ENAΣ ΔΡΑΚΟΣ ΜΕ ΓΥΑΛΙΑ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΝΕΡΑ: Παρουσίαση Προγράμματος

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Μαμάδες του Κόσμου

Αυτή η εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στις μαμάδες του κόσμου. Οργανώθηκε μια έκθεση φωτογραφίας από την εξαιρετική δασκάλα στο σχολείο μας, την κ. Κούλα Κωνσταντινίδου, και εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία και εμείς.
 
Μαμάδες του κόσμου λοιπόν….
Της μετανάστευσης,
 
Μαμάδες της Αντίστασης, 
της προσφυγιάς, 
της εκκλησίας,
 της τέχνης, 
του κόσμου.
 
Αρχικά, παρατηρήσαμε τις εικόνες στον υπολογιστή,και τις δώσαμε τον δικό μας τίτλο.
Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε την έκθεση και έπρεπε να βρούμε τα έργα που είχαμε επιλέξει από τον υπολογιστή. Το κάθε παιδί εντόπιζε τον πίνακά του και κολλούσε τους τίτλους που είχαμε δώσει.
 Άραγε συμπέπτουν αυτοί με τους πραγματικούς τίτλους των έργων;
 
 
 
Δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα για όλες τις μαμάδες 
και φυσικά ετοιμάσαμε τα δωράκια μας για τη γιορτή της μητέρας.
 
Τέλος, παίξαμε με το Beebot και τα έργα τέχνης. 
Το κάθε παιδί επέλεγε έναν τίτλο και καθοδηγούσε το Beebot στην αντίστοιχη εικόνα.
 
Xρόνια πολλά μανούλες!!!!
Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ | Γράψτε σχόλιο

Υιοθεσία Μνημείου στο Νηπιαγωγείο Όσσας

Τα νήπια της Όσσας εδώ και ένα χρόνο υιοθέτησαν το μνημείο του χωριού τους, την Οικία «Χατζή Χατζηχριστάκη» και επιδιώκουν μέσα από τις δράσεις τους να ευαισθητοποιήσουν την κοινωνία και να σώσουν το μνημείο το οποίο απειλείται από κατάρρευση.

Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων σήμερα, 18 Απριλίου, και τα παιδιά σκέφτηκαν ότι αφού γιορτάζει το μνημείο τους, πρέπει να το επισκεφθούν και να βρουν μια λύση. Σχεδίασαν αφίσες και πλακάτ και αποφάσισαν να κάνουν διαδήλωση στο χωριό, ώστε να τους ακούσουν οι μεγάλοι.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ «ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ»

Επίσης έγραψαν μια επιστολή την οποία απέστειλαν ηλεκτρονικά στο Δήμαρχο Λαγκαδά, ζητώντας του να τους βοηθήσει στην αποκατάσταση και υποστήλωση του μνημείου. Κατά την  επίσκεψη των παιδιών στο χώρο του μνημείου,  τα παιδιά διαπίστωσαν τον κίνδυνο που διατρέχουν και οι περαστικοί, από την κατάρρευση της στέγης…

Τοιχοκόλλησαν την αφίσα και την επιστολή, και φυσικά άφησαν μερικά λουλούδια, για να ομορφύνουν την αποκρουστική πρόσοψη.

Όλοι εσείς οι μεγάλοι, μας ακούτε;;; ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!!!

Με μεγάλη μας χαρά, ενημερωθήκαμε πως η δράση μας έχει κινητοποιήσει την ευρύτερη κοινωνία.

Eρωτήματα βουλευτών στη Βουλή

 

Aπάντηση του αρμόδιου Υπουργείου

 

 

 

 
Η Εκπομπή Ενημέρωση της ΕΡΤ3 έκανε αφιέρωμα στη δράση μας.
 
Διάφορα Ιστολόγια Ενημέρωσης και η Εφημερίδα ThessNews  δημοσίευσαν σχετικά άρθρα.

 

 

 

 
Κατηγορίες: e-Twinning, ΜΝΗΜΕΙΑ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου «Κάντο να ακουστεί 2018» στο Νηπιαγωγείο Όσσας

Το Νηπιαγωγείο Όσσας απέσπασε το 1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου «Κάν’το να ακουστεί 2018 » για το ραδιοφωνικό του μήνυμα «Γέρασα και με Παράτησαν».

Η τελετή Βράβευσης έγινε στα Τρίκαλα στις 16 Μαρτίου 2018 παρουσία του Υφυπουργού Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη.

