Μετάβαση στο Δημοτικό.
Αφού μιλήσαμε και είδαμε βίντεο στον υπολογιστή για το Δημοτικό Σχολείο
ανεβήκαμε και στο Δημοτικό Σχολείο Λιθίου, επισκεφθήκαμε τους χώρους του
και κάναμε μάθημα με τα παιδιά της Ά Δημοτικού
Πρώτα όμως γνωριστήκαμε και δώσαμε ένα δωράκι στους δασκάλους και στα παιδιά της τάξης.
Με τον κο Κώστα κάναμε μάθημα. Μας έδειξε τα βιβλία και μας είχε ετοιμάσει μια εργασία από το βιβλίο της γλώσσας της Ά δημοτικού
Στη συνέχεια κάναμε κάποιες δραστηριότητες γλώσσας και μαθηματικών στο διαδραστικό πίνακα.
Μας άρεσε το Δημοτικό αλλά δυστυχώς χτύπησε κουδούνι και έπρεπε να φύγουμε…
Σίγουρα θα είμαστε πολύ καλοί όταν πάμε σε αυτό.























