Επέτειος Πολυτεχνείου.
Διαβάσαμε το παραμύθι ¨ Η κυρά Δημοκρατία¨ το επεξεργαστήκαμε και το ζωγραφίσαμε
Στη συνέχεια, τα παιδιά είδαν βίντεο για το τί γιορτάζουμε στις 17-11-22
και φτιάξαμε πανό με τα συνθήματα που φώναζαν οι φοιτητές και προσθέσαμε και
δικά μας
γράψαμε και τα συνθήματα
φτιάξαμε και το πολυτεχνείο και τους φοιτητές να φωνάζουν
Συνθέσαμε και τα γράμματα των συνθημάτων
μάθαμε το γράμμα Ππ και βρήκαμε λέξεις από αυτό
και φτιάξαμε την ιστορία του Π, την οποία την έφτιαξαν
και την αφηγήθηκαν τα παιδιά
Μάθαμε το τραγούδι ¨τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο¨
τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
Μετά από όλα αυτά κάναμε και εκλογές και ψηφίσαμε τον αρχηγό μας
στήσαμε κάλπη
φτιάξαμε και ψηφοδέλτιο
και μπήκε ο καθένας μόνος του στην κάλπη και ψήφισε,
το ψηφοδέλτιο το έβαλε σε φάκελο και το έριξε στην κάλπη
αρχηγός ψηφίστηκε η Παρασκευή .
Συγχαρητήρια Παρασκευή ελπίζουμε να τηρήσεις αυτά που μας υποσχέθηκες προεκλογικό σου λόγο.
Διαβάσαμε το παραμύθι της Ντενεκεδούπολης και το αντιπαραβάλαμε με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.
Μάθαμε και το ομότιτλο τραγούδι
και παρακολουθήσαμε κουκλοθέατρο από τα παιδιά του Δημοτικού, την συγκεκριμένη ιστορία
και βγήκαμε στην αυλή και μαζί με τα παιδιά του Δημοτικού διαδηλώσαμε