Κατηγορίες: ΜΝΗΜΕΙΑ | Γράψτε σχόλιο

Tα γενέθλια του δράκου μας Καρδένιου

Στα πλαίσια του eTwinning έργου μας, τις Απόκριες ο δράκος μας είχε γενέθλια. Γινόταν 200 ετών. Οι προετοιμασίες πολλές. Προσκλήσεις, φαγητά, τούρτα και φυσικά πάρτυ όλων των σχολείων μαζί με τηλεδιάσκεψη.
 
Την τούρτα την ετοιμάσαμε μαζί με τα παιδιά. Ήθελαν να είναι κάστρο. Αφού λοιπόν ψάξαμε διάφορες τούρτες στο pinterest, καταλήξαμε.

 

 

 
Οι γονείς έφεραν γλυκίσματα για τον μπουφέ με θέμα το έργο μας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Όλες τις δημιουργίες, μπορείτε να τις δείτε εδώ.

 
Όταν ήρθε η ώρα, όλα τα σχολεία συνδεθήκαμε με τηλεδιάσκεψη και τραγουδήσαμε το τραγούδι των γενεθλίων στο δράκο μας, τον Καρδένιο.
Τέλος, χορέψαμε, φάγαμε και γράψαμε τις ευχές μας στο βιβλίο ευχών του Καρδένιου μας.
Book titled 'It's my Birthday'Read this free book made on StoryJumper!function(){function d(){«undefined»==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=»https:»==document.location.protocol?»https:»:»http:»;if(«undefined»==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(«script»),c=10;b.src=a+»//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js»,document.getElementsByTagName(«head»)[0].appendChild(b),e()}}();
 

https://www.storyjumper.com/book/showframe/49639056/It-s-my-Birthday#page/1

Κατηγορίες: e-Twinning | Γράψτε σχόλιο

Δράση ευαισθητοποίησης για τις λίμνες

«Κυρία, σήμερα ήταν μια υπέροχη μέρα με όλα αυτά που κάναμε…!!!»

Συνεχίζοντας τις δράσεις του eTwinning προγράμματος «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά», εκμεταλλευτήκαμε την επικαιρότητα και την είδηση που ακούσαμε ότι βρέθηκαν νεκρά ψάρια στη λίμνη Κάρλα. 

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

 Προσάρμοσα την είδηση με  τα δεδομένα του έργου και με τις περιπέτειες του δράκου. Ο δράκος πήγε να κολυμπήσει στη λίμνη, και αυτό ήταν το θέαμα που αντίκρισε. Ζητά από τα παιδιά βοήθεια.
 Συζητήσαμε για το περιστατικό και ψάξαμε στο χάρτη μας να δούμε που βρίσκεται η λίμνη Κάρλα.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ

 



 Διαπιστώσαμε ότι εκεί βρίσκεται το βασίλειο των Λεμονιών και οι φίλοι μας από το 4ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας Βόλου. Έτσι, αποφασίσαμε να τους πάρουμε τηλέφωνο και να τους ρωτήσουμε τι συνέβη. 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 Βρήκαμε το τηλέφωνο στο Ίντερνετ και στη συνέχεια καλέσαμε την κυρία Αποστολία. Ζητήσαμε πληροφορίες, όμως εκείνη δεν γνώριζε τι είχε συμβεί. 


ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Έτσι αναζητήσαμε στις ειδήσεις περισσότερες πληροφορίες.

Πληκτρολογήσαμε το όνομα της Λίμνης Κάρλας στην αναζήτηση του Google και ψάξαμε για βίντεο, τα οποία και παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερη προσοχή. 

 

 

 
Μάθαμε λοιπόν ότι κάποιοι με ένα βυτίο άδειασαν λύματα στο κανάλι που επικοινωνεί με τη λίμνη, και ότι οι περιβαλλοντολόγοι συνέλεξαν τα ψάρια και θα κάνουν αναλύσεις για να δουν από τι δηλητηριάστηκαν.

 

Επίσης ανακαλύψαμε ότι σε πολλές λίμνες της χώρας μας έγινε το ίδιο πράγμα… Tα ψάρια δηλητηριάστηκαν από ασυνείδητους που πέταξαν λύματα στη λίμνη…

 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΩΝ

Κάτι πρέπει να κάνουμε!!!
«Κυρία να γράψουμε να σώσουν οι άνθρωποι τα ψάρια»

«Να φτιάξουμε και ένα βίντεο που θα είμαστε τα ψάρια και θα πιούμε το δηλητηριασμένο νερό. «
«Να φτιάξουμε και στολές ψαριών»
Η κυρία φυσικά και δεν χαλάει χατήρι…

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Με χρωματιστά κάνσον φτιάξαμε τις στολές

 

Γράψαμε και τα μηνύματα της αφίσας μας και ξεκινήσαμε το παιχνίδι.
Τα ψάρια κολυμπούν στη λίμνη, όταν κάποιο βυτίο πλησιάζει και αδειάζει τα λήμματα. Τα ψάρια σιγά σιγά δηλητηριάζονται και ψοφούν…

 

 

ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΨΑΡΙΑ… Η ΛΙΜΝΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ!!!!

 

Κατηγορίες: e-Twinning | Γράψτε σχόλιο

Το τραγούδι του Δράκου

Έχετε ακούσει για έναν δράκο που έχασε τα γυαλιά του και προσπαθούν 420 παιδιά από όλη την Ελλάδα να τον βοηθήσουν;;;; Αυτός είναι ο Καρδένιος μας και δεν υπάρχει μέρος και τόπος που δεν τον άκουσαν!!! Κάνε και συ να ακουστεί το τραγούδι του ΔΡΑΚΟΥ μπαίνοντας στον παρακάτω σύνδεσμο. Είναι το νούμερο 3 στη λίστα – Ένας Δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά!!!! Άκουσε το τραγούδι!! Θα εμφανιστεί μία καρδούλα! Πάτησέ την να κοκκινίσει!!! Είναι η θετική σου ψήφος !!!
Κατηγορίες: e-Twinning | Γράψτε σχόλιο

Το ραδιοφωνικό μήνυμα των νηπίων

Oikia Xatzi – Xatzixristaki: Gerasa kai me paratisan

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου της Όσσας, εδώ και ένα χρόνο,
«υιοθέτησαν» ένα μνημείο του χωριού τους, το οποίο κινδυνεύει από κατάρρευση!
Την παραδοσιακή και διατηρητέα οικία Χατζή-Χατζηχριστάκη, στην Κάτω Αγορά της
Όσσας, μοναδικό δείγμα της νεώτερης αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της Μακεδονίας
του 19ου αιώνα. Υπάρχει έτοιμη μελέτη για την αναστήλωση, αλλά όχι η χρηματοδότηση.

 

Τα νήπια, λαμβάνοντας το ρόλο του ενεργού πολίτη, οργάνωσαν
ολόκληρη εκστρατεία πληροφόρησης της ευρύτερης κοινωνίας με αφίσες, επιστολή
και συνάντηση με το Δήμαρχο της περιοχής, άρθρα σε διαδικτυακούς τόπους, και
τώρα με το συγκεκριμένο ραδιοφωνικό μήνυμα. Ας βοηθήσουμε όλοι να ακουστεί η
φωνή της Μοναδικής Μακεδονικής Οικίας Χατζή Χατζηχριστάκη της Όσσας, και να
βρεθεί χρηματοδότηση για την αναστήλωσή της.

Το μήνυμα των παιδιών συμμετέχει στον Διαγωνισμό Μαθητικού Ραδιοφώνου «Κάν’το να ακουστεί 2018».
Για τη δράση μας έγραψαν αρκετά ιστολόγια, καθώς και η εφημερίδα THESSNEWS.
http://www.thessnews.gr/article/72883/to-sygkinitiko-minyma-apo-ta-paidia-tou-nipiagogeiou-tis-ossas-gia-ti-diasosi-tis-oikias-chatzi-chatzichristaki 
Κατηγορίες: ΜΝΗΜΕΙΑ | Γράψτε σχόλιο

ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΦΛΑΜΙΝΓΚΟ

Σε μια προσπάθεια να συνδυάσουμε τα δύο προγράμματα, της λίμνης και της τέχνης, ασχοληθήκαμε σήμερα με την τέχνη, δημιουργώντας φλαμίνγκο.

Τα υλικά καθημερινά και η τεχνική πανεύκολη…
Αρχικά κολλάμε με ατλακόλ γκοφρέ και βελουτέ ροζ χαρτάκια. 
 
Στη συνέχεια βάφουμε το φόντο και προσθέτουμε τις πιτσιλιές με διάφορα παλιά μανό. 
Για ματάκι κολλήσαμε αυτοκόλλητα ντοσιέ.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν που γίναμε για μια μέρα καλλιτέχνες…

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ζυγίζουμε….

Η πρώτη αποστολή του προγράμματος STEM το οποίο υλοποιούμε ήταν να φτιάξουν τα παιδιά στο σπίτι αυτοσχέδιες ζυγαριές, ώστε να συγκρίνουμε το βάρος των φασολιών με άλλα αντικείμενα.

Αρχικά κάναμε μετρήσεις με διάφορα αντικείμενα της τάξης και καταγράψαμε τα αποτελέσματά μας.

Στη συνέχεια, τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν με τους γονείς τους αυτοσχέδιες ζηγαριές και να τις παρουσιάσουν στην ολομέλεια.

Oι ζυγαριές που κατασκεύασαν τα παιδιά ήταν ευφάνταστες και εντυπωσιακές. Χρησιμοποιώντας λοιπόν πλέον ο καθένας τη ζυγαριά του, πειραματιστήκαμε και παίξαμε το παιχνίδι που σχεδίασα στη σελίδα learningapps

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Το Νηπιαγωγείο Όσσας σε πιλοτικό πρόγραμμα Ρομποτικής

Μια νέα χρονιά ξεκινά και μας βρίσκει ανάμεσα στα 23 Νηπιαγωγεία που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν σε καινοτόμο πρόγραμμα ρομποτικής και STEM. Στα σχολεία θα δοθούν Beebots για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων

 

Προϋποθέσεις

  1. Να εγγράψουμε ένα έργο eTwinning
  2. Να ενημερώνουμε την πλατφόρμα ανά δίμηνο
  3. Να υποβάλλουμε αίτηση για ετικέτα ποιότητας

Το έργο μας
«O Tζακ, η φασολιά και ένα Beebot: Δραστηριότητες STEM στο Νηπιαγωγείο» είναι το έργο με το οποίο θα ερευνησουμε με τα παιδιά θέματα ρομποτικής και φυσικών επιστημών. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και ελπίζουμε ο ίδιος ενθουσιασμός να περάσει και στα παιδιά. Μπορείτε να παρακολουθείτε τη δουλειά μας στην πλατφόρμα του eTwinning https://live.etwinning.net/projects/project/162573

Καλή μας επιτυχία

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Χριστουγεννιάτικες Κατασκευές στο Νηπιαγωγείο

Oι Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες είναι πυρετώδεις!!!
Και εδώ είναι μερικές από τις εργασίες μας.
 
Ημερολόγια Δεκεμβρίου: Κόβουμε και κολλάμε
Κάθε μέρα κολλάμε και ένα αυτοκόλλητο

 

Κάθε μέρα κόβουμε ένα σκαλάκι.
 
Φάτνη από κουτί γάλακτος
 
Δεντράκια με γλωσσοπίεστρα

 

 
Στολίδια βιτρό με φελλό
Το φύλλο για ζωγραφική υπάρχει εδώ.
Δεντράκια με παλάμες
 
Κάρτες αγγελάκια
 
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

 

Το γράμμα σχεδίασε η εξαιρετική συνάδελφος και πολύ καλή φίλη Δέσποινα Παρταλά
 

Κάρτα Άγιος Βασίλης με χαρτοπετσέτα και φωτογραφία (ιδέα από Facebook)



Δεντράκια τρισδιάστατα από χαρτόνι

 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ 
ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!!
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Παρατηρώ κι αναρωτιέμαι… παιχνίδι καλλιέργειας προφορικού λόγου

Σήμερα είχαμε την Kouklaki – Day
 
Όλα τα παιδιά έφεραν την αγαπημένη τους κούκλα. Προσπαθώ να δημιουργώ δραστηριότητες καλλιέργειας προφορικού λόγου και να δίνω στα παιδιά ευκαιρίες να εκφραστούν και να περιγράψουν.
Σήμερα λοιπόν, έπρεπε να παρουσιάσουν την κούκλα τους.
 
Στη συνέχεια, φωτογραφίσαμε όλες τις κούκλες και παίξαμε το παιχνίδι » Πρατηρώ και αναρωτιέμαι»
Τα παιδιά παρατηρούσαν τις φωτογραφίες και έπρεπε να επιλέξουν μία εκτός από τη δική τους και να διατυπώσουν ερώτημα με τη λέξη «αναρωτιέμαι»…
 
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Out of Eden Walk στην Όσσα

Ακολουθώντας τα βήματα του Πωλ Σάλοπεκ, στα πλαίσια του προγράμματος Out of Eden Learn, κάναμε μια προσπάθεια να συνδεθούμε με τον τόπο μας. Να αφουγκραστούμε τις ιστοριες που έχει να μας διηγηθεί… Και είναι πολλές…
Προσπαθώντας να καλλιεργήσουμε τις Ρουτίνες σκέψης, με τη φωτογραφική μηχανή στο χέρι, ακολουθήσαμε τα μονοπάτια του χωριού προς το υπό κατάρρευση μνημείο της περιοχής μας. Τα παιδιά έπρεπε να παρατηρήσουν προσεκτικά, να καταγράψουν τις εντυπώσεις τους, να τις συνδέσουν με προηγούμενες εμπειρίες και να διατυπώσουν ερωτήματα…
Η εμπειρία πλούσια, οι εικόνες ανεπανάληπτες και οι ιστορίες πολύ δυνατές…

 

 
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο