Κανόνες της τάξης μου
Αφού είδαμε κάποιες συμπεριφορές, συζητήσαμε σχετικά με αυτές και
καταλήξαμε σε ποιες είναι καλές και μας κάνουν χαρούμενους και σε ποιες μας στεναχωρούν
αυτό μας βοήθησε στο να διαμορφώσουμε τους κανόνες της τάξης μας
αφού με κινήσεις του σώματος μιμηθήκαμε κάποιους από αυτούς,
ζωγραφίσαμε αυτόν που άρεσε περισσότερο στον καθένα μας
Φτιάξαμε και συμβόλαιο με το οποίο συμφωνούμε να τους τηρούμε
Επίσης φτιάξαμε το φανάρι τήρησης των κανόνων.
Το πράσινο σημαίνει ότι όλοι θυμόμαστε τους κανόνες και τους τηρούμε.
Το πορτοκαλί ότι κάτι δεν κάνουμε καλά και η κυρία,
μας ξαναθυμίζει τον κανόνα που ξεχάσαμε. Εάν όμως κάποιου το μανταλάκι
κατέβει στο κόκκινο φανάρι, σημαίνει ότι συνεχώς παραβαίνει τον κανόνα και
τότε για να δοθεί λύση πηγαίνουμε στις καρέκλες των συναισθημάτων,
όπου δίνονται οι εξηγήσεις για να λυθεί η παρεξήγηση.















































