούσε. Με τα πολλά, ο Στρατηγός κατέλαβε όλες τις χώρες εκτός από μία – μία μικρή χώρα που αγαπούσε την ειρήνη και δεν είχε καθόλου στρατό. .

DSC07034

Οι κατακτητές ( στρατηγός και οι στρατιώτες )ξεκινούν να κατακτήσουν τη μικρή χώρα……..

DSC07052

Οι κάτοικοι τους υποδέχονται φιλικά, ευγενικά και οι στρατιώτες  ……

DSC07040

Οι στρατιώτες τραγουδούν και παίζουν μουσική με τους κατοίκους………………

DSC07043

Οι στρατιώτες βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού……………….

DSC07047Οι στρατιώτες παίζουν με τα παιδιά της μικρής χώρας……………

DSC07051Ο στρατηγός επιπλήττει τους στρατιώτες  και τους στέλνει στην πατρίδα τους……….

DSC07036

Ακόμη και ο ίδιος ο στρατηγός έχει επηρεαστεί από τον τρόπο ζωής της μικρής χώρας………….

7 2

Η μικρή χώρα κατέκτησε  με τον τρόπο ζωής και την καθημερινότητα της…………τους ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ

Έννοιες που σχολιάστηκαν και συζητήθηκαν………….

6 2

Το αναμνηστικό μας δώρο για την κ, Μαρία……………………

1 2

2.4.2022  – ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΤΗΤΑ (ΙΒΒΥ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Το διάβασμα σ’ αφήνει να βλέπεις τον κόσμο με τρόπο διαφορετικό, και σε καλεί σε κόσμους που δε θα θέλεις ποτέ να τους αποχωριστείς. Το διάβασμα επιτρέπει στο πνεύμα σου να ονειρεύεται. Λένε ότι τα βιβλία είναι φίλοι για όλη μας τη ζωή και συμφωνώ. Το ιδανικό δικό σου σύμπαν πλαταίνει όταν διαβάζεις.

Οι ιστορίες είναι φτερά που σε βοηθούν να πετάς ψηλά κάθε μέρα, βρες, λοιπόν, τα βιβλία που μιλούν στο πνεύμα σου, στην καρδιά σου, στο μυαλό σου.

Τα βιβλία είναι γιατρικά. Θεραπεύουν. Καθησυχάζουν. Εμπνέουν. Διδάσκουν.

Ας ευγνωμονούμε τους παραμυθάδες, τους αναγνώστες και τους ακροατές.

Ας ευγνωμονούμε τα βιβλία.

Είναι φάρμακα για έναν καλύτερο, φωτεινότερο κόσμο.

Εργαστήριο Δεξιοτήτων. Περπατώ, περπατώ μέσα στο δάσος.Ο Φ.Ο.Σ.Σ. στο σχολείο μας!

Απρ 20223

7ο εργαστήριο

Ο ΦΟΣΣ (ορειβατικός, φυσιολατρικός, σύλλογος Σιδηροκάστρου) ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μας και επισκέφθηκαν το σχολείο μας δύο από τα μέλη του διοικητικού Συμβουλίου.

Τα παιδιά ρώτησαν και έμαθαν για το τι είναι ο ΦΟΣΣ. Οι επισκέπτες μας μίλησαν, μας έδειξαν το σύμβολο – έμβλημα τους και μας παρουσίασαν στον Η/Υ δράσεις τους μέσα από τις οποίες φάνηκε η σχέση και η αγάπη τους για τη φύση. Επίσης μας  παρουσίασαν  ομορφιές του τόπου μας που μας  άφησαν έκπληκτους.

DSC06990

DSC06991

DSC06992

Εμείς τους διαβεβαιώσαμε  ως υπερασπιστές των δασών ότι θα προστατεύουμε τα δέντρα, τα δάση και τη φύση γενικότερα.

Τους ευχαριστούμε πολύ και για τα δώρα που μας πρόσφεραν με τα οποία θα ομορφύνουμε κι άλλο το σχολείο μας με χρώματα της φύσης.

DSC06996

DSC06994

DSC07011

Η κάρτα που τους χαρίσαμε…………..

DSC06998

DSC06985

DSC06987

Με το εργαστήριο αυτό  ολοκληρώσαμε τη θεματική ενότητα: Περπατώ, περπατώ μέσα στο δάσος και το θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον.

