Ω! ω! ω ! το Πάσχα αγαπώ!

Απρ 202123

Τις τελευταίες δυο εβδομάδες ασχοληθήκαμε με τη θεματική του Πάσχα καθώς  η μεγάλη γιορτή των Χριστιανών πλησιάζει  και τα παιδιά άρχισαν ήδη να παρατηρούν κάποιες αλλαγές στο σπίτι και το ευρύτερο περιβάλλον. Ζητήσαμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν ότι έρχεται στο μυαλό τους καθώς ακούν τη λέξη Πάσχα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατά την πρώτη εβδομάδα κάναμε μία σύντομη ανασκόπηση σε βασικά γεγονότα της ζωής ου Χριστού: Γέννηση, Ευαγγελισμός, παιδική ηλικία, ενηλικίωση, γνωριμία με τους μαθητές του…….

Στη συνέχεια αναφερθήκαμε. σχολιάσαμε και παρακολουθήσαμε μέσα από βίντεο:  τη διδασκαλία του Ιησού. κάποια από τα  θαύματα του όπως ο γάμος της Κανά. η  θεραπεία του τυφλού της Ιεριχούς. του παραλύτου, της  κόρης του Ιάειρου. της ανάστασης του Λαζάρου κ. αλ., ολοκληρώσαμε με την είσοδο του Ιησού στα Ιεροσόλυμα (Κυριακή των Βαiων).Με τα αφορμή στα θαύματα ασχοληθήκαμε με τη φωνούλα Θ.θ.

Διαβάσαμε το παραμύθι : το Πάσχα της Νόνας της χελώνας της  Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου από το  διαδίκτυο. Παρακολουθήσαμε το κουκλοθέατρο: ο λαγός που τον κορόιδευαν όλοι(διαδίκτυο). Στη συνέχεια  τα νήπια κατασκεύασαν  μία κάρτα με το λαγό και έγραψαν ευχές. Επίσης αναφερθήκαμε στο έθιμα: κάλαντα του Λαζάρου και κάποιοι έφτιαξαν με τη βοήθεια της μαμάς κουλουράκια-Λαζαράκια .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατά τη δεύτερη βδομάδα αναφερθήκαμε στα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας: την ιστορία του Ιωσήφ του Παγκάλου ,την άκαρπη συκιά, την  παραβολή των δέκα ταλάντων, το τροπάριο της Κασσιανής ,το μυστικός  Δείπνο, τα πάθη που ακολούθησαν(Σταύρωση, Αποκαθήλωση, Ταφή) και στην Ανάσταση του!  Αναφερθήκαμε στα έθιμα: το βάψιμο των αβγών, το στολισμό του Επιταφίου…..

Διαβάσαμε από τις Ατέλειωτες Ιστορίες το παραμύθι : αβγό… …ποιο αβγό;  και στη συνέχεια κατασκεύασαν το κοτοπουλάκι με το αβγό.

 

 

 

Διακόσμησαν αβγά με βερνίκι νυχιών και με μαρκαδόρους………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχεδίασαν  ένα μεγάλο αβγό  το οποίο  χωρίσαμε σε επτά μέρη  και ζωγράφισαν  ένα αντιπροσωπευτικό γεγονός για την κάθε μέρα της Μ. εβδομάδας……….,

 

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι : Η πασχαλίτσα της αγάπης της Ειρήνης Κυρίτση Τζιώτη  που βρήκαμε στο διαδίκτυο και με αφορμή αυτό τα νήπια ζωγράφισαν τη λαμπάδα τους.

Επίσης διαβάσαμε την ιστορία με τον Σταμάτη το σαλιγκάρι που ήταν και παιχνίδι μνήμης.

Όπως σε όλες τις γιορτές δίνουμε ευχές!  Συζητήσαμε λοιπόν για τις ευχές που δίνουμε, πριν και μετά το Πάσχα! τις  οποίες  γράψανε κα στην κάρτα.

