Αρχή νέας σχολικής χρονιάς.
Αφού καλωσορίσαμε τα παιδιά στο νηπιαγωγείο μας,
ξεκινήσαμε να γνωριστούμε μα με τί άλλο παρά με πολλά παιχνίδια γνωριμίας!!!
και πήραμε και το δωράκι μας, έναν πίνακα για να γράφουμε…
Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με την ιστορία του Τσέστερ και το μαγικό φιλάκι,
και φτιάξαμε το Τσέστερ
και ζητήσαμε από τις μαμάδες μας να μας δώσουν κι εκείνες το φιλάκι για να το βλέπουμε και να παίρνουμε δύναμη.
Την άλλη μέρα το πρωί θυμηθήκαμε την πλαστελίνη μας.
και αρχίσαμε να γνωρίζουμε την τάξη να οργανώνουμε από κοινού με τα παιδιά τις ¨γωνιές¨ της τάξης μας
καθώς και τον τρόπο που θα πηγαίνουμε σε αυτές χρησιμοποιώντας τα μανταλάκια του ονόματος μας.
Παίξαμε το όνομα μας