Ομορφαίνουμε την αυλή μας, ομορφαίνουμε τη ζωή μας! (1)

Απρ 20221

Κατά τη φετινή σχολική χρονιά , ο σύλλογος διδασκόντων του νηπιαγωγείου με τη συνεργασία του συλλόγου γονέων,του Δήμου Σιντικής και της σχολικής  επιτροπής  αποφάσισε να ασχοληθεί με τη διαμόρφωση του αύλειου χώρου και να  υλοποιήσει το σχέδιο εργασίας: “Ομορφαίνουμε την αυλή μας, ομορφαίνουμε τη ζωή μας” .

Αρχικά  δημιουργήσαμε τα παρτέρια στην αυλή μας με τη βοήθεια του συλλόγου γονέων και φίλων του  σχολείου μας.

Ο κύριος  Σταμάτης (παππούς μαθήτριας μας) διαμόρφωσε μια παλιά γούρνα της αυλής σε παρτέρι!

4 1

Εργαζόμενοι από το δήμο  προετοίμασαν-σκάλισαν  τα παρτέρια και τοποθέτησαν σύστημα αυτόματου ποτίσματος…..

7

10

Στη συνέχεια με τη συνεργασία του δασαρχείου Σιδηροκάστρου και γονέων μεταφυτεύσαμε τα αρωματικά φυτά(λεβάντα, δενδρολίβανο και δύο δενδρύλλια) στα παρτέρια μπροστά από το σχολείο μας ,υλοποιώντας τη δράση :”Υιοθετώ ένα δέντρο, δίνω ανάσα στη γη”

14

Ήρθε η στιγμή να ομορφύνουμε την αυλής μας…………..

Ο κ. Μάριος μετέφερε με το φορτηγάκι του χώμα για τα παρτέρια μας.

5

Ο κ. Κώστας και ο κ. Θοδωρής μεταφέραν και γέμισαν με χώμα τα παρτέρια ………..

6

Ο κ. θόδωρος κατασκεύασε ένα νέο παρτέρι………..

8

Στην συνέχεια προχωρήσαμε στη μεταφύτευση των φυτών. Στο ένα παρτέρι αποφασίσαμε να μεταφυτεύσουμε λουλούδια του Φθινοπώρου-Χειμώνα ( χρυσάνθεμα), με τη βοήθεια της κ. Μαρίας  (γειτόνισσα του σχολείου μας ), η οποία μας πρόσφερε τα φυτά και μας βοήθησε  κατά τη μεταφύτευση .

1

2

3

4

Το παρτέρι μας μεταμορφώθηκε!

1 Αντιγραφή

 

Την επόμενη εβδομάδα μεταφυτεύσαμε  λουλούδια της Άνοιξης : πανσεδάκια, μαργαρίτες Καπαρέτα και γαρύφαλλα. Μπορείτε να πάρετε  μία γεύση  από τις δράσεις μας………………


2 1

1 1

7 1

9 1

5 1
3 1

12

13

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση των δράσεων μας.

Γιορτάζουμε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου!

Μαρ 202226

Την Πέμπτη 24 Μαρτίου το νηπιαγωγείο μας γιορτάζει την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου. Τα νήπια παρουσίασαν το θεατρικό του Ευαγγελισμού. τα κλεφτόπουλα και το χορό του Ζαλόγγου. Τα κορίτσια μας χόρεψαν το  μακεδονικό συρτό: μήλο μου κόκκινο και τα αγόρια το λεβέντικο  χασάπικο : Να΄τανε το 21.

111 2

                             ¨Ο Ευαγγελισμός “

119

                                ¨Τα Κλεφτόπουλα”

127

 “Να τανε το 21” 

128

130

129 

” Ο χορός του Ζαλόγγου”

888

X3

125

126

“Μήλο μου κόκκινο”

.jpg

.jpg

1 1

3 1

 

4

8

P5 Fotor

115

118

.jpg

Κλείνουμε την παρουσίαση της γιορτής μας , με το ποίημα :” Το ελληνόπουλο” που απήγγειλαν ομαδικά τα παιδιά μας στη γιορτή. Το αφιερώνουμε στους απανταχού Έλληνες!

Είμαι ελληνόπουλο
τό ’χω καμάρι.
Νιώθω στο στήθος μου
καρδιά λιοντάρι.

