Λαμπαδηδρομία για τα 200 χρόνια από την Σφαγή της Χίου.
Λόγω της επετείου της σφαγής της Χίου, ήρθε και φλόγα στο χωριό μας.
Με χαρά και συγκίνηση ο κόσμος υποδέχθηκε τους λαμπαδηδρόμους.
Παιδιά του Λιθίου άναψαν την φλόγα και παιδιά του σχολείου είπαν ποιήματα.
Ένα πολύ σύντομο λόγο εκφώνησαν ο δάσκαλος και ο πρόεδρος του χωριού.
Ευχόμαστε να έχουμε πάντοτε ΕΙΡΗΝΗ.

