Ο εαυτός μου.
Αφού είδαμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη και παρατηρήσαμε τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά
τα αναφέραμε και διαπιστώσαμε ότι ο καθένας μας είναι διαφορετικός.
Παίξαμε διάφορα παιχνίδια με στόχο να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον καθένα από εμάς.
Εδώ ρίχνουμε το ζάρι και μαθαίνουμε τα αγαπημένα πράγματα των φίλων μας.
Εδώ κρύβουμε το πρόσωπο κάποιου κι οι άλλοι μαντεύουν
ποιος από τα παιδιά λείπει.
Φτιάχνουμε και τον εαυτό μας, σε πορτρέτο
αφού τα φτιάξαμε προσπαθήσαμε βλέποντας τα να μαντέψουμε σε ποιον ανήκει το κάθε πορτρέτο
και την επόμενη καλούμε τους γονείς να βρουν το παιδί τους
φτιάξαμε και μία κατασκευή για τον εαυτό μας.
και μια που είμαστε μοναδικοί μάθαμε και τον αριθμό 1