Είμαι ελληνόπουλο
κι ως τα στερνά μου
θα είναι ελεύθερα
ο νους και η καρδιά μου.

                                                ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ!

Χρόνια πολλά σε όλους !

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

 

Περιμένοντας τη γιορτή της 25ης Μαρτίου!

Μαρ 202224

Ο Μάρτιος μας φέρνει τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου :τον Ευαγγελισμό και την έναρξη της επανάστασης των Ελλήνων εναντίον των Τούρκων  έπειτα από τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς.

Οι έννοιες της ειρήνης και του πολέμου είναι επίκαιρες .Τα παιδιά καθημερινά δέχονται οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα σχετικά με τις έννοιες αυτές.

Στην ολομέλεια αναφερόμαστε:

  • στο θρησκευτικό γεγονός του Ευαγγελισμού και του μηνύματος που μεταφέρει.(Μαρία, αρχάγγελος Γαβριήλ)
  • στην επανάσταση των Ελλήνων. Παρακολουθούμε σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο ,συζητούμε για τα δικαιώματα των σκλαβωμένων Ελλήνων (ποια είχαν και ποια είχαν χάσει).Επίσης σχολιάζουμε  σημαντικά ιστορικά γεγονότα της εποχής,  Γνωρίσουμε σπουδαίες προσωπικότητες της εποχής εκείνης και το ρόλο που έπαιξαν στην απελευθέρωση της Ελλάδας .Το παραμύθι :” Τα Ελληνάκια” μας έδωσε στοιχεία για τον τρόπο ζωής της εποχής  εκείνης.
  • Δημιουργούμε για τη διακόσμηση της τάξης και του σκηνικού μας,  τραγουδάμε παραδοσιακά τραγούδια  χορεύουμε παραδοσιακούς χορούς, περπατούμε ρυθμικά στο ρυθμό της παρέλασησς.
  •  Η ανοιξιάτικη  διακόσμηση της πόρτας μας.

.jpg

  • 3 1
  •                                                                              τα κρινάκια μας
  • 1 3
  • 6 3
  •                                                             Σημαιάκια με φέσι.
  • 7 1

Επιλέγω τα κατάλληλα ρούχα  και όπλα για τον τσολιά

9 2

Οι τσολιάδες και   οι Ελληνοπούλες μας…………

  • 5 2
  • 8 2

Εργαστήριο δεξιοτήτων. Γ΄ μέρος: αναλαμβάνουμε δράση! “Υιοθετώ ένα δέντρο”

Μαρ 202216

6ο εργαστήριο:

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ  ΔΡΑΣΗ

 Με την υλοποίηση αυτού του εργαστηρίου καλλιεργούνται δεξιότητες μάθησης: επικοινωνία, συνεργασία. Δεξιότητες ζωής: υπευθυνότητα, πολιτειότητα , ευαισθησία.

Μία από τις προτάσεις των παιδιών για να ενισχύσουμε το “πράσινο”  είναι να φυτεύσουμε δέντρα, φυτά, θάμνους, λουλούδια. Να δημιουργήσουμε χώρους πρασίνου στην αυλή μας, στο γύρω μας χώρο…………….

Υλοποιώντας το πρόγραμμα: “Υιοθετώ ένα δέντρο, δίνω ανάσα στη γη” σε συνεργασία με το ΚΠΕ Κ. Ποροϊων  και Κιλκίς, το δήμο Σιντικής ,το δασαρχείο Σιδηροκάστρου και τον υπεύθυνο Σχολικών δραστηριοτήτων της Α/θμιας Εκπ/σης Ν.Σερρών , παραλάβαμε τα φυτά που ζητήσαμε από το δασαρχείο : λεβάντες, δενδρολίβανα , το δένδρο  (φράξος), λιγούστρο,  αποφασίσαμε να τα  μεταφυτεύσουμε σε ζαρτινιέρες που βρίσκονται μπροστά στο πεζοδρόμιο του σχολείου μας.

Ο δήμος Σιδηροκάστρου έπειτα από αίτημα μας, τοποθέτησε σύστημα αυτόματου ποτίσματος στις ζαρτινιέρες που υπήρχαν.

Από τα δασαρχείο Σιδηροκάστρου ο κ. Στέλιος , η κ. Μαρία ,κάποιοι γονείς από το Σύλλογο γονέων, μαθητές και εκπαιδευτικοί πραγματοποιούμε τη μεταφύτευση με μεράκι και  ενθουσιασμό!

