Αγαπάμε κουκλοθέατρο!

Ευχαριστούμε πολύ τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Θωμά Ρετσιάνη για την
ευγενική προσφορά του Δήμου Λάρισας να παρακολουθήσουμε δωρεάν την
παράσταση του Δημοτικού Κουκλοθίασου Τιριτόμπα: «Η Μάγισσα
Μαχλεμπίτσα».

1   2

Παρουσίαση για τη Υγιεινή Διατροφή

Στο νηπιαγωγείο μας ,κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά,
ασχοληθήκαμε με τη υγιεινή διατροφή και την άσκηση(μέσα από τα
Εργαστήρια Δεξιοτήτων) και καθημερινά ενημερώνουμε τους μαθητές
μας για πρακτικές προστασίας της υγείας (όπως το καλό πλύσιμο των
χεριών).
Οι Επισκέπτριες Υγείας του Κέντρου Υγείας Τυρνάβου, κυρίες Χατζή
Ευδοξία και Ζηκοπούλου Φανή, με χαρά ανταποκρίθηκαν στην
πρόσκλησή μας και ήρθαν στο νηπιαγωγείο, όπου και παρουσίασαν
χρήσιμες πληροφορίες σχετικές με τη διατροφική αγωγή και την καλή
υγεία. Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και παιχνίδια διάδρασης με τα
παιδιά, πέρασαν με ευχάριστο τρόπο σωστά μηνύματα για τη φροντίδα
της υγείας μας.

24   23

Τσικνοπέμπτη και…ζωγραφική!

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη με χορούς,
τραγούδια αλλά και με πολλή ζωγραφική!
Οι μαθητές μας, που αγαπούν πολύ τη ζωγραφική, μεταμφιέστηκαν σε
μικρούς ζωγράφους και ως μεγάλοι δημιουργοί που είναι,
αναπαρήγαγαν το έργο του Piet Mondrian: «Σύνθεση με κόκκινο,
κίτρινο, μπλε!»
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας,
για τα σουβλάκια που προσέφερε στους μαθητές μας.

21 22

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25

Αγαπητοί γονείς,

οι ηλεκτρονικές εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό  έτος 2024-2025 γίνονται από 1 έως 20 Μαρτίου  2024.  Εγγράφονται  για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες με έτος γέννησης το 2020Για τα παιδιά που είναι ήδη  εγγεγραμμένα (με έτος γέννησης 2019), η εγγραφή τους  ανανεώνεται αυτόματα στο σύστημα.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ.6 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017(Α΄109).

Οι πληροφορίες θα δίνονται καθημερινά από τις 12:15-13:00 μ.μ.   Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2410593061.  Αν υπάρχει αδυναμία χρήσης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας  η αίτηση εγγραφής μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο νηπιαγωγείο αφού προηγουμένως  επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου.

Τα χωροταξικά όρια του 3ου Νηπιαγωγείου Γιάννουλης θα τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://dipe.lar.sch.gr/%CF%87%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AE-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%AC/

ΑΑΑ

Τα χωροταξικά όρια του 3ου Νηπιαγωγείου Γιάννουλης περικλείονται στο κόκκινο πλαίσιο.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

     ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Γνωρίζουμε τα συναισθήματά μας

Με την κοινωνική λειτουργό του νηπιαγωγείου μας ,κ.Γεωργία
Ανατολιώτη, τα παιδιά γνωρίζουν κάθε εβδομάδα, μέσα από
παραμύθια, εικόνες και παιχνίδια, τον μαγικό κόσμο των
συναισθημάτων!  Με αφόρμηση ένα κείμενο της παιδικής λογοτεχνίας,
μαθαίνουν για τα συναισθήματά τους, την ανάγκη έκφρασής τους,
καθώς και τρόπους διαχείρισης των αρνητικών συναισθημάτων.
16

Γνωρίζοντας το συναίσθημα του θυμού, με το παραμύθι: «Όταν θυμώνω», των Spelman
και Cote, τα παιδιά εξέφρασαν το καθένα, τη δική του άποψη για τη διαχείρισή του.

17

Στη συνέχεια ακολούθησε παράδειγμα με βιωματικό τρόπο (το θυμωμένο βάζο).

18

Τέλος ψάξαμε στο διαδίκτυο, βρήκαμε εικόνες και δημιουργήσαμε την δική μας αφίσα
(infographick) για την τάξη, η οποία περιέχει τους τρόπους που προτείνουν τα παιδιά για
την διαχείριση του θυμού.

19

20

Ευχαριστήρια

Ευχαριστούμε θερμά το Ίδρυμα Μελά για το έμπρακτο ενδιαφέρον και την προσφορά στο
νηπιαγωγείο μας εξοπλισμού, απαραίτητου για την οργάνωση των τάξεων.

1 2 3

4 5  7

Ευχαριστούμε επίσης θερμά, τον oργανισμό ΑHEPA για την στήριξή του και την άμεση,
γεμάτη αλληλεγγύη και ενσυναίσθηση, ανταπόκρισή του-στις ανάγκες του νηπιαγωγείου
μας.

15  13

3 1

 

Άσκηση σεισμού

Το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε τη 2η άσκηση σεισμού. Προηγήθηκε ενημέρωση των
παιδιών σχετικά με αυτό το φαινόμενο και ακολούθησε συζήτηση, ώστε να λυθούν φόβοι
και απορίες τους.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε
σε περίπτωση σεισμού.

10

11

12

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ. Σσσς! Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Τι συμβαίνει όταν χρειαστεί να λείψουν οι φίλοι μας; Μένουμε μόνοι ή κάνουμε
καινούργιους φίλους; Στο ερώτημα αυτό απαντά με πολύ όμορφο τρόπο το παραμύθι: «Τι
θα κάνω χωρίς εσένα;»

31

Τα παιδιά ζωγραφίζουν εικόνες του παραμυθιού

32

Βάζουν σε σωστή χρονολογική σειρά τις εικόνες του παραμυθιού.

33

Οι αρκουδίτσες, όπως και οι δικοί μας ντεντέκτιβ της διατροφής, έπεσαν σε
χειμερία νάρκη(χειμέριο ύπνο), λόγω του χειμώνα.

 

41

Τα παιδιά εμπνέονται και δημιουργούν τα δικά τους έργα τέχνης για τη χειμερία νάρκη

 

 

42

Τα παιδιά δημιουργούν ένα δάσος που έχει για δέντρα, τα χεράκια τους, για να ζήσουν τα
ζωάκια το χειμώνα.

311

Διαχωρίζουν ποια ζώα πέφτουν σε χειμέρια νάρκη και ποια όχι

312

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΡΟΥΧΑ
Μάθαμε για τα ρούχα του χειμώνα και κατασκευάσαμε τις ντουλάπες τους

313

ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ
Φτιάξαμε όμορφα χιονανθρωπάκια!

314

2

1

315

 

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
«Παίξαμε» το τραγούδι του χειμώνα: «Ααα, αρχίζει η παγωνιά», σε όμορφα αυτοσχέδια
πιανάκια!

316

ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ
«Του Γενάρη το φεγγάρι μοιάζει με μαργαριτάρι»
Δημιουργήσαμε έργα τέχνης για την πανσέληνο του Ιανουαρίου.

317

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΉ ΜΟΥ

Αυτός είναι ο τίτλος από το 2 ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων μας για τη φετινή χρονιά.
(Θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ/Υποενότητα: Συμπερίληψη,
αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα)
Τι συμβαίνει όταν όλα πάνε στραβά; Μπορούμε όλοι να είμαστε χρήσιμοι σε κάτι;
Το παραμύθι: « Μια ανάποδη μέρα» μας βοηθά να καταλάβουμε ότι όλοι μας έχουμε κάτι
ξεχωριστό, που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς!

21

«Όλοι έχουν κάτι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ!» Τα παιδιά αναφέρουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάποιων
ζώων.

22

Μπορούμε να είμαστε καλοί σε όλα;Tι συμβαίνει όταν δεν τα καταφέρνουμε σε κάτι; Θα
πρέπει να στεναχωριόμαστε και να απογοητευόμαστε ή όχι; Την απάντηση δίνει το
παραμύθι: «Ο βάτραχος είναι βάτραχος»

23

10 11 1

12 1 13

20 21 1

Τα παιδιά μοιράζονται με την ομάδα κάτι που τους αρέσει στον εαυτό τους και στη
συνέχεια, αναγνωρίζουν θετικά στους άλλους.

5

22 1

25

23 1

Παρατηρούμε έργα διάσημων ζωγράφων και διαπιστώνουμε πως είναι όλα τόσο διαφορετικά, αλλά και τόσο μοναδικά. Εκφραζόμαστε και ζωγραφίζουμε με τον δικό μας τρόπο ! Φτιάχνουμε τα δικά μας μοναδικά έργα τέχνης !

28

24 1 25 1

26 27

Εννοείται πως ο αλληλοσεβασμός προϋποθέτει να σεβόμαστε και να τηρούμε τους κανόνες στην τάξη μας !

16 17

Τελικά είμαστε όλοι κομμάτια ενός μεγάλου παζλ ! Όχι διαφορετικοί, απλά μοναδικοί !

18

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Με τον ερχομό της νέας χρονιάς, συνεχίζουν να φτάνουν στο νηπιαγωγείο μας αποστολές
αγάπης και βοήθειας.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κ.Γωγώ Κολλάρου (νηπιαγωγό) για τα πολύ ωραία βιβλία
που μας έστειλε, καθώς και την κ.Άρτεμις Παπαδημητρίου, Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60,
που μέσω της Δράσης για τη Θεσσαλία (Action for Thessaly), βοήθησε να έρθουν στο
νηπιαγωγείο μας χρήσιμα εκπαιδευτικά παιχνίδια και βιβλία. Η χαρά μας είναι τεράστια,
ειδικά για τα βιβλία που δεχθήκαμε, μιας και σύντομα ξεκινάμε τη λειτουργία της
δανειστικής βιβλιοθήκης με πολλά όμορφα βιβλία που σίγουρα θα αγαπήσουν οι μικροί
μαθητές μας!

11  12

Επίσης ευχαριστούμε πολύ το 20ο Νηπιαγωγείο Καβάλας για τα κρεβατάκια που μας χάρισε για την μεσημεριανή μας ξεκούραση στο ολοήμερο

1 1 2 1 3 1