Εργαστήριο Δεξιοτήτων 3ο. “Με σωστή Διατροφή έχω δύναμη πολύ!!!”
Ξεκινήσαμε με το παραμύθι ο Λιχουδέλης
και αναρωτηθήκαμε, τί μπορούμε να τρώμε ώστε να
τρεφόμαστε υγιεινά. Επίσης συζητήσαμε τί θα μπορούσε η
μαμά να προσφέρει στο δικό μας πάρτι, που να άρεσε στους φίλους
μας και να είναι και υγιεινό;
Ρωτήσαμε τα παιδιά τί ξέρουν για την Υγιεινή Διατροφή και καταγράψαμε
ότι γνώριζαν ήδη τα παιδιά για το συγκεκριμένο θέμα.
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε σταδιακά τις ομάδες τροφίμων και να
φτιάχνουμε τα σπιτάκια τους με τα τρόφιμα που εντάσσονται σε αυτές.
Επίσης μάθαμε τον αριθμό 5 όσες και οι ομάδες των τροφίμων και
τον φτιάξαμε με τα τουβλάκια μας. Παίξαμε παιχνίδια και στον υπολογιστή.
Αναφερθήκαμε σε υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και τις διαχωρίσαμε.
Φυσικά ξεχωρίσαμε και τα τρόφιμα της κουζίνας μας στις παραπάνω ομάδες
Μάθαμε τα γράμματα Δδ και Ττ και τα φτιάξαμε με το σώμα μας.
Παίζουμε επιτραπέζια όπως τί γίνεται από ….
Φτιάξαμε όμως και τα δικά μας επιτραπέζια. Το ένα ήταν η δική μας Μηλιά
βάζοντας μήλα τόσα όσα μας λέει το ζάρι ή αφαιρώντας μήλα τόσα όσα το
ζάρι.
Το δεύτερο παιχνίδι μας είναι σχετικό με την υγιεινή διατροφή, προχωράμε τόσα τετράγωνα όσα το ζάρι και ανάλογα με τις εντολές που μας τυχαίνουν προχωράμε
ή πηγαίνουμε πίσω κάποια τετράγωνα.
Σταδιακά με όσα μαθαίναμε φτιάχναμε και την δική μας Αφίσα, που θα την χρησιμοποιήσουμε
για να ενημερώσουμε τα παιδιά του Δημοτικού.
Γίναμε μάγειρες
τραγουδήσαμε το τραγούδι
και φτιάξαμε το δικό μας μεσημεριανό..
Παρουσιάσαμε την αφίσα μας στα παιδιά του Δημοτικού εξηγώντας την και μεταφέροντας τις γνώσεις μας.
την άλλη μέρα γίναμε μάγειρες , φτιάξαμε το δικό μας ψωμί και παξιμάδια για να
κεράσουμε τα παιδιά του Δημοτικού, υγιεινό πρωινό.
και με ανυπομονησία δεχτήκαμε τα μεγάλα παιδιά στο νηπιαγωγείο μας.
Συζητήσαμε μαζί μας και τους εξηγήσαμε ποιος ήταν ο στόχος της πρόσκλησης μας.
Στη συνέχεια τους προσφέραμε φρεσκοστυμμένο χυμό από πορτοκάλια, τυρί που μας
προσέφερε η κα Λ. Μονιώδη, (την οποία και ευχαριστούμε),το ψωμάκι και τα παξιμάδια
που φτιάξαμε και πολύ το ευχαριστηθήκαμε όλοι μας.
Μας επισκέφθηκαν ο γιατρός κος Θεοδωρόπουλος και η διατροφολόγος κα Μαθιούδη
και ενημέρωσαν γονείς και παιδιά για την υγιεινή διατροφή .
Είχαμε ετοιμάσει ερωτήσεις για την διατροφολόγο, τις οποίες και μας απάντησε.
Μετά από όλα αυτά φτιάξαμε και το δικό μας πιάτο Υγιεινής διατροφής
που να έχει λαχανικά , πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.
Προσθέσαμε φρούτα και λαχανικά τόσο στον υπολογιστή
όσο και στην τάξη
Με αφορμή αυτό το πρόγραμμα μάθαμε και για την στοματική Υγιεινή και ξεκινήσαμε να πλένουμε τα δόντια μας στο σχολείο.
Σαν επέκταση του προγράμματος αυτού ήταν και η ενασχόληση μας με τα βότανα.
Τα μυρίσαμε τα δοκιμάσαμε και μας άρεσαν. Φτιάξαμε και το μαγαζάκι μας με βότανα.
Φτιάξαμε και έναν πίνακα διπλής εισόδου για να ταξινομήσουν τα βότανα ως αφεψήματα ή
για να να χρησιμοποιηθούν στην μαγειρική.
Μας επισκέφθηκε και η γεωπόνος κα Α. Κουτσουράδη και μας μίλησε για αυτά.



















