Collage Fotor

Τους ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια -έντυπα που μας χάρισαν σχετικά με το δάσος…..DSC06722

1

Μεταφέρουμε τα φυτά μας στο κατάλληλο χώρο και προχωρούμε στη μεταφύτευση……………..

4

6

7

8

9

10

11

13

12

cccc

15

16

 

14

Πρωταγωνιστές : οι μικροί μαθητές που μέσα από τη δράση αυτή ευαισθητοποιούνται, μαθαίνουν να αγαπούν το πράσινο , να το  φροντίζουν, να  σέβονται  το περιβάλλον και ταυτόχρονα  συμβάλουμε στην  καλλιέργεια   της οικολογικής τους συνείδησης.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φορείς , τους γονείς για τη συνεργασία και  υλοποίηση αυτής της δράσης.

 

Περπατώ, περπατώ, μεσ΄το δάσος. Β΄μέρος. Η επίσκεψη της Πυροσβεστικής υπηρεσίας.

Μαρ 202216

 4ο εργαστήριο: Το δάσος καίγεται!

Μέσα από το εργαστήριο αυτό καλλιεργούνται δεξιότητες μάθησης(κριτική σκέψη, συνεργασία, δημιουργικότητα),δεξιότητες ζωής(ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα, ευαισθησία) και ψηφιακές δεξιότητές.

Η νηπιαγωγός προβάλλει στην ολομέλεια το video:

https://video.link/w/drOyc

Μετά από την παρακολούθηση του βίντεο  γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια για τους κινδύνους του δάσους αλλά και για τα οφέλη του δάσους Η νηπιαγωγός θέτει ερωτήσεις στα παιδιά …..τα παιδιά κάνουν υποθέσεις, προβληματίζονται, δίνουν απαντήσεις ,συμπληρώνουν με νέες πληροφορίες τους συμμαθητές τους.

Θέτουμε τις ερωτήσεις -προβληματισμούς: :που οφείλονται οι πυρκαγιές  στο δάσος; Μετά από τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά, παρουσιάζουμε   στα παιδιά καρτέλες που δείχνουν διάφορες αιτίες της πυρκαγιάς. Ζητάμε από τα παιδιά να τις ταξινομήσουν  σε δύο κατηγορίες : Πυρκαγιές από ανθρώπινα ,λάθη, πυρκαγιές από φυσικά αίτια. Επίσης αναφέρουμε τον όρο εμπρησμό.

.jpg

Ποιες είναι οι συνέπειες μετά από μία πυρκαγιά; Τι θα συμβεί αν το δάσος καεί;;;Τα νήπια καταθέτουν τις απόψεις τους, τους προβληματισμούς τους …….

Τα  παραμύθι Το καμένο δάσος μας βοήθησε ιδιαίτερα………….

ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ - Παιδί και περιβάλλον - Εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ - Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο - Βιβλια για όλους

Συνεχίζουμε προσπαθώντας  να βρούμε  τρόπους  για να να προστατέψουμε τα δάση από τις πυρκαγιές; Τα νήπια ,ζωγραφίζουν σε φύλλο εργασίας τρόπους προστασίας των δασών από τις πυρκαγιές και γενικότερα………

14 1

11

Η συζήτηση και οι απαντήσεις των παιδιών μας οδηγούν στην πυροσβεστική. Τα νήπια αναφέρουν σχετικές πληροφορίες-  εμπειρίες τους σχετικά  με την πυροσβεστική υπηρεσία που υπάρχει στο Σιδηρόκαστρο και βρίσκεται στη γειτονιά μας.

Παρακολουθούμε το βίντεο……προβληματιζόμαστε συζητάμε………..

Επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες για την προστασία των δασών. Ενημερωνόμαστε για το πως πρέπει να πραστατεύουμε τα δάση…………….

1

 

Γνωρίζουμε τον Καπνούλη και ακούμε τις  συμβουλές του.