Ακούσαμε και τραγουδήσαμε τα τραγούδια:, Μεγάλη Δευτέρα, μεγάλη μέρα…….

 

Και το τραγούδι  ήρθε πάλι Πασχαλιά που το αφιερώνουμε σε όλους σας……………..

 

 

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου!

Απρ 20214

     Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People–ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.

Το 2021 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα των Η.Π.Α. Το μήνυμα γράφτηκε από την Αμερικανίδα ποιήτριαMargaritaEngle. Έχει τιμηθεί με πολυάριθμα βραβεία παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας και πλήθος διακρίσεων.

Η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τον RogerMello, που γεννήθηκε στην Μπραζίλια το 1965.

Σε όλες τις χώρες, τα παιδιά, οι συγγραφείς, οι εικονογράφοι, οι μεταφραστές, οι βιβλιοθηκάριοι, οι εκδότες και οι εκπαιδευτικοί γιορτάζουν την παγκόσμια αυτή ημέρα με διάφορες εκδηλώσεις σε σχολεία, βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, πλατείες και άλλους χώρους, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία και το διάβασμα.

Στην Ελλάδα, όπως κάθε χρόνο, το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ –Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου φρόντισε να μεταφραστεί το μήνυμα στα ελληνικά και παροτρύνει τους φορείς που ενδιαφέρονται για τα παιδιά και τα βιβλία τους να συμβάλουν στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Η αφίσα με το μήνυμα τυπώθηκε στα ελληνικά από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού και διανέμεται με τη φροντίδα του.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΤΗΤΑ (ΙΒΒΥ) ΓΙΑ ΤΗΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2.4.2021

Η μουσική των λέξεων

 Margarita Engle (Η.Π.Α.)

Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας βγάζει φτερά.

Όταν γράφουμε, τα δάχτυλά μας τραγουδούν.

Οι λέξεις είναι ήχοι από τύμπανα και φλάουτα στη σελίδα,

καλλίφωνα πουλιά που πετούν ψηλά, ελέφαντες που σαλπίζουν,

ποτάμια που κυλούν, καταρράκτες που ξεχύνονται,

πεταλούδες που στροβιλίζονται

ψηλά στον αέρα!

Οι λέξεις μας καλούν να χορέψουμε – ρυθμούς, στίχους, χτυποκάρδια, παλιές ιστορίες και νέες,

φανταστικές και αληθινές.

Είτε είσαι στο σπίτι ασφαλής

ή τρέχεις να περάσεις τα σύνορα για μια άλλη χώρα

και μια ξένη γλώσσα, οι ιστορίες και τα ποιήματα

σου ανήκουν.

Με αφορμή το παραπάνω μήνυμα κάποια νήπια ζωγράφισαν  τους ήχους  -μουσική των λέξεων όταν διαβάζουν  όπως   τη φαντάστηκαν …………………

Αναφερθήκαμε στη ζωή  του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, σε διάφορα παραμύθια που έγραψε γνωστά  στα παιδιά….., στα μέρη του βιβλίου και στους συντελεστές για την ολοκλήρωση του.

Ακούσαμε το τραγούδι: Τι να είναι τα βιβλία……….

 

Φέτος είχαμε τη χαρά και την τιμή να γνωρίσουμε και να φιλοξενήσουμε διαδικτυακά  στην ψηφιακή τάξη του νηπιαγωγείου μας  τη συγγραφέα: Βούλα Γιαγκάζογλου με την οποία  αξιοποιήσαμε το παραμύθι της :<< Η χελώνα και ο λαγός αλλιώς >>

Η κ. Βούλα με τις κούκλες- ήρωες  προσέλκυσε το ενδιαφέρον των παιδιών που παρακολούθησαν την  αφήγηση του παραμυθιού, μας έδωσε γενικές πληροφορίες για τη συγγραφή ενός βιβλίου και πέρασε το μήνυμα ότι πρέπει να προσπαθούμε  να γίνουμε καλύτεροι από ότι είμαστε ……. δηλαδή να ξεπερνούμε τον εαυτό μας!

Τα νήπια ζωγράφισαν και της χάρισαν-αφιέρωσαν μία διασκευή του παραμυθιού με τίτλο:”  Ο λαγός και η χελώνα και κάποιος άλλος  αλλά ποιος ; Μπορείτε να το απολαύσετε…………

 

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΛΩΝΑ

 

     Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Βούλα Γιαγκάζογλου που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση μας κι όπως μας  υποσχέθηκε θα χαρούμε πολύ να τη γνωρίσουμε και δια ζώσης.

    Επίσης παρακολουθήσαμε  την παρουσίαση : Με ένα βιβλίο ταξιδεύω…της Έλενας Φωτεινού από το διαδίκτυο.

Με αφορμή το βιβλίο ασχοληθήκαμε με τη φωνούλα Β   β……..Αναθέσαμε την αποστολή να ψάξουν  να βρουν αντικείμενα  μέσα στο σπίτι από τη φωνούλα  β  .Στη συνέχεια ψάξαμε να βρούμε σύνθετες λέξεις με συνθετικό τη λέξη βιβλίο….. ( βιβλιοθήκη, βιβλιοπωλείο, βιβλιοπώλης, βιβλιοφάγος κ.λ.π.)

Κάποια παιδιά κατασκεύασαν απλούς σελιδοδείκτες  ο καθένας με τη φαντασία και τα υλικά που διέθετε στο σπίτι……

 

και κάποια άλλα  ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από το παραμύθι  ο λαγός και η χελώνα

 

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!

 

 

 

 

Άνοιξη μου Άνοιξη!

Απρ 20211

Μέσα από τις ψηφιακές μας τάξεις καλωσορίζουμε και επισήμως την Άνοιξη! Από διάφορες παρουσιάσεις   του  διαδικτύου αλλά και από τις πληροφορίες που μας φέρνουν τα παιδιά, αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα και αντλούμε  νέες γνώσεις.

Παρακολουθούμε το μύθο της Περσεφόνης και της Δήμητρας……

Το παραμύθι “έρχεται η Άνοιξη ” από την παρουσίαση της Όλγας Μπούμη Βγόντζα …….

Ακούμε το τραγούδι: Άνοιξη μου Άνοιξη, το σχολιάζουμε , περιγράφουμε τις εικόνες……..

Παίζουμε με τον τροχό που πήραμε από το διαδίκτυο από το νηπιαγωγείο Μικρόπολης Δράμας. Μπορείτε να ασχοληθείτε με τη δραστηριότητα αυτή και στο σπίτι………….

Γυρνάμε τον τροχό και τα παιδιά γράφουν σε κάθε πέταλο ότι μας λέει αυτό που τύχαμε
Λέμε στα παιδιά να ζωγραφίσουν σε ένα χαρτί ένα λουλούδι με 6 πέταλα. Στη συνέχεια να αριθμήσουν κάθε πέταλο από το 1 ως το 6 όπως παρακάτω:
Έπειτα χρωματίζουν το λουλούδι ,αναγνωρίζοντας τους αριθμούς από το 1-6
Γυρνάμε τον τροχό και τα παιδιά ζωγραφίζουν κάθε πέταλο με το ανάλογο χρώμα.
 
Τα χελιδόνια μας επισκέφθηκαν…..Συζητάμε για τον ερχομό τους…………………..
Περιγράφουμε το  σώμα τους, τα χρώματα, τη τροφή τους κ.λ.π.
ακούμε το τραγούδι :καλώς τα μικρά τα χελιδόνια από το νηπιαγωγείο Τριποτάμου
Επίσης τα παιδιά δημιούργησαν κάποιες αντιπροσωπευτικές δημιουργίες σχετικά με την  Άνοιξη.
Επειδή Άνοιξη χωρίς πεταλούδες δεν γίνεται … η  αφήγηση του  υπέροχου παραμυθιού  Τζότζο ο μικρός σκαντζόχοιρος που πήραμε από το διαδίκτυο  της Ειρήνη Πετρίδου μας έβαλε στο μεράκι να φτιάξουμε πεταλούδες  και να μάθουμε πολλά για τη ζωή της πεταλούδας  μέσα από την παρουσίαση….
Επίσης έγινε  αναφορά στα φρούτα και τα λαχανικά της Άνοιξης
Ο ερχομός του Απρίλη μας έδωσε την ευκαιρία να αναφερθούμε  εκτός από τις παροιμίες του, τις ονομασίες του και στο έθιμο της Πρωταπριλιάς το ψέμα . Μέσα από την ενασχόληση μας  με το θέμα : προέκυψαν κάποιες δημιουργίες των παιδιών σχετικές με τα παραμύθια που σχολιάσαμε: Το προβατάκι, από τον  ψεύτη βοσκό και ο Πινόκιο….

Διπλή γιορτή!

Μαρ 202126

Η γιορτή του Ευαγγελισμού και η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου ήταν η θεματική με την οποία  ασχοληθήκαμε τις τελευταίες μέρες. …..τα δύο σημαντικά γεγονότα της θρησκευτικής και εθνικής μας ιστορίας. Προσεγγίσαμε τα δύο γεγονότα ορόσημα  μέσα από βίντεο, εικόνες, παρουσιάσεις  με πληροφορίες που πήραμε από το διαδίκτυο τις οποίες  σχολιάσαμε, συζητήσαμε……

Διπλή γιορτή

 

Εργασίες των παιδιών με θέμα τον Ευαγγελισμό.

Παρακολουθήσαμε παρουσιάσεις σχετικά με τους ήρωες του 1821 και τους γνωρίσαμε  μέσα από την παρουσίαση της συναδέλφου Γιάννας Κρίτσκα που πήραμε από το διαδίκτυο και την ευχαριστούμε!

25 H ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΗΡΩΕΣ

Αναφερθήκαμε και σχολιάσαμε την ενδυμασία της εποχής εκείνης. Κάποια παιδιά μας παρουσίασαν  την παραδοσιακή στολή που είχαν στο σπίτι τους. Ακούσαμε και τραγουδήσαμε  τραγούδια όπως ο Θούριος ,να τανε το 21 ……..

Εργασίες σχετικές με τη στολή του τσολιά.

Στις 24 Μαρτίου κάναμε τη διαδικτυακά τη γιορτούλα μας και τα δυο τμήματα μαζί. Τα νήπια μας είπαν τα ποιήματα τους ,τραγούδησαν  και χόρεψαν σε παραδοσιακούς ρυθμούς. Καμαρώσαμε και χειροκροτήσαμε τα παιδιά μας!

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

 

Αφιερώνουμε σε  όλους  σας το παρακάτω βιντεάκι……..

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Παράταση των εγγραφών στο νηπιαγωγείο.

Μαρ 202121

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Βαθμός Ασφαλείας:

Να διατηρηθεί μέχρι:

Βαθμός Προτεραιότητας: ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

 

ΘΕΜΑ : «Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος

2021-22»

 

Σχετ.: 1) η με αρ. πρωτ. Φ.6/22510/Δ1/25-02-2021 (ΑΔΑ ΨΥ9846ΜΤΛΗ-ΟΣΜ) εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022»

2) η με αρ. πρωτ. Φ.6/22511/Δ1/25-02-2021 (ΑΔΑ 6ΩΗ346ΜΤΛΗ-7Ν7) εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-2022»

 

Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών και λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικά δύσκολες υγειονομικές συνθήκες λόγω του κορωνοϊού – covid 19, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-22, παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021.

 

Εντυπώσεις από την Καθαρή Δευτέρα. Καλή Σαρακοστή!

Μαρ 202120

Tις εντυπώσεις τους από την Καθαρή Δευτέρα και το πέταγμα του χαρταετού συζητήσαμε εξ αποστάσεως   με τους  μαθητές μας.

 

 

Ακούσαμε και τραγουδήσαμε  το τραγούδι  της κυρά Σαρακοστής  από το διαδίκτυο……

 

Μιλήσαμε για το έθιμο της Σαρακοστής ,τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα και εξηγήσαμε πως θα χρησιμοποιήσουμε την κατασκευή μας .Κάποια νήπια την ζωγράφισαν ή την κατασκεύασαν με χαρτί, χαρτόνι ή κολλάζ  ή  όπως μπορούσε ο καθένας……

Σας παραθέτουμε τις εργασίες των παιδιών……

 

Αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων και οδηγίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Μαρ 202114

Χαιρόμαστε το καρναβάλι και το αποχαιρετούμε….

Μαρ 202114

Συνεχίζουμε τις δραστηριότητες μας σχετικά με το καρναβάλι : παραμύθια της αποκριας (αποκριά στο δάσος ,ο Αρλεκίνος )τα έθιμα ,τα τραγούδια, τις μεταμφιέσεις,το χορό  και το κέφι….

Φτιάξαμε κλόουν για να διακοσμήσουμε το σχολείο μας…

Τα ζωάκια πάντα μας δίνουν το έναυσμα για παιχνίδι -δραματοποίηση…..

‘Ετοιμες οι μάσκες…….

Αναφορά στο έθιμο της Καθαρής Δευτέρας -χαρταετός…..Τους κόβουμε και τους διακοσμούμε…..

 

Το γαϊτανάκι  επανήλθε στην τάξη για να το γνωρίσουμε και να το χορέψουμε……

Παραδοσιακό τραγούδι :πως το τρίβουν το πιπέρι…….

Στη συνέχεια καθίσαμε κι απολαύσαμε το  ατομικό ταπεράκι του πάρτυ που ετοίμασε η μανούλα…….

και του χρόνου καλύτερα!!!

Καλό τριήμερο σε όλους!

ΚΑΛΗ  ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ !

Καλώς ήρθες Μάρτη με το καρναβάλι!

Μαρ 20214

Ο χρόνος κυλά πολύ γρήγορα, το Τριώδιο τρέχει κι εμείς τη δεύτερη βδομάδα του Τριωδίου καλωσορίζουμε το Μάρτιο , το καρναβάλι και προετοιμαζόμαστε για την Τσικνοπέμπτη. Το κλαδί της ανθισμένης αμυγδαλιάς, κάποια άνθη και λουλουδάκια  που μας έφεραν τα παιδιά μας έδωσαν την αφόρμηση να μιλήσουμε για την αλλαγή της εποχής.

Φορέσαμε τα μαρτάκια μας, είπαμε τις παροιμίες μας, το μύθο του Μάρτη  και τον φτιάξαμε με τα δυο του πρόσωπα: πότε  κλαίει, πότε γελάει…………..

 

” Μάρτης είναι χάδια κάνει, πότε κλαίει και πότε γελάει…”

Ακούσαμε το πολύ όμορφο τραγούδι: τα κάλαντα της Άνοιξης

Συνεχίζουμε με τη  θεματική ενότητα: καρναβάλι

Τα νήπια χρωμάτισαν αποκριάτικες φιγούρες  που διακόσμησαν την τάξη μας.

Για την Τσικνοπέμπτη ετοιμάσαμε τα στέμματα για τις πριγκίπισσες ,τα καπέλα για τους ιππότες, ακούσαμε σχετική μουσική, κινηθήκαμε σε ρυθμούς ιπποτών που βρήκαμε στο διαδίκτυο αλλά και σε σύγχρονους.

 

 

και του χρόνου καλύτερα…………………………

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22

Φεβ 202127

 

                ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε

με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία

Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της

Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου του ως άνω

ΠΔ.

Η υποβολή των αιτήσεων-Υπεύθυνων Δηλώσεων εγγραφών της περ. α της παρ. 4 μπορεί να γίνεται και

με ηλεκτρονικά μέσα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην διάταξη 4Α του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

Συγκεκριμένα οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος

2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής,

σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και

Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην

ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2021-2022, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2016 και το 2017 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου

1566/1985 (Α 167), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 34 του ν. 4704/2020 (Α 133) η φοίτηση των

νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της

χώρας.

Τα όρια του Νηπιαγωγείου μας είναι:

Από  Βασιλέως Γεωργίου(αριστερά κατά τη φορά εισόδου προς την πόλη) – Γ.Κατσάνη(αριστερά κατά την κάθοδο ως το κέντρο Υγείας) – Αλεξίδη (αριστερά κατά την κάθοδο προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό) –Χορτερό και Αχλαδοχώρι (σε περίπτωση αναστολής).

 

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα δια λειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, Θα ισχύουν τα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/loimoxi-apo-to-neo-koronoio-covid-19-odigies-profylaxis-gia-to-koino/ & https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

  Παρακαλούνται, οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών που θα εγγραφούν στο νηπιαγωγείο μας να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το νηπιαγωγείο  πριν το επισκεφθούν.

Για την διευκόλυνσή σας δείτε Οδηγίες χρήσης στον παρακάτω υπερσύνδεσμο :

   Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 12.00 έως 13.00).

Στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ: 2323023246

mail: mail@3nip-sidir.ser.sch.gr

Διεύθυνση: 27ης Ιουνίου 64Β

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Ευαγγελία Βίσκα.

 

 

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ο καιρός στο Σιδηρόκαστρο

Ο καιρός στο Σιδηρόκαστρο

Γέροντας Παΐσιος

Γέροντας Παΐσιος

Ιστορικό

Translate

European SchoolRadio Logo
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

 

Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.

Μαθητόκοσμος Σερρών 2023

ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟΣ

Ο Μαύρος Βράχος και τα μυστικά του

Ο Μαύρος Βράχος και τα μυστικά του

Παρέλαση 25η Μαρτίου

παρέλαση

Μίλα τώρα

Μίλα  τώρα

Όπου υπάρχει αγάπη

Όπου  υπάρχει  αγάπη

Μέρες αγάπης

ΧΑΡΑΣ

1821-2021 200 χρόνια μετά την επανάσταση

 1821-2021 200 χρόνια μετά την επανάσταση

Εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια

Εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Θέλουμε ειρήνη

Θέλουμε ειρήνη

Το άναμμα του δένδρου 2018

Το άναμμα του δένδρου 2018

25η Μαρτίου χορός νηπίων

25η Μαρτίου χορός νηπίων

Μαθητόκοσμος Σερρών 2015

Μαθητόκοσμος Σερρών 2015

Μαθητόκοσμος 2014

Μαθητόκοσμος 2014

Το αμπέλι ο τρύγος και τα προϊόντα του

Το αμπέλι ο τρύγος και τα προϊόντα του

Οι μέρες της εβδομάδας.

Οι μέρες της εβδομάδας.

Ο Κυκλούλης

Ο Κυκλούλης

Παγκόσμιο πρωτάθλημα Batmindon στο Σιδηρόκαστρο

Παγκόσμιο  πρωτάθλημα Batmindon στο Σιδηρόκαστρο

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Ο μικρός αναγνώστης

Ο μικρός αναγνώστης

Μικρά παιδιά

Μικρά παιδιά

Κυκλοφορώ με τον ταξάκη

Κυκλοφορώ με τον ταξάκη

Ο.Α.Σ.Π.

Ο.Α.Σ.Π.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων