
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Πέμπτη 11/09/25 και ώρα 9.00 π.μ, θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας ,στον αύλειο χώρο του σχολείου, μαζί με τα τα παιδιά του Δημοτικού.
Μετά τον Αγιασμό θα γίνει ενημέρωση γονέων.
Με εκτίμηση
Η Νηπιαγωγός
Καραμανή Λεμονιά.