“Ο ΚΑΠΝΟΥΛΗΣ” Φυλλάδιο πρόληψης πυρκαγιών

Ο ΚΑΠΝΟΥΛΗΣ" Φυλλάδιο πρόληψης πυρκαγιών — Stilida.com

http://museum.fireservice.gr/uploads/publisher/62_kapnoulis.pdf

 

  50 εργαστήριο :Πρόσκληση στην Πυροσβεστική Υπηρεσία

Δεξιότητες που καλλιεργούνται: δεξιότητες μάθησης: επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη. Δεξιότητες ζωής: κοινωνικές δεξιότητες: ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα.

Συναποφασίζουμε  με τα παιδιά να προσκαλέσουμε την Πυροσβεστική υπηρεσία της πόλης μας για να μάθουμε περισσότερα για το έργο της σχετικά με τις πυρκαγιές των δασών. Τα νήπια προτείνουν τρόπους για την αποστολή  της πρόσκλησης. Τελικά επιλέγουμε η αποστολή  της πρόσκλησης να γίνει  με mail  και περιμένουμε την απάντηση της Πυροσβεστικής.

Διαβάζουμε  ποίημα του Γιώργη Κρόκου :Συμφωνία με ένα δέντρο , συζητούμε-σχολιάζουμε Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο  και κάνουμε τη δική μας συμφωνία -για την προστασία των δέντρων.

Ζωγραφίζουμε το ποίημα…………….

12

15 1

Η απάντηση  της πυροσβεστικής υπηρεσίας είναι  θετική. Εκπρόσωποι από το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Σιδηροκάστρου  επισκέπτονται το χώρο του Νηπιαγωγείου με το  το πυροσβεστικό όχημα. Ο κ. Γιάννης Μήλτσιος  και  ο  δεύτερος κ. Γιάννης …………….

5 1

Οι πυροσβέστες  εξήγησαν στα παιδιά  το έργο της Πυροσβεστικής υπηρεσίας γενικότερα  και  μετέδωσαν  πληροφορίες και γνώσεις. Τα νήπια έθεσαν τις δικές τους ερωτήσεις και τους προβληματισμούς……

6 2

Επίσης μας  παρουσίασαν το πυροσβεστικό  όχημα, τις δυνατότητες του, τον εξοπλισμό τους,……..Τα παιδιά παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό την επίδειξη…

8 1

Στη συνέχεια ως νέοι  πυροσβέστες  προσπάθησαν  να κρατήσουν τη μάνικα ……………..

3

2 2

1 2

7

Μικροί και μεγάλοι τόλμησαν…………….

9 1

11 1

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης συζητήθηκε και τέθηκε το ερώτημα : τι θα κάνουμε αν εκδηλωθεί φωτά στο σχολείο ή στο σπίτι μας; Τα παιδιά έδωσαν κάποιες απαντήσεις ,όμως στη συνέχεια δόθηκαν υπεύθυνες οδηγίες-συμβουλές για το τι θα πρέπει να κάνουμε….. Περάσαμε στον εσωτερικό χώρο του σχολείου και πραγματοποιήσαμε την πρώτη άσκηση ετοιμότητάς σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς!

Τα νήπια πρόσφεραν μία αναμνηστική κάρτα που έφτιαξαν με μεράκι  για να τους ευχαριστήσουν για την επίσκεψη.

12 1

.jpg

22 2

.jpg

Ευχαριστούμε πολύ  το πυροσβεστικό κλιμάκιο Σιδ/στρου που ανταποκρίθηκε πρόθυμα στην πρόσκληση μας  κι έδωσε  απαντήσεις στις απορίες  των παιδιών και νέες πληροφορίες για το ρόλο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας σχετικά με την προστασία των δασών.

   Σας ευχαριστούμε για  τη δημιουργία κλίματος χαράς και ενθουσιασμού που δημιουργήσατε  στο σχολείο μας.

 

Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή!

Μαρ 202210

Οδός Αιγίνης: Λείπει ο Μάρτης απ΄ τη Σαρακοστή;

Καλωσορίζουμε τον Μάρτιο! Ετοιμάζουμε τα Μαρτάκια μας και τα φορούμε!

2 1

1 1

Παροιμίες για το μήνα Μάρτιο | Spring crafts, Preschool activities, Crafts for kids

Μετά την Καθαρή Δευτέρα αφού  συζητήσαμε τις εντυπώσεις μας από το τριήμερο, αναφερθήκαμε στην κυρά Σαρακοστή! Επίσης την περιγράψαμε, την σχολιάσαμε, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά της , την τραγουδήσαμε και φυσικά κατασκευάσαμε μία  ο καθένας……Επίσης αποφασίσαμε να φτιάξουμε και μία ομαδική  από ζυμάρι όπως γινόταν παλιά για να την έχουμε στην παρεούλα μας,  να μας κρατά συντροφιά έως  τις διακοπές του Πάσχα!

