ΑΝΟΙΞΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ
Με το πρώτο Μήνα της Άνοιξης την ημέρα που είχαμε εαρινή ισημερία φτιάξαμε στεφάνια της Άνοιξης
και είπαμε τα χελιδονίσματα στο Δημοτικό
Με τον ερχομό του Μάϊου, βγήκαμε έξω μαζέψαμε λουλούδια για να φτιάξουμε το δικό μας πρωτομαγιάτικο
στεφάνι.
Ο Μάιος μας έφερε και τη γιορτή της μητέρας.
Μετά από συζήτηση με τα παιδιά για το ρόλο της μητέρας στη ζωή μας, τα παιδιά ζήτησαν να τις καλέσουμε στο σχολείο μας,
να φτιάξουμε κάτι για να τις κεράσουμε να τους κάνουμε δωράκια και να παίξουμε μαζί τους ευχαριστώντας τες για όσα μας προσφέρουν.
Οι μανούλες ήρθαν, τους είπαμε ποιήματα, τους ευχηθήκαμε, βγήκαμε έξω και παίξαμε και τις κεράσαμε υγιεινό παγωτό από μπανάνες
γιαούρτι και μέλι.
Τις ζωγραφίσαμε και βάλαμε τις μαμάδες να μαντέψουν…
Τους φτιάξαμε κάρτα και τους γράψαμε ευχές.
Τους φτιάξαμε σημειωματάριο για τα ψώνια τους.
τους δώσαμε τα δώρα τους.
και τέλος βγήκαμε έξω στην αυλή μας και παίξαμε.











