Με σωστή διατροφή, έχω δύναμη πολλή!!!
Ξεκινήσαμε το θέμα αυτό διαβάζοντας το βιβλίο, Λιχουδέλης το λαίμαργο φιδάκι, της Ι.Κυρίτση -Τζιώτη.
Μας έκανε και αναρωτηθήκαμε , εάν όλα αυτά που έφαγε το φιδάκι ήταν υγιεινά; Τί είχε σαν αποτέλεσμα
που έφαγε τόσο πολύ; Το παραμύθι αυτό μας έκανε και γελάσαμε και το ζωγραφίσαμε, μάλιστα δώσαμε
και συμβουλές στο φιδάκι για το τί είναι καλύτερο να τρώει.
Στη συνέχεια αναλογισθήκαμε από που προέρχονται τα τρόφιμα που τρώμε. Καταλήξαμε ότι τα παίρνουμε
από τη φύση, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, από τη θάλασσα, όπως τα ψάρια και τα θαλασσινά, από τα
ζώα, το κρέας τους και τα προϊόντα τους, όπως αυγά, γάλα. Επίσης τρόφιμα δημιουργούνται και σε μεγάλα
εργοστάσια, που δεν είναι και τόσο υγιεινά.
Στη συνέχεια γνωρίσαμε τις ομάδες τροφίμων
και ταξινομήσαμε τα τρόφιμα που είχαμε στη γωνιά της κουζίνας
στις αντίστοιχες ομάδες.
Στη συνέχεια φτιάξαμε την κα Υγεινούλα στην οποία κολλήσαμε τροφές που μας
κάνουν καλό, γιατί είναι Υγιεινές, όπως φρούτα, λαχνικά, γαλακτομικά.
Επίσης φτιάξαμε τον Λιχουδέλη, τον κακοφαγούλη, που κολλήσαμε τροφές, που δεν
μας ωφελούν.
Φτιάξαμε και το δικό μας μαγαζάκι και αφού βάψαμε τα ράφια, το οργανώσαμε ανάλογα
με τις ομάδες τροφίμων και πηγαίναμε και αγοράζαμε ότι χρειαζόμασταν για να μαγει
ρέψουμε υγιεινά.
Είδαμε και στον υπολογιστή την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής.
και την φτιάξαμε ατομικά.
στη συνέχεια είδαμε στον υπολογιστή ότι τρώμε σε συγκεκριμένες ώρες συγκεκριμένα γεύματα
παίξαμε και το παιχνίδι- παζλ τα γεύματα της ημέρας.
και τα αντιστοιχίσαμε ανάλογα
ζωγραφίσαμε το δικό μας αγαπημένο μεσημεριανό.
τραγουδήσαμε και το τραγούδι στις σαλάτες λέμε ναι…..
και φτιάξαμε και το τσαντάκι μας με το υγιεινό δεκατιανό και παίξαμε με αυτό.
Φτιάξαμε και το δικό μας επιτραπέζιο με θέμα τη σωστή διατροφή που το παίξαμε και πολύ διασκεδάσαμε…
Κάναμε και γυμναστική, αφού χωρίσαμε τις ομάδες των τροφών σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.
Παίξαμε το παιχνίδι του τροχού και με υδατάνθρακες τρέχαμε, ενώ με πρωτεΐνες, σηκώναμε βάρη.
χορέψαμε και το χοντρό μπιζέλι…
και καταλήξαμε στο χρυσό κανόνα, ότι μπορούμε να τρώμε από όλα, με μέτρο.
Επίσης μάθαμε από τη λέξη Διατροφή το γράμμα Δδ, είπαμε λέξεις και το γράψαμε.
Μπορείτε να παίξετε και τα παρακάτω παιχνίδια








