5

6 1

4 1

33

 

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Μαρ 20229

6 Μαρτίου 2020 – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού – 16ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Από την Πέμπτη 3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022, αφιερώθηκαν δράσεις στα σχολεία  γι α την ημέρα αυτή. Εμείς α σχοληθήκαμε με τη σχολική βία  και τον εκφοβισμό μέσα από παραμύθια που διαβάσαμε και παρακολουθήσαμε  στο διαδίκτυο. Προβληματιστήκαμε με τη συμπεριφορά των ηρώων. Εκφράσαμε τα συναισθήματα αυτών  που εκδήλωσαν βίαιη συμπεριφορά, που δεχθήκαν  βία και εκφοβισμό από τους συμμαθητές τους. Εκφράσαμε  και περιγράψαμε τα συναισθήματα μας.  Δημιουργήσαμε τις δικές μας αφίσες και στείλαμε τα μηνύματα μας ……………

DSC06581

ΒΙΑ 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ 1

Στη διαδικτυακή εκδήλωση της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας :Ζήσε χωρίς εκφοβισμό

.png

ΧΩΡΙΣΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

DSC06435

Στη διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε το Χαμόγελο του παιδιού , με τίτλο :ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ

ΤΩΡΑ

 

Το αποκριάτικο πάρτι μας!

Μαρ 20225

Τα παιδιά περίμεναν με ανυπομονησία την ημέρα της γιορτούλας – πάρτι. Ήρθαν μεταμφιεσμένα και το χαρήκανε! Διασκέδασαν!…..    μαζί τους κι εμείς!

111

22 1

Οι πρωταγωνιστές!

6

2

4

8

9

.jpg

Η ώρα για να απολαύσουμε τις λιχουδιές που έβαλε η μαμά για το πάρτι……..

DSC06508

DSC06509

DSC06510

DSC06513

vs220306 045

vs220306 028

vs220306 051

3

1

2

.jpg

.jpg

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ο καιρός στο Σιδηρόκαστρο

Ο καιρός στο Σιδηρόκαστρο

Γέροντας Παΐσιος

Γέροντας Παΐσιος

Ιστορικό

Translate

European SchoolRadio Logo
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

 

Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.

Μαθητόκοσμος Σερρών 2023

ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟΣ

Ο Μαύρος Βράχος και τα μυστικά του

Ο Μαύρος Βράχος και τα μυστικά του

Παρέλαση 25η Μαρτίου

παρέλαση

Μίλα τώρα

Μίλα  τώρα

Όπου υπάρχει αγάπη

Όπου  υπάρχει  αγάπη

Μέρες αγάπης

ΧΑΡΑΣ

1821-2021 200 χρόνια μετά την επανάσταση

 1821-2021 200 χρόνια μετά την επανάσταση

Εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια

Εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Θέλουμε ειρήνη

Θέλουμε ειρήνη

Το άναμμα του δένδρου 2018

Το άναμμα του δένδρου 2018

25η Μαρτίου χορός νηπίων

25η Μαρτίου χορός νηπίων

Μαθητόκοσμος Σερρών 2015

Μαθητόκοσμος Σερρών 2015

Μαθητόκοσμος 2014

Μαθητόκοσμος 2014

Το αμπέλι ο τρύγος και τα προϊόντα του

Το αμπέλι ο τρύγος και τα προϊόντα του

Οι μέρες της εβδομάδας.

Οι μέρες της εβδομάδας.

Ο Κυκλούλης

Ο Κυκλούλης

Παγκόσμιο πρωτάθλημα Batmindon στο Σιδηρόκαστρο

Παγκόσμιο  πρωτάθλημα Batmindon στο Σιδηρόκαστρο

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Ο μικρός αναγνώστης

Ο μικρός αναγνώστης

Μικρά παιδιά

Μικρά παιδιά

Κυκλοφορώ με τον ταξάκη

Κυκλοφορώ με τον ταξάκη

Ο.Α.Σ.Π.

Ο.Α.Σ.Π.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων