- Να ενημερωθούν για τα δικαιώματα τους για προστασία στο διαδίκτυο.
- Να αναγνωρίζουν τις περιπτώσεις όπου είναι απαραίτητη η συμβουλή ενός έμπιστου ενήλικα.
- Να αποκτήσουν ενεργητική στάση σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο.
- Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα στο διαδίκτυο
- Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.
Συζητήσαμε για τον όρο διαδίκτυο -Ίντερνετ που ήταν γνωστός ως όρος στα περισσότερα παιδιά, για Διαβάσαμε το βιβλίο ο Ιντερνετούλης στην παρέα μας το οποίο μας βοήθησε να κατανοήσουμε τι είναι το Διαδίκτυο τα θετικά και τα αρνητικά του διαδικτύου. Επίσης μάθαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι : ήρθε στην παρέα μας ο Τούλης ,ο Ιντερνετούλης……και στη συνέχεια αποφασίσαμε να κατασκευάσαμε τον δικό μας Ιντερνετούλη!
‘Ενα βιντεάκι που είχαμε δημιουργήσει προηγούμενο σχολικό έτος μας έδωσε την αφόρμηση να σχολιάσαμε την αγαπημένη δραστηριότητα των παιδιών: τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό με αυτά.
Διαβάσαμε τα παρακάτω βιβλία
Αξιοποιήσαμε το πλούσιο υλικό για το νηπιαγωγείο από το safe internet 4kids(βίντεο, παρουσιάσεις, αφίσες, παζλ…..)
https://saferinternet4kids.gr/
ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Τα παιδιά δημιούργησαν αυτοσχέδιες συσκευές που χρησιμοποιούν (κινητά, τάμπλετ, λαπ τοπ.Η/Υ ) με ευρηματικότητα και μεράκι………….
Αφού φωτογραφηθήκαμε ως σέρφερ και ετοιμάσαμε την ιστιοσανίδα μας δημιουργήσαμε την ομαδική εργασία με τίτλο : ΣΕΡΦΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Τέλος συμμετείχαμε στη διαδικτυακή εκδήλωση στις 8 Φεβρουαρίου του Ενιαίου Διαπεριφερειακού Δικτύου για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Αφήστε μια απάντηση