Το απόγευμα της Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου στις 17:00 παρουσιάσαμε σε γονείς και συγγενείς την Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Οι πρωταγωνιστές μας με ενθουσιασμό και μεράκι παρουσίασαν τα δύο θεατρικά μας ,τραγούδησαν και χάρηκαν ιδιαίτερα με τον ερχομό του Αι Βασίλη……………
Το μήνυμα των Χριστουγέννων μετέφεραν τα αγγελάκια μας κάτω από το φως των αστεριών!
Το δεύτερο θεατρικό μας :Το ποντικάκι που άγγιξε ένα αστεράκι μετάδωσε το μήνυμα: μπορώ να το πετύχω ότι θέλω αρκεί να προσπαθήσω πολύ!
<< Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!>>
Κάτι συμβαίνει… κάτι ακούγεται……………………
Ο Αι Βασίλης ήρθε!!
Χορεύουμε γύρω από τον Αι Βασίλη
Ακολούθησε το άναμμα του δέντρου στην αυλή μας……………….
Συγχαρητήρια στους μικρούς πρωταγωνιστές για την άψογη παρουσία τους και του χρόνου με υγεία να ξαναζήσουμε τέτοιες στιγμές!
Το σχολείο μας συμμετείχε σε δράση του δήμου Σιντικής σύμφωνα με την οποία πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των ξωτικών για να παραλάβουν γράμματα των μικρών μαθητών με τις επιθυμίες τους για τον Αι-Βασίλη. Η επίσκεψή ήταν προγραμματισμένη και τα παιδιά περίμεναν με ανυπομονησία τα ξωτικά……………
Τα παιδιά βάζουν τα γράμματα στο σάκο…………………..
και παίρνουν τα κεράσματα τους από τα ξωτικά……..
Χαρίζουνν το δωράκι τους στα ξωτικά……………….
Επίσης συμμετείχαμε στο στολισμό μικρών ελάτων στο “Κάστρο των Χριστουγέννων ” το οποίο επισκεφθήκαμε με άλλα νηπιαγωγεία της πόλης μας
Το δεντράκι μας……………………
Έξω από το σπίτι του Αι Βασίλη……………………….
Ευχαριστούμε το δήμο Σιντικής για την πρόσκληση που μας έκανε στις δράσεις που διοργάνωσε και τα κεράσματα που χάρισε στα παιδιά.
Σε εορταστικό κλίμα συνεχίζουμε τις δράσεις μας για τις γιορτές που έρχονται ……
Διαβάζουμε και παρακολουθούμε στον υπολογιστή χριστουγεννιάτικες ιστορίες και παραμύθια, προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για την παρουσίαση της γιορτής μας ,δημιουργούμε γιορτινές κατασκευές τραγουδούμε και χορεύουμε με μουσικοκινητικά παιχνίδια………..
Η φάτνη μας………………………
Οι καμπανούλες ………………
Οι ευχές συνδέονται στενά με τις γιορτές. Καταγράφουμε τις ευχές που ακούμε και ανταλλάσσουμε τις γιορτές και επιλέγουμε την ευχή που θα γράψουμε στην κάρτα που φτιάξαμε……
Οι κάρτες μας με τον Αι Βασίλη………………………….
Η μπότα του αι Βασίλη διακοσμημένη με την προσωπική επιλογή του κάθε νηπίου…
Διαβάσαμε ιστορίες με τους καλικαντζάρους που αρέσουν στα παιδιά και δραματοποιήσαμε το παραμύθι :Η Κάλλω η Μάρμπω και οι καλικάντζαροι…………..
O Δεκέμβριος ήρθε και μαζί του φέρνει τις πολυπόθητες γιορτές που είναι κυρίως η χαρά των παιδιών! Εορταστικό κλίμα λοιπόν και στο νηπιαγωγείο. Οι μικροί μαθητές μιλούν, τραγουδούν, δημιουργούν και χορεύουν γιορτινά!
Δημιουργούμε εορταστική ατμόσφαιρα………..
Χορεύουμε και τραγουδούμε μετά τον στολισμό του δέντρου………….
Η χριστουγεννιάτικη γωνιά μας διαμορφώθηκε και την καμαρώνουμε………………..
Τι μας θυμίζει η λέξη Χριστούγεννα; αναφορά στα ήθη και έθιμα μας…………………. Παρακολουθούμε εκπαιδευτικά βίντεο , τι είναι τα Χριστούγεννα;, τι γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα; Αναφερόμαστε στο γεγονός της Γέννησης του Χριστού και σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που συνέβησαν…………..
Δημιουργούμε κατασκευάζοντας ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο για την πόρτα μ ας από άχρηστα υλικά
Φτιάχνουμε τα δικά μας ατομικά δεντράκια
Ξεκινάμε από τις αρχές του Δεκέμβρη με το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι τα Χριστούγεννα και τοποθετούμε κάθε μέρα ένα μπαλάκι βαμβακιού στη γενειάδα του Αι Βασίλη
Ετοιμάζουμε τις προσκλήσεις για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας………………………
Κατά τη διάρκεια του Οκτώβρη και του Νοέμβρη υλοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες για τη θεματική ενότητα “Φθινόπωρο”. Σας παρουσιάζουμε κάποιες από αυτές……………………….
Μία βροχερή μέρα του Οκτώβρη κάποια από τα νήπια ήρθαν στο νηπιαγωγείο με τα απαραίτητα αξεσουάρ για τη βροχή. Με αφόρμηση το γεγονός αυτό μιλάμε για τη βροχή -προτωβρόχια και αναφερόμαστε στη χρησιμότητα της βροχής. Διαβάζουμε το παραμύθι :πέφτει-πέφτει η σταγόνα, φτιάχνουμε τις δικές μας ομπρέλες και παίζουμε με αυτές…………….
Ένας φθινοπωρινός περίπατος στη γειτονιά μας βοηθάει να παρατηρήσουμε τη φύση, τις αυλές, να κατανοήσουμε τις αλλαγές .
Παρατηρούμε ένα κήπο με τα λουλούδια του Φθινοπώρου: χρυσάνθεμα………………….
τις προετοιμασίες των ανθρώπων για το Χειμώνα………………
Στις 20 Νοεμβρίου του 1989, Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), σε Γενική Συνέλευση του, υιοθέτησε και υπέγραψε τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Έκτοτε έως σήμερα, γιορτάζουμε κάθε χρόνο, την επέτειο για την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, μια ημέρα αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά του κόσμου.
H Σύμβαση αυτή αναγνωρίζει ότι το παιδί σε ηλικία 18 ετών και κάτω, χρειάζεται ειδική φροντίδα και προστασία λόγω της φυσικής και διανοητικής του ανωριμότητας, πράγμα που πριν την υπογραφή της, δεν θεωρούταν αυτονόητο.
Τα παρακάτω βιβλία μας βοηθούν να προσεγγίσουμε το θέμα………….σχολιάζουμε τη λέξη δικαίωμα, ονομάζουμε, καταγράφουμε τα δικαιώματα, συζητάμε -προβληματιζόμαστε αν όλα τα παιδιά της γης απολαμβάνουν τα δικαιώματα τους;
Με αφορμή το ποίημα της Μαρίας Γουμενοπούλου: Γλυκό τσαμπί σταφύλι τα νήπια έφτιαξαν το δικό τους τσαμπί σταφύλι με τα παιδιά του κόσμου.
ΓΛΥΚΟ ΤΣΑΜΠΙ ΣΤΑΦΥΛΙ
Εγώ με τ’ αραπάκι και με το Κινεζάκι
και τον Αμερικάνο, κινάμε για κει πάνω.
Κει πάνω στο φεγγάρι. μια μέρα του Γενάρη
Θα μπούμε σ’ έναν πύραυλο, να πάμε σ’ άλλο αστέρι, μια μέρα μεσημέρι…
Εγώ με τ’ αραπάκι και με το Κινεζάκι
και τον Αμερικάνο, ακόμα παραπάνω.
Θα φτάσουμε ως τον Άρη, μια μέρα του Φλεβάρη.
Θα μπούμε σ’ έναν πύραυλο να πάμε σ’ άλλο αστέρι
μια μέρα μεσημέρι,
Εγώ με τ’ αραπάκι και τ’ Αμερικανάκι
και τον μικρό Κινέζο τρελαίνομαι να παίζω.
Κι αφού μας εμποδίζουν κι αφού μας ξεχωρίζουν…
Θα μπούμε σ’ έναν πύραυλο να πάμε σ’ άλλο αστέρι
μια μέρα μεσημέρι,
τι τάχα κι αν δεν έχουμε το ίδιο χρώμα όλοι
στο γύρω-γύρω όλοι,
Το θέλουμε και θα΄μαστε αχώριστοι και φίλοι γλυκό τσαμπί σταφύλι
Στο πίσω μέρος του τσαμπιού κολλήσαμε το ποίημα: “Γλυκό τσαμπί σταφύλι” και το μήνυμα μεταφέρθηκε στο σπίτι…..
Ακούσαμε ,τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι αν όλα τα παιδιά της γης
Με αφορμή το τραγούδι δημιουργήσαμε την παρακάτω ομαδική εργασία……………..
Η μαθητική κοινότητα γιορτάζει-τιμά την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Οι μικροί μαθητές μέσα από το παραμύθι :Η κυρά Δημοκρατία της Κωνσταντίνας Αρμενάκου προσεγγίζουν την έννοια της δημοκρατίας και της δικτατορίας. Επίσης μέσα από βίντεο, φωτογραφικό υλικό, παραμύθια ,τραγούδια, ενημερώνονται για γεγονότα της εποχής εκείνης.
Η κυρά Δημοκρατία και η Ρία η Δικτατορία όπως τις φαντάστηκαν τα παιδιά…………..
Ζωγράφισαν πάνω στα φορέματα τους ανάλογες εικόνες(λουλούδια,καρδούλες, φαντάσματα, νυχτερίδες….)
Η κατασκευή μας……………….
Επισκεφθήκαμε το γειτονικό ηρώο και αποθέσαμε τα λουλουδάκια μας για να τιμήσουμε αυτούς που αγνίστηκαν για τη δημοκρατία!
Μία ομαδική εργασία από τους μαθητές του νηπιαγωγείου για τα παιδιά του Πολυτεχνείου
Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου επισκεφθήκαμε το κινηματοθέατρο Αστέρια για να παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση ” Ο Μορμόλης”
Μετά το τέλος της παράστασης συγχαρήκαμε τους ηθοποιούς και τους χαρίσαμε ένα αναμνηστικό δωράκι!
Τα νήπια ήρθαν σε σε μία πρώτη επαφή με την τέχνη του θεάτρου και απόλαυσαν την παράσταση! Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε παιδότοπο της περιοχής για παιχνίδι και χαλάρωση με σύμμαχο μας την υπέροχη ηλιόλουστη μέρα!
Κατά το σχολικό έτος 2022-23 υλοποιoύμε στα εργαστήρια δεξιοτήτων από τη Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ ζην, την υποθεματική: Αυτομέριμνα και πρόληψη, Πρόληψη εξαρτήσεων, Ψυχική υγεία, την θεματική ενότητα” Ο «Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα στο νηπιαγωγείο» ”
Ο «Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα στο νηπιαγωγείο» είναι ένα πρόγραμμα πρόληψης και αγωγής υγείας που σχεδιάστηκε από το Κέντρο Πρόληψης Πυξίδα με στόχο την εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης στην προσχολική ηλικία σύμφωνα με την ελληνική πραγματικότητα. Η νηπιακή ηλικία αποτελεί μια κατάλληλη και γόνιμη περίοδο για την ανάπτυξη παρεμβάσεων πρόληψης. Πρόκειται για ένα δομημένο υλικό, με σαφείς στόχους και μεθοδολογία, που προσφέρει στους/στις νηπιαγωγούς τρόπους ανάπτυξης συγκεκριμένων θεμάτων, που αφορούν στην καλλιέργεια συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών (επικοινωνία, αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων, ενίσχυση της αυτοεκτίμησης)και στη διαχείριση θεμάτων ψυχικής υγείας στη νηπιακή ηλικία.
Δεξιότητες Ζωής: Aυτομέριμνα,κοινωνικές Δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία
Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης: Ψηφιακός γραμματισμός
Δεξιότητες του Νου: Κατασκευές.
Οι δραστηριότητες υλοποιούνται κατά το μήνα Οκτώβριο-Νοέμβριο. Στο παρακάτω padlet παραθέτουμε κάποιες από τις δράσεις μας που υλοποιήθηκαν. Στην πορεία θα προσθεθούν και οι υπόλοιπες.
Παρακαλώ πατήστε το σύμβολο πάνω δεξιά στη γωνία για να έχετε πλήρη εικόνα του padlet
Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή γιορτή μας για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου( τηρήθηκαν οι κανόνες του ΕΟΔΥ). Με ενθουσιασμό και μεράκι τα νήπια παρουσίασαν στους καλεσμένους μας ποιήματα ,θεατρικό, τραγούδια, χορό, παρέλαση και την έπαρση της σημαίας στο προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου.
Τα νήπια τραγουδούν την γαλανόλευκη σημαία!
Τα ποιήματα μας!
Ένα στεφάνι για τους ήρωες!
Το θεατρικό μας :” Γαλανόλευκη σημαία”
Τραγούδι :Αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ αγαπώ βαθιά…….σε μια απλή χορογραφία.
Παρελαύνουμε στην αυλή μας ……….Ακολουθεί η έπαρση της σημαίας και ο εθνικός ύμνος από τα νήπια.
Πολλά μπράβο στους μαθητές μας για την υπέροχη παρουσίαση !
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια