Λαμπαδηδρομία για τα 200 χρόνια από την Σφαγή της Χίου.

Λόγω της επετείου της σφαγής της Χίου, ήρθε και φλόγα στο χωριό μας.

Με χαρά και συγκίνηση ο κόσμος υποδέχθηκε τους λαμπαδηδρόμους.

Παιδιά του Λιθίου  άναψαν την φλόγα και παιδιά του σχολείου είπαν ποιήματα.

Ένα πολύ σύντομο λόγο εκφώνησαν ο δάσκαλος και ο πρόεδρος του χωριού.

 

 

 

pizap 3

 

pizap 4

Ευχόμαστε να έχουμε πάντοτε ΕΙΡΗΝΗ